Loading...
nl

nieuwe ervaringen

Lovlywoman
Lovlywoman feb 20 '12
hey iedereen,

ik ben even wat minder online geweest maar hier ben ik weer.
Heb al wat bij geleerd in deze korte tussentijd. Nu lukt het mij steeds beter om de commentaar en gelach van m'n broer, m'n vriend en vader achter mij te laten als het gaat over m'n geloof in geesten en alles wat met spiritualiteit te maken heeft. Ook lukt het mij gelijk steeds beter om pijn te verzachten bij anderen met m'n handen. tongue
Heb enkel beetje last van m'n zesde chakra, het doet zo pijn ter hoogte van m'n derde oog. Heb ergens gelezen dat je een bergkristal moet opleggen maar die heb ik niet, ik heb wel een purperen plaat en die bezit niet anders dan positieve energie naar het schijnt dus ga die der es op leggen denk ik vanavond.

Groetjes Lovlywoman
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje feb 20 '12
Hoi Lovlywoman...

Wat fijn is het om te lezen dat je je niet meer laat beïnvloeden door je broer, vriend en vader!

Als je mensen geneest, of de pijn verzacht met je handen, schud je deze dan wel af?
dit is erg belangrijk... omdat je als het ware de pijn uit iemand trekt (gedeeltelijk dan)
Als je dit niet afschud... dan gaat het zich in jou lichaam ophopen...
Dit is het eerste wat in me opkomt bij het lezen van jou verhaal, hoor...
dus het kan best iets anders zijn waardoor je pijn hebt
in je hoofd
zoals bijvoorbeeld: te weinig drinken shocked

Misschien weet iemand anders het wel op merudi tongue

groetjes moonflowertje wink
Lovlywoman
Lovlywoman feb 21 '12
hey moonflowertje

mensen hun pijn verzachten of iemand genezen doe ik door energie naar m'n handen te laten komen en m'n handen dan op de pijnlijke plaats te leggen maar soms hebben ze al gloeiend heet uit zichzelf als ik in de buurt van een ziek iemand ben of in de buurt van iemand met pijn. dus ik weet niet hoe die pijn dan verzacht wordt, ik laat die energie gewoon z'n werk doen maar m'n eerste persoon was m'n oma en die vertelde dat ze 4u zonder pijn was na een kwartier m'n hand op haar pijnlijke plaats leggen. zelfs als ik m'n hand er nog maar 2 minuten opleggen heb dan is de pijn al minder. Dusja ik zou niet weten hoe het werkt. wink

groetjes lovlywoman
Nimueh84
Nimueh84 feb 21 '12
Fijn om te horen dat je al het commentaar en gelach nu achter je kunt laten. Gelukkig word je hier wél begrepen smile
Lovlywoman
Lovlywoman feb 22 '12
inderdaad, ik ben blij dat ik deze website/forum gevonden heb waar ik wel begrepen wordt. laughwink
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc feb 22 '12
Heel goed, het "spotten" van anderen naast je neer te leggen.
Ik heb dat ook gedaan en uiteindelijk (nooit verwacht) leggen ze zich erbij neer en raken zelf -voorzichtig- geïnteresseerd.

Ik heb een hele tijd geleden gemerkt dat ik zomaar pijn (of een slecht humeur) kon krijgen, niet wetende waar dat nu zo ineens vandaan kwam. Tot ik ging beseffen dat dit niet MIJN pijn/gevoel was maar dat ik dit onbewust van iemand anders overnam.
Hierbij kan het helpen je in het witte licht te plaatsen (bescherming) en inderdaad goed je handen af te schudden (terug geven aan Moeder Aarde).
Natalie1986
Natalie1986 feb 22 '12
Goed zo, oud en wijs genoeg om je eigen pad te kiezen...veel mensen luisteren helaas te veel naar anderen. gelukkig heb je het naast je neer kunnen leggen, hoewel het naruurlijk moeilijk is. Goed gedaaan
Napster
Napster feb 22 '12
Heel veel mensen in mijn directe omgeving spotten ook met wat ik voel. Ik ben nog vrij jong (25 over 2 dagen) en gelukkig ken ik al wel een aantal mensen met wie ik heel makkelijk kan praten over wat ik voel. De meningen van anderen heb ik gewoon naast me neergelegd. Het is vooral naief om je er niet bij neer te kunnen leggen. Ik heb zelf heel veel ervaringen dat ik me precies voel als anderen. Soms slecht terwijl ik juist een topdag heb. Dus ik ben blij dat ik dit forum heb gevonden waar ik er makkelijker over kan praten.
MoonFlowertje
MoonFlowertje feb 22 '12

Het is niets meer als verschil in het inzicht, eigenlijk!

Lachen is vaak onzekerheid, of zelfs onwetendheid
Tja... en je kan tegen zulke mensen praten wat je wil...
Er komt een dag dat ze het wel zullen begrijpen...
En dan mag jij lachen wink
( glimlachen )

groetjes moonflowertje

@Papillon-Blanc... Ik heb dat inderdaad ook!
De sfeergevoeligheid dan...
Alleen neem ik deze niet over, maar voel het zelfde, wat diegene voelt
Soms is dat pijn in mijn schouderblad, Maar soms ook verliefdheid...
^^ het heeft een tijdje geduurt, voordat ik er achter kwam dat dit bij de ander hoorde, want meestal kwam "hij" dan met een verklaring of een brief... en meteen wist ik dat, wat ik voelde, dus van hem moest zijn...

Lekker verwarrend soms... Maar als je het eenmaal doorhebt...
haha zelfs dan gaat het nog wel eens fout tongue

Ik heb geen geneeskrachtige energie wat ik voel uit mijn handen... lichamelijk contact is voor mij ontzettend moeilijk...
waarschijnlijk ligt hier in mijn ¿onderbewuste¿ ergens iets wat nog niet helemaal verwerkt is shocked

Wel voel ik soms (steeds vaker) dat als ik iets zeg of typ, dat ik iemand kan helpen, hier voel ik wel energie stromen...


groetjes moonflowertje wink
Lovlywoman
Lovlywoman mrt 2 '12
Weet je, mijn ex-vriend begreep mij kwa spiritualiteit en ik kon er met hem over praten maar hij was zo pesimistisch over geld en over alles wat ik deed kwa materialistisch (kon nooit iets goed doen, als ik dan iets goed deed had hij der nog komentaar op en een compliment kon er nooit niet af) dat ik na 3jaar gedwongen was hem toch duidelijk te maken dat het genoeg was voor mij en dat ik stopte met onze relatie ook al toonde hij begrip voor mij geloof. Die geloofde er wel in maar die wou mij tegen houden in m'n gelooof omdat die bang was dat , hoe sterker je geloofd in geesten, hoe sterker je ze aantrekt. maar het is hem nooit gelukt mij tegen te houden om te geloven.

En m'n huidige vriend die geloofd niet in sommige dingen waar ik in geloof zoals geesten en zo maar hij laat mij wel m'n gang gaan. Met hem heb ik al eens verkering gehad "voor" m'n ex-vriend al dus ik wist hoe m'n huidige vriend ineen zat kwa geloof voor ik er weer mee samen was en toch koos ik voor de persoon die er niet in geloofde terwijl ik de keus had om iemand te nemen die er wel in geloofd. Ook wel omdat mijn huidige vriend ook meer liefde en respect toonde en liet voelen dan m'n ex-vriend hoor, dat woog meer door voor mij dat ik voor m'n huidige vriend gekozen heb dan het feit dat hij niet geloofd in geesten en entiteiten enzovoort.

Daarmee heb ik ondervonden dat het wel degelijk leefbaar is om met mensen te leven rond jouw die niet geloven in jouw eigen geloof , zolang ze maar respect hebben voor je geloof en jouw met respect en liefde behandelen en zolang ze je maar je gang laten gaan. winktongue.

Lieve groetjes Lovlywoman
MoonFlowertje
MoonFlowertje mrt 2 '12
Hoi Lovlywoman smile

Ik heb een vriend die toen ik hem leerde kennen, zichzelf atheïst noemde...
Toen ik bij hem thuis kwam, hing er een satan-ster aan de muur!
Ik heb hem verteld dat dat wel degenlijk "geloof" is...
Maar hij zei: Ik geloof er niet in, en heb deze ster zelfgemaakt uit 1 stuk hout...
Naja... ik ben zeker niet godsdienst-gelovig zegmaar smile
Dus liet het rusten....
Omdat ik paranormaal begaafd ben, heb ik wel een paar keer dingen gezien en gezegt, die uitkwamen...
Hij verteld het ook wel eens tegen zijn vrienden...
Wel zegt hij: ik geloof er niet in, maar het is wel bijzonder dat Cindy soms dingen aan ziet komen, en bij mijn moeder zelfs iets grijs zag in haar aura, waarvan ze wist te vertellen dat het een pijnlijke plek was... wat achteraf ook klopte...

Ik geloof wel in iets...
Alleen bij geen enkel geloof wat wordt beschreven staat precies wat ik geloof beschreven...
...voor mijn gevoel kan ik uit alle geloven en religies wel wat halen, waarvan ik voel: dit klopt !
Ook zijn er bij alle geloven wel dingen waarvan ik sterk voel: dit klopt niet!

Mijn vriend is gelukkig wel iemand die, als hij iets heeft als: Het zal allemaal wel... dat hij zijn mond houd smile
Hij laat me in mijn waarde...
dus dat klopt wel wat je schrijft...
Elkaar in de waarde laten, is zeker belangrijk!
Ik zeg wel eens: In Relaties moet je nooit proberen om elkaar te veranderen, want daar loopt het op stuk!

Je bent wie je bent,
iedereen maakt wel eens een mis-stap, toch?
Als je nooit een fout maakt in het leven, heb je op de aarde niets te zoeken!! ( dat zeg ik ook best vaak smile)
Het is ( be)leven- inzicht- het volgende keer iets anders aanpakken, omdat je hebt ingezien dat het de vorige keer niet werkte....
het is juist de manier waarop je met je fouten en problemen omgaat, wat jou maakt tot wie je bent (Karma)
En iedereen doet dat op een eigen manier...

groetjes moonflowertje wink
Lovlywoman
Lovlywoman mrt 4 '12
nu je het over karma hebt, ik heb een erferlijke ziekte maar m'n medium heeft mij eens gezegd dat dat mee kwam van m'n karma in m'n vorige leven maar wat kan dat dan betekenen en neem ik dat in m'n volgende leven ook weer mee?
MoonFlowertje
MoonFlowertje mrt 4 '12
Ehm je zal me even moeten informeren betreft de ziekte waar je het over hebt?
Want... het zou best kunnen wat het medium verteld heeft hoor!
En als het zo is... Dan is regressie- reïncarnatie therapie iets wat jou kan laten inzien, waar je het aan over hebt gehouden...
Je kan namelijk terug gaan naar een vorig leven...
Soms zit er een enorme woede... die (bijna) traumatisch te noemen is...
Het kan op een persoon zijn... die je door jou (onderbewuste) woede stevig vast blijft houden, waardoor je allerlei "vage" dingen meemaakt... die te maken hebben met "vasthouden"
Je kan terug gaan om deze persoon te kunnen vergeven, om daarmee verder te kunnen bijv.

(ik heb net een boek gelezen over deze therapie... vandaar dat ik me geroepen voel om dit te schrijven wink)

groetjes moonflowertje
Lovlywoman
Lovlywoman mrt 5 '12
wel het zit zo, ik heb het syndroom van albright , dit is een website met wat uitleg op hoe het ineen zit.
http://home-2.worldonline.nl/~asimon/php.html
tis een ziekte da ik al heb van bij de geboorte en het veroorzaakt ook vroegtijdige arthrose en osteoporose maar dat laatste heb ik gelukkig nog niet, maar arthrose wel. Kheb er op dit moment al op m'n bekken, enkels en waarschijnlijk op m'n schouder ook artrose. dus genoeg misserie maar goed ik weet dat ik nog niet de ergste vorm heb, er zijn mensen die nog autisme erboven op hebben of niet zelfstandig kunnen leven en dat kan ik nog wel redelijk. maar ik heb eens gehoord dat karma ook iets kan teweegbrengen door iets wat je slecht gedaan hebt in je vorige leven(s). Kan dat?
MoonFlowertje
MoonFlowertje mrt 5 '12
persoonlijk geloof ik niet dat iets echt slecht is...
Het gaat om loslaten van nare ervaringen, hoe erg ze ook zijn
Je zal het moeten vergeven...
Sommige dingen die gebeurd zijn in een vorige leven...
Die zijn in dat leven nog niet verwerkt...
Op het moment dat je stierf was het nog steeds iets waar je "last" van had...
Het kan zijn dat deze emoties weer terug komen, zodra je weer in een mensen-lichaam zit...
En dan weet je in principe niet eens waar deze emoties vandaan komen... toch maken ze je ziek!
Daarvoor zou je misschien eens kunnen proberen of regressie/ reïncarnatie therapie je zou kunnen helpen?
Dan ga je terug naar de oorzaak van jou probleem...
Samen met de therapeut ga je het leren vergeven en loslaten smile

Zelf ben ik ook aan het overwegen om dit te gaan doen ( onder behandeling gaan van een therapeut )
Ik zal er een nieuw topic over starten omdat ik benieuwd ben naar
ervaringen van anderen...

Groetjes moonflowertje
Lovlywoman
Lovlywoman mrt 6 '12
oké bedankt voor je goede raad moonflowertje winklaugh

vriendelijke groetjes lovlywoman

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki