Loading...
nl

tarot lezing

Mirella74
Mirella74 feb 16 '12
H allo,

ik zou ook graag eens willen weten wat er in de kaarten staat... ik heb een moeilijk leven achter de rug zowel in relaties als op gezondheidsvlak.. Ik ben vaak bedrogen geweest, maar heb nu 2.2 jaar een relatie.. maar sinds kort is hij in opleiding bij de marine.. dus heb ik schrik dat dit weer gaat gebeuren.
Ik heb ook een sterk kinderwens.. maar 4 jaar geleden ben ik geopereerd aan mijn eierstokken en gisteren heb ik vernomen dat ik weer zal moeten geopereerd worden eraan. Mijn gezondheid is weer flink achteruit aan het gaan.
Ik weet dat ik maar een vraagje mag stellen, maar als het kan toch het liefst twee.. of mijn relatie blijvend is en of er toch nog een kindje op mijn weg komt.. ik ben tenslotte al 37 jaar..
Vriendelijke groetjes en heel veel mooie onderwerpen hier op deze site..
Mirella
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje feb 16 '12
Hoi Mirella...

Allereerst van harte welkom op merudi wink

Je gaf net al aan in de shoutbox dat je nieuw bent op het forum
zodoende dat ik je hier verwelkom tongue

Op jou vragen kan ik je het volgende vertellen

Ik trek voor jou 5 kaarten...
waarvan de eerste staat voor jou als persoon...

Kracht
Deze kaart verteld dat je een sterke persoonlijkheid hebt

de 2de voor jou verleden

Gematigdheid

de 3de voor jou in het heden
De Geliefden

de 4de voor de vraag of jou relatie stand houdt
Het Oordeel

en de 5de voor de vraag of er een kindje op jou levensweg komt...
De toren en de wereld vielen er uit bij deze vraag...

Ik zal zo ff overschakelen naar mijn andere computer met de uitleg shocked

ik zit namelijk op 2 computers tegelijk te typen tongue

groetjes moonflowertje
MoonFlowertje
MoonFlowertje feb 16 '12
»»««
1) Kracht: Persoonskaart voor Mirella ( 1974) 16-02-2012

Kracht is misschien wel de meest directe kaart van de Grote Arcana en symboliseert letterlijk kracht.
Deze kan zich op vele niveaus manifesteren, het duidelijkst in een sterke fysieke gezondheid.
De aanwezigheid van de leeuw wijst op dierlijke kracht en gratie.
Er is sprake van een intens plezier in het leven, genieten van het lichaam en zorg voor de gezondheid,
kracht en unieke schoonheid.
Uw kracht kan ook van binnen uit komen.
Dit is in wezen de kaart van het onbevreesde hart, vrij van twijfel en vol van liefde.
U staat vrijgevig en positief tegenover de mensen die u ontmoet.
Uw moed is een stralende, levende kracht in u die tot daden aanzet.
Uw idealen, morele overtuiging en het feit dat u weet wat u wilt zijn nu onwankelbaar,
want uw kracht komt direct voort uit uw onverzadigbare geest.
Soms verschijnt deze kaart als uw leven overloopt van moeilijkheden,
als u herstellende bent van een ziekte of emotioneel leed.
Het is een boodschap van hoop, van het spreekwoordelijke licht aan het einde van de tunnel.
U ziet de toekomst misschien met angst en beven tegemoet, maar uw wilskracht en vertrouwen houden stand.

2) Gematigdheid welke staat voor jou verleden, Mirella...

Gematigdheid symboliseert de dynamiek van voortdurende verandering.
Een grote gevleugelde engel giet een vloeistof heen en weer tussen twee bekers.
Deze prachtige figuur is zowel thuis in de hemelen als op de aarde,
want haar vleugels kunnen haar naar spirituele lijken brengen.
Toch staat ze stevig in een vruchtbaar land, voor altijd de inhoud van haar twee bekers met elkaar vermengend.
Gematigdheid is verbonden met Sagittarius, het teken van de hogere geest en het universeel bewustzijn,
en zoals dit teken de dierlijke en menselijke kenmerken samenvoegt,
verenigt Gematigdheid de mannelijke en vrouwelijke kenmerken.
Zij is het wezen van de harmonie.

3) De Geliefden trok ik voor jou voor het Heden....

U bent op een interessant punt in uw leven aangeland.
Liefde, huwelijk en romantiek houden u wellicht bezig.
Uw dromen zouden in de nabije toekomst wel eens werkelijkheid kunnen worden.
Er is echter ook hier een diepere betekenis.
Balans is het sleutelwoord.
De kaart staat voor zowel mannelijke als vrouwelijke energie.
U bent noch openlijk agressief, noch gevaarlijk passief;
dit is een goed teken voor uw liefdesleven en voor de creatieve plannen die u hebt.
Als u twijfels hebt over een relatie, zegt deze kaart dat u uw handleiding kunt weggooien.
Er is hier geen plaats voor een vast rolpatroon; u kunt zich op een geheel eigen wijze uitdrukken.
Dit kan bijvoorbeeld zijn: een vrouw als broodwinner,
een huisman of twee mensen met een verschillende culturele achtergrond.
Er is geen plaats voor conventionele opvattingen; uw intuïtie leidt u in de juiste richting.
Vertrouw erop. U verkeert zonder twijfel in een liefdevolle, expressieve en sensuele stemming.
U staat misschien op het punt een zeer belangrijke keuze te maken die uw kijk op
het leven verandert en u in een andere richting brengt.

4) Het Oordeel voor jou vraag, of jou relatie stand zal houden...

Uw relatie is momenteel vervuld van een nieuw gevoel van dankbaarheid.
Nieuwe energie heeft bij u beiden de levenslust hersteld,
wat de manier waarop u uw liefde voor elkaar uit van een nieuwe vitaliteit heeft voorzien.
Met Pluto als heerser staat het Oordeel voor de verwerving van de verborgen schatten die hij bewaart.
Uw relatie plukt misschien de vruchten van een hoger inkomen, een erfenis of laatste afbetaling van schulden.
De financiële lasten worden minder en u hebt nu meer geld over voor luxe en plezier.
Emotioneel gezien begint u in uw relatie aan een nieuwe fase.
De eerste dagen van romantische kwelling, besluiteloosheid en onrust zijn voorbij.
U kunt nu een leven samen gaan opbouwen, in de veilige wetenschap dat uw liefde wederzijds is.
Het Oordeel staat niet symbool voor een huwelijk,
maar wel voor een wederzijds bewustzijn van wat uw relatie voor u betekent.
Geen van beide partners verzet zich tegen de ander,
domineert of neemt ruimte in ten koste van de ander.
Als u zich net weer hebt verzoend,
kunt u er zeker van zijn dat u voor elkaar bestemd bent en een mooie toekomst tegemoet gaat.

5) De toren en de wereld vielen samen uit mijn handen, op jou vraag of er een kindje op jou levenspad komt...
( De Toren)
Zoals de donder in de verte wordt ook uw behoefte aan verandering steeds duidelijker.
U hebt misschien apocalyptische dromen, of u droomt van ongetemde dieren, rebellen en verkrachters.
Diep van binnen weet u dat het tijd is voor een omwenteling.
Maar verandering is bedreigend, omdat zij onveiligheid en onzekerheid met zich mee brengt.
Door u bewust te worden van de noodzaak tot verandering, kunt u destructieve gebeurtenissen misschien voor zijn.
Er zou volkomen onverwacht een woede uitbarsting kunnen komen.
Doe iets met uw diepgevoelde behoefte om de lucht te klaren.
Assertiviteit is wenselijk omdat deze leidt tot constructieve actie en veranderingen;
als u er niets mee doet, kan assertiviteit omslaan in agressie en denkt u niet helder meer.
Zoals de Duivel wordt de Toren geassocieerd met macht en primitieve energie.
U kunt nu veel bereiken als u uw eigen kracht accepteert en er een goede uitlaatklep voor vindt.

( De Wereld)
De Wereld schenkt u een bijzondere gave.
Zoals de Zot bent u door één draaiing in de spiraal van de reis van de tarot heen gekomen
en aangekomen bij zowel het einde als het begin.
U bent klaar voor een nieuwe levenscyclus waarin u uw verworvenheden kunt koesteren
en verder tot wasdom kunt laten komen.
De Wereld is ook wel het Grote Fortuin genoemd,
waardoor een verbinding met het Rad van Fortuin ontstaat.
Het grote verschil tussen beide kaarten is controle, een voornaam kenmerk van de planeet van de Wereld,
Saturnus. U hebt nu een ongekend vermogen tot uitbreiding en ontwikkeling,
maar alles moet goed gegrond zijn in de realiteit.
Misschien gaat u trouwen, krijgt u een kind, begint u met een opleiding, of maakt u een sprong in uw carrière.
De Wereld staat voor een soort overgangsrite,
de succesvolle afsluiting van een lange fase die u met plezier achter u laat en een nieuw begin.
Het is geen plotselinge wending,
maar vertegenwoordigt een natuurlijke ontplooiing van het grotere patroon waar uw bestaan op steunt.

Omdat de toren onderop lag, met daarop de wereld... kan het zo zijn, dat je die toren moet zien als een levens-les
Zeer waarschijnlijk wijst deze kaart naar de enorme angst die je nu hebt...
Wat uiteraard ook wel logisch is natuurlijk!
Toch als je deze angst van je af weet te gooien...en het los kan laten ( door het hele plaatje bewust te kunnen ervaren)
Het "weten" dat het op je pad komt, als het op je pad moet komen...
En de inzicht dat alles op tijd komt... ( als je er klaar voor bent)
En dat valt niet mee, Mirella...
Maar je hebt de Kracht in je om het in te zien, en het kan accepteren zoals het komt...
En ook tegen jezelf kan zeggen: Als er een kindje mag komen, vind ik het helemaal geweldig...
Het is van harte welkom! Maar ook weet, dat als het niet komt... dan zijn er waarschijnlijk andere dingen in jou leven
die belangrijker zijn... Accepteren is het beste wat je kunt doen, in dat geval...
En angst is stress waardoor je een heleboel blokkades kan creëren, zegmaar...
Want er aan onderdoor gaan zit niet in jou want,
Je bent sterk...


Als je die les hebt geleerd, verteld de wereld die er bovenop viel:
De Wereld symboliseert een belangrijke fase van voltooiing in uw relatie.
Als u een langdurige relatie hebt, zal er voor u beiden een belangrijke verandering plaatsvinden.
Vaak verwijst deze kaart naar kinderen, vooral als ook de Keizerin of de Zon in de legging voorkomt.
De komst van een kind, of het uitgesproken verlangen ernaar, brengt een diepgaande verandering in uw relatie teweeg.
Huwelijk of bij elkaar intrekken is ook een aspect van de Wereld dat uw vriendschap kan veranderen.
Dergelijke gebeurtenissen zijn nauw verbonden met de cyclische aard van de tijd
Niets blijft hetzelfde.
U hebt een keerpunt bereikt dat uw gezamenlijke lot beïnvloedt.
Samen reizen is ook een aspect van de Wereld.
Terwijl u de wereld om u heen verkent en alle kennis en ervaringen die dit met zich mee brengt deelt,
zal ook uw relatie ruimer en bevredigender worden.
Als de Wereld verwijst naar een toekomstige relatie, belooft dit een belangrijke,
langdurige verbintenis te worden die het leven verrijkt.
Deze is voorbestemd en omvat de belofte van een partner met wie u door het leven kunt dansen
en aan wie u zich zonder voorbehoud kunt geven.
bron: http://www.orakels.org/php/?m=wo_tolarcana

Ik hoop dat je er iets aan zult hebben, Mirella....


groetjes Moonflowertje smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki