Loading...
nl

Niet kunnen inloggen

Papillon-Blanc
Papillon-Blanc feb 21 '12
Sinds de veranderingen heb ik de grote problemen met inloggen. Mijn ww wordt niet geaccepteerd (ook niet na wijziging) en ook de gevraagde/toegestuurde codes accepteerde hij pas na tig keer inloggen. De lol gaat er zo wel snel af.
Bovendien doet de preciew het al heel lang niet meer.
Dus als ik er niet meer (veel) ben dan komt het door de inlogproblemen.
Delen:
Troplinake
Troplinake feb 21 '12
Ik heb dit ook maar dacht dat dit aan mij lag smilede eerste keer neemt hij niet en als ik dan nog eens op 'log in' druk dan staan alles al ingevuld en als ik dus dan nog eens inlog ben ik er in smileik moet dus steeds 2keer inloggen om er in te geraken tongue

misschien komt dit wel goed in enkele dagen?
Marije22
Marije22 feb 21 '12
Wat vervelend, Papillon-Blanc! Ik weet van niets... hier en ook op mijn telefoon doet de site en het inloggen het probleemloos in ieder geval.

Wat ik wel heb, bij die Merudi-app op mijn telefoon, geeft ie vaak 'misbehave' aan en vraagt ie om de app te killen.. dus dat doe ik dan steeds maar weer.
wolfke
wolfke feb 21 '12
Ik 'vlieg' er soms uit plots en dat moet ik opnieuw inloggen ...
L'arbre de vie
L'arbre de vie feb 21 '12
Hoi Papillon,

Stuur Nims even een prive berichtje. Hij heeft de site gemaakt en hij kan jou vertellen gok ik zo wat er aan de hand is en of het oplost kan worden;-)
Succes!
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 21 '12
Je moet via merudi.nl (dus niet .net) naar de site komen. En dan misschien helpt het even om je cookies te wissen.

Klik even op deze link:
http://nlforum.merudi.nl/ubbthreads.php/ubb/mycookies.html

Je moet dan wel opnieuw inloggen. Je weet of je op de goede site zit, als je rechts de shoutbox goed ziet werken.
Sundance
Sundance feb 21 '12
heb sinds een tijd , dat ik eerst twee keer moet inloggen voor ik ook daadwerkelijk ben ingelogd. en twee keer uitloggen voor ik ook daadwerkelijk ben uitgelogd. heb hier ook een van de moderators toen op de hoogte gebracht. cookies e.d. heeft bij mij er niet mee te maken, die wordenregelmatig verwijderd. en bij andere sites waar in en uitgelogd moet worden, ook niks geen problemen. tot vorig jaar had ik hier ook geen problemen met inloggen.
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc feb 21 '12
Bedankt voor jullie reacties/tips.
Ik ben altijd ingelogd via merudi.nl, zie inderdaad rechts de chatbox die ook goed functioneert.
@Nims: heb de cookies verwijderd op eentje na, die kreeg ik niet verwijderd (maar misschien moet die er wel blijven staan).
Ik zag nu ook dat hij mijn wachtwoord niet veranderde in het profiel (zag het aan de lengte). Dit nog twee keer gedaan en nu lijkt het te werken.
Heb paar keer bewust uit- en weer ingelogd en nu zonder problemen! Ook de preview doet het weer!

Nogmaals bedankt, want zou deze site niet willen missen.
Solaria
Solaria feb 21 '12
heb er zelf geen last van, maar hoor wel dat sommige zich niet kunnen aanmelden ivm overtype code wat niet zichtbaar is.
Solaria
Solaria feb 22 '12
wat ik trouwens wel heb, is voornamelijk de laatste week, dat ik de site niet op kan komen. maakt dan niet of het nou explorer, google chroom of firefox is. heb ik de pagina ververst en dan kan er ineens geen verbinding worden gemaakt met merudi. dan maakt niet of je nou net of nl er achter zet.
Ariel
Ariel feb 22 '12
misschien al je cookies opschonen?

Papillon-Blanc
Papillon-Blanc feb 22 '12
Na het opschonen van mijn cookies (waarvan ik overigens het bestaan niet wist) zijn alle problemen bij mij opgelost!
Misschien inderdaad eens proberen Solaria!
Solaria
Solaria feb 22 '12
nou heb alleen op deze site er last van en pas sinds vorige week. maar ook niet vaak, maar net genoeg om het op te laten vallen. maar als het nog eens voorkomt, dan zal ik dat zekers eens doen.
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc feb 22 '12
Ik had het ook alleen op deze site.
Maar kijk maar eens onder:
- mijn instellingen/berichten
- cookies
op deze site en dan klikken op :expire cookies.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki