Loading...
nl

Vreemde geluiden gehoord op verschillende plekken

MoonFlowertje
MoonFlowertje feb 24 '12
Het ergste is: Ik krijg het geluid niet meer uit mijn hoofd shocked
Het is echt een oer-gevoel wat ik er van krijg
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 24 '12
Origineel bericht van: MoonFlowertje
Het ergste is: Ik krijg het geluid niet meer uit mijn hoofd shocked
Het is echt een oer-gevoel wat ik er van krijg


Dat heb ik nou dus ook. Het activeert een hele oude herinnering in mij.
Solaria
Solaria feb 24 '12
het is een heel herkenbaar geluid, in eerste instantie kwam het wat eng over, maar nu eigenlijk niet meer het is erg vertrouwd en natuurlijk. doe mij ook heel erg denken aan walvis geluiden, maar dan iets meer metaalachtig. en het wakkert zeker wat aan, want ik voel het ook echt.
Petra
Petra feb 24 '12
Ik denk dat die herinneringen en oergevoelens de verbinding met de aarde (cosmos) weergeeft. De aarde is al zo oud, oerder als dat is bijna niet voor te stellen toch? Uiteindelijk komen we allemaal voort uit dezelfde bron en ook al is ons vormpje anders, we zijn van dezelfde bouwstenen als de aarde zelf. Dus als de aarde in beweging is, zijn wij dat ook en omgekeerd.

Het klinkt waarschijnlijk heel kinderlijk, maar zo voelt het werkelijk voor mij: Wij zijn kinderen in moeders schoot (aarde), ontworpen door vader hemel (oorsprong, cosmos, Bron, God, Ra, Jaweh). We zijn kinderen van hemel en aarde.

De afgelopen decennia zijn we wat aan het slapen geweest, naar mijn idee zelfs terug geworpen in de tijd. En nu zijn we aan het wakker worden en voelen de verbinding van onze oorsprong, herinneren ons wie wij werkelijk zijn (i.p.v. aangeleerde verhaaltje(s)).

grin
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 13 '12
http://nl.wikipedia.org/wiki/Platentektoniek

Misschien is er onder de aardkorst weer iets uit elkaar aan het gaan, ik kwam (toeval geloof ik niet in wink) deze site tegen en moest meteen aan dit onderwerp denken...
Want het is gewoon best een akelig geluid, waar ik online soms weer mee geconfronteerd word.
Ik probeer het ergens aan te linken, zegmaar wink
Ik geloof dat Petra het er ook al over had, en NiMS ook ?

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Antonio_Snider-Pellegrini_Opening_of_the_Atlantic.jpg

je moet deze link ff kopieren en in de zoekbalk van internet plakken om het te kunnen zien^^

Dat is een mooi plaatje van hoe het was, en hoe het nu is...
Afrika en Zuid-Amerika die door deze werking van de platen van elkaar gescheiden zijn...

admin
admin mei 14 '12
Wat een mistery smirk.......ik doe ook maar een poging, wat dachten jullie van "ruimteschepen" eekdie zich opstellen rondom de aarde........BeschermEngel sprak toch over Ashtar.... Het is best spannend wat er allemaal om ons heen gebeurd, wat we "voelen", "horen", "denken" en/of "zien"
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki