Loading...
nl

Kaartlegging

PrettyGirl23
PrettyGirl23 feb 21 '12
Ik zou het leuk vinden als iemand voor mij kaarten kan leggen. Als iemand interesse hebt, mag je bij mij oefenen wink

Groetjes,

Diamant^tje
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje feb 22 '12
Hoi Diamant^je

Ik doe voor jou een legging van 4 kaarten...
Waarvan de eerste staat voor jou als persoon, de 2de voor het verleden de 3de voor het heden en de 4de voor de toekomst...

De Hogepriesteres trok ik voor jou als persoonskaart...
De Hogepriesteres geeft aan dat je een schat aan informatie bezit... ( in jou onderbewuste)
Je zou de dingen die je zoekt makkelijker kunnen vinden als je het allemaal binnen jezelf vind... Dit heeft te maken met jou gids, die er altijd al was, en er ook altijd zal zijn... je hebt een onzettende sterke intuïtie. De laatste tijd heb je levendige dromen waarin, als je de symbolen leert begrijpen, er een heleboel duidelijk begint te worden... Dromen brengen bijna altijd een boodschap mee om je te helpen meer inzicht in de "levenslessen" waar je elke dag mee te maken hebt te krijgen. Je bent langzaam uit je schulpje aan het kruipen...
Dit kan een langzaam proces zijn, omdat je misschien gewend bent, om deze gevoelens te onderdrukken. Maar het feit, dat je op merudi bent gekomen... vertelt me eigenlijk eerder dat het helemaal niet zo lang hoeft te duren...
Je weet inmiddels de weg wel een beetje... Je bent een spiritueel persoon...
Je bent nu misschien nog een beetje in jezelf gekeerd, maar dit is de stilte voor de storm...
Dit zal duidelijk worden zodra je bewust word dat je genoeg gerust hebt, en er weer met de volle energie
de wereld in durft te stappen... tongue


Voor jou verleden trok ik de Toren
Zoals de donder in de verte werd jou behoefte aan verandering steeds duidelijker.
Je had misschien apocalyptische dromen, of je droomde van ongetemde dieren, rebellen en verkrachters. Diep van binnen wist je dat het tijd was voor een omwenteling. Maar verandering was bedreigend, omdat zij onveiligheid en onzekerheid met zich mee bracht. Doordat je je bewust geworden bent, van de noodzaak tot verandering, kon je net op tijd uit de negatieve spiraal stappen. Er had volkomen onverwacht een woede uitbarsting kunnen komen. Je hebt uiteindelijk naar je intense behoefte om eindelijk weer jezelf te kunnen zijn geluisterd. Deze actie was nodig om tot inzicht te komen over wie je bent, en te vechten voor jezelf Als je hier niets aan had gedaan, had je er een wrok van gemaakt, welke uiteindelijk allerlei negatieve energieën had opgeroepen naar jezelf toe! Ook had je daarbij niet meer helder kunnen denken
De toren wordt geassocieerd met macht en negatieve energie. Je bent letterlijk net op tijd uit de toren gesprongen! (wat ik haal uit de combinatie met de hogepriesteres)


Voor het heden trok ik Het rad van fortuin
Je verlangt er ontzettend naar om zonder zorgen jou levensweg te vervolgen. Je bent positief.
Er is eigenlijk geen beter moment om weer plannen te maken voor jezelf, voor de toekomst... Het geluk staat aan jou kant, dus waar wacht je op? Het geluk lachtje toe, Maar je zal deze wel de kans moeten geven...
Het komt niet vanzelf aanwaaien, dat snap je wel, toch?
Deze kaart verteld eigenlijk dat je op het punt staat om een nieuwe levensfase in te gaan...
Laat dit maar op je afkomen... wat heb je te verliezen als het geluk aan jou kant staat?
Probeer niet te veel de touwtjes in handen te houden, maar volg je gevoel,
Voel je vrij!


De vierde kaart is De Keizer (de toekomst)
Jou positieve energie gat echt vruchten afwerpen...
Aarzel niet langer, en raap je tijd en moed bij elkaar om kracht te verzamelen. Met deze kracht kan je deze energie ook uitstralen naar buiten... Je zult er alleen maar beter van worden...
Wel zal je eerlijk moeten zeggen wat je op je hart hebt...
Onverwerkte emotionele problemen hebben jou in het verleden misschien belemmerd,
Maar je bent in staat om dit in te zien... en kunt deze misschien nog gebruiken als les om als er een soortgelijk probleem omtstaat, meteen deze aan te pakken en verder te komen. je zal er versteld van staan hoe snel je dit (h)erkent...
Je laat je niet meer gek maken in ieder geval wink


Ik hoop dat je er iets aan hebt, Diamantje...
maar ik denk het haast wel wink

groetjes Moonflowertje wink


(nu ga ik lekker slapen smile)
PrettyGirl23
PrettyGirl23 feb 22 '12
Lieve Moonflowertje,

Allereerst bedankt voor de legging! Ik waardeer het enorm. De antwoorden die je mij hebt gegeven kloppen echt! Wat betreft persoonskaart, ik heb inderdaad wel een goede intuitie. Ik kan vaak diep in iemand kijken, en weet precies wat er in de persoon omgaat. Laatste tijd heb ik inderdaad heel vaak dromen en beelden die ik voor me zie, die daadwerkelijk uit komen. Ik probeer de laatste tijd inderdaad uit mijn schulp te komen, omdat ik te lang in een negatieve spiraal hebt gezeten. Ik heb heel lang een leven geleid, waar ik niet mezelf kon zijn en niet mijn eigen keuzes kon maken. Zodoende is door de stress mijn immuniteit verzwakt, waardoor mijn reserves in mijn lichaam ook volledig uitgeput zijn. Ik ben momenteel keihard aan het werken om verder te gaan, en daarom probeer ik heel actief te zijn.

Wat het verleden gesproken, voordat ik jou kaartlegging las, kwam het woord 'negatieve spiraal' in mij op. Ik heb gewoon te lang een tijd een leven geleid, die ik niet wilde. Ik word dagelijks hiermee geconfronteerd, wat ik mezelf heb aangedaan en ook bewust. Ik weet niet gelukkig wat ik wil, en wil hier volledig voor gaan. Het woord 'macht' klopt, macht die ik tijdenlang niet over mezelf had. 'Negatieve energie' klopt ook, want ik zat gewoon in een negatieve omgeving.

Ik probeer ook mijn vrij te voelen, maar ik heb de neiging om terug te vallen in de negativiteit. Vooral, als er soms dagen zijn dat alles tegen zit. Ik probeer nu zowat een week een bijbaantje te zoeken, en heb hier en daar al gesolliciteerd. Maar ik heb tot heden nog geen bericht of reactie gehoord. Hier kan ik mij heel neerslachtig door voelen. Ik begin dan heel erg te twijfelen aan mezelf, en probeer externe factoren erbij te halen, waarom het mij niet lukt om een bijbaantje te vinden. Dat zit mij momenteel wel dwars, omdat ik toch hard mij best doet. Ik heb veel werkervaring, en momenteel volg ik een WO opleiding. Maar toch lukt het gewoon niet.. confused

Ik ben van nature zeker positief ingesteld. Mijn humor werkt aanstekelijk op andere mensen ( als ik me positief voelt). Ik kan mensen veel liefde/ en positieve energie geven, waardoor mensen zich prettig voelen. Het gevoel geven dat ze er mogen zijn. Ik kan daardoor veel mensen naar me toe trekken. Momenteel voel ik me niet zo positief, moet er even aan werken. Accepteren dat niet alles loopt zoals ik wil, kan best moeilijk zijn.

Ik wil je nogmaals bedanken voor de kaartlegging, wat je beschreven hebt, klopt exact!

Je hebt mij weer hoop/postieve energie geven. Daar ben ik blij om.
MoonFlowertje
MoonFlowertje feb 22 '12
Wat ik duidelijk voel, Diamantje, is:
Het verleden ligt achter je... zet er een streep onder...
en leef...
Als iemand anders jou niet kan loslaten, is dat zijn probleem...
Jij bent er allang klaar mee, toch
Vanuit je verleden, heb je de les geleerd dat jij degene bent die het belangrijkste is, in jou leven...
No matter what!
Dit vond ik eerst ook een beetje egoïstisch over komen, maar heb ingezien dat het echt wel zo is!
Ook al heb je kinderen, bijv...
Die je graag op de eerste plek wil zetten, omdat hun belangrijk zijn...
Maar wat hebben ze aan een moeder die zichzelf weg-cijfert?
een moeder moet wel in staat zijn om voor haar kinderen te zorgen...
Ze zou eigenlijk gezond en liefdevol over moeten komen...
Ook de energie te hebben die de kinderen nodig hebben
dit is maar een voorbeeld ^^
Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel wink
Jij moet gelukkig zijn, en een normaal leven kunnen leven
Dat is je basis...
vanuit deze basis, kun je het leven aan!
En als je positieve energie uitstraalt...
Krijg je dit terug...
dus niet met je ziel onder de arm lopen, hoor
Je hebt het jezelf aangedaan, maar je hebt jezelf er ook uit gehaald...
En als hij jou nog steeds probeerd te manipuleren, moet je maar denken: Dit is zijn angst...
Hij is als de dood, dat jij gaat krijgen wat je verdient!
dat je gelukkig wordt...
Als jij je daarom anders gaat gedragen dan je eigenlijk zou willen... dan heeft hij jou in zijn macht

( denkt hij)
zijn grootste angst is dat jij zelfverzekerd wordt
want hij groeit niet, en wordt daarom ook niet sterker
jij wel !!

groetjes moonflowertje
Pablo
Pablo feb 22 '12
Moonflowertje, nog bedankt voor je welkomheten. Ik zag het net pas,dacht van: ik log nog eventjes in. grin
Zou jij voor mij een kaartlegging willen/kunnen doen?
PrettyGirl23
PrettyGirl23 feb 23 '12
Bedankt voor je reactie, Moonflowertje, wat je zegt klopt inderdaad. Ik heb veel geleerd, en ik heb geleerd om inderdaad voor mezelf te kiezen. Hoegaat het trouwens met jou,? Je hebt prachtige kunstwerken! Ik heb je website bekeken, echt mooi hoor! Is het ook je werk, of alleen je hobby?

Groetjes,

Diamant^tje
MoonFlowertje
MoonFlowertje feb 24 '12
winkHobby

het gaat voor de rest steeds beter...
Het lijkt wel voor mijn gevoel dat het langzaamaan lente gaat worden... niet alleen op de aarde, maar ook in mijn leven smile

@Pablo... Ik zal je een pbtje sturen als ik dit heb gedaan, ik denk morgenavond ( shockedvanavond dus )

groetjes, Moonflowertje wink
Pablo
Pablo feb 24 '12
Okido Moonflowertje ,leuk smileDat gevoel van beginnende lente is herkenbaar.
AngelIngrid
AngelIngrid feb 25 '12
als er iemand wil en kan mag die voor mij ook is kaarten leggen .
ZElf kan ik het niet en ergens had da ook graag gekund .
maar je kan niet alles kunnen he
alvast bedankt
AngelIngrid
AngelIngrid feb 25 '12
lief mmonflowertje
ik voel het ook al ene paar dagen dat de lente in de lucht hangt . Het is nu al zalig om de warmte van het zonnetje te voelen

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki