Hoi Lovlywoman
Ik heb een vriend die toen ik hem leerde kennen, zichzelf atheïst noemde...
Toen ik bij hem thuis kwam, hing er een satan-ster aan de muur!
Ik heb hem verteld dat dat wel degenlijk "geloof" is...
Maar hij zei: Ik geloof er niet in, en heb deze ster zelfgemaakt uit 1 stuk hout...
Naja... ik ben zeker niet godsdienst-gelovig zegmaar
Dus liet het rusten....
Omdat ik paranormaal begaafd ben, heb ik wel een paar keer dingen gezien en gezegt, die uitkwamen...
Hij verteld het ook wel eens tegen zijn vrienden...
Wel zegt hij: ik geloof er niet in, maar het is wel bijzonder dat Cindy soms dingen aan ziet komen, en bij mijn moeder zelfs iets grijs zag in haar aura, waarvan ze wist te vertellen dat het een pijnlijke plek was... wat achteraf ook klopte...
Ik geloof wel in iets...
Alleen bij geen enkel geloof wat wordt beschreven staat precies wat ik geloof beschreven...
...voor mijn gevoel kan ik uit alle geloven en religies wel wat halen, waarvan ik voel: dit klopt !
Ook zijn er bij alle geloven wel dingen waarvan ik sterk voel: dit klopt niet!
Mijn vriend is gelukkig wel iemand die, als hij iets heeft als: Het zal allemaal wel... dat hij zijn mond houd
Hij laat me in mijn waarde...
dus dat klopt wel wat je schrijft...
Elkaar in de waarde laten, is zeker belangrijk!
Ik zeg wel eens: In Relaties moet je nooit proberen om elkaar te veranderen, want daar loopt het op stuk!
Je bent wie je bent,
iedereen maakt wel eens een mis-stap, toch?
Als je nooit een fout maakt in het leven, heb je op de aarde niets te zoeken!! ( dat zeg ik ook best vaak
)
Het is ( be)leven- inzicht- het volgende keer iets anders aanpakken, omdat je hebt ingezien dat het de vorige keer niet werkte....
het is juist de manier waarop je met je fouten en problemen omgaat, wat jou maakt tot wie je bent (Karma)
En iedereen doet dat op een eigen manier...
groetjes moonflowertje