Loading...
nl

constante pijn net boven schaambot

goudsbloem
goudsbloem feb 16 '12
wie weet wat het misschien kan zijn?

pijn boven schaambot is een erg vervelend gevoel wat een klein beetje uitrekt naar lies/been
<zwangerschap kan het niet zijn.....>

xxx goudsbloem
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje feb 16 '12
Hoi Goudsbloem...

Als je zeker weet dat je niet zwanger bent, zou ik toch maar even naar de huisarts gaan wink

Want het kan van alles zijn...
Ik heb net ff op je profiel gekeken en zag dat je pas 32 ( of 33) bent...

Internet forums zijn niet de beste manieren om er achter te komen wat het eventueel-zou-kunnen-zijn, snap je wink

Het kan een liesbreuk zijn , of Reuma, of iets met je baarmoeder, het kunnen je darmen zijn of je blaas...
Misschien is het wel een kou op je spieren...
of stiekum toch zwanger

Ik hoop dat het niets ernstigs is...

ik zeg dit voor je eigen bestwil hoor, Goudsbloem wink
De huisarts kan je in dit geval echt het beste helpen!
niemand is er gebaat mee om je bang te maken, ik hoop jij jezelf ook niet wink

heel veel succes en sterkte

Als je wil kunnen we er een lichtpuntje voor maken?
om je geestelijk bij te staan wink

groetjes moonflowertje smile
goudsbloem
goudsbloem feb 16 '12
lieve lieve moonflower...
bedankt voor jou reactie! je hebt inderdaad gelijk ik ga dan ook 14 maart naar de gynecoloog om het te onderzoeken maar dat duurde me nog te lang en wou graag weten wat jullie waarneemde<ik weet niet of je dat woord zo spelt hahah> maar zelf hep ik wel gedacht dat het zwangerschap was maar ben ongesteld geweest en heb twee tests gedaan en daarbij heeft de huisarts ook nog een bloed test gedaan maar die was ook negatief<het was zoiezo niet gepland> dus vandaar dat ik ook zeg dat het eigelijk niet kan...maar ja je weet maar nooit he.
vind het gewwoon erg vervelend dat ik <voor mijn gevoel> zo lang moet wachten...
ik ben wel erg blij weer met jou reactie toch iemand die ff aan me denkt in mijn omgeving word ik nu niet helemaal sirieus genomen en dan is dit toch wel erg fijn!!!!dank je!!!en een lichtpuntje ja graag dat kan ik wel gebruiken!!!!

veel liefs xxx goudsbloem
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc feb 16 '12
Spiritualiteit mag nooit een vervanging zijn van een bezoek aan de huisarts!
Het mag er wel naast lopen maar NOOIT als vervanging.
Dus raad ik je aan om sowieso een arts/gynaecoloog te laten kijken!
MoonFlowertje
MoonFlowertje feb 16 '12
wachten is nooit leuk, nee...
maar voor je het weet is het de 14de, (Maart) want de tijd vliegt voorbij...

Geduldig zijn... is echt het beste wat je op dit moment kan doen...
Naja... op afleiding zoeken na dan wink
want dan gaat de tijd nog sneller smile

groetjes moonflowertje
Petra
Petra feb 16 '12
Goudsbloem, Moonflower en Papillon-blanc hebben je een heel goed advies gegeven denk ik. In afwachting van je bezoek aan de gyneacoloog zijn twee dingen misschien wel belangrijk:

1) Ontspanning en aandacht voor jezelf, verlicht pijn.
2) deel niet te veel emoties met mensen die daar geen weg mee weten, ze geven je alleen maar het gevoel dat je jezelf aanstelt of het tussen je oren zit. Sommige mensen kun je beter heel kort en zakelijk vertellen wat er is en andere iets meer over wat het met je doet. Vergelijk het maar een beetje met deze metafoor: Als je een zaadje op droge grond legt zal het niet gedijen. Kies je grond dus zorgvuldig.

Sterkte en beterschap!
goudsbloem
goudsbloem feb 16 '12
Papillon-blanc moonflower en petra heel erg bedank voor jullie reactie's ik ga proberen het geduldig af te wachten geduld is niet mijn sterkste kant maar het moet anders maak ik mezelf helemaal gek....volgende week lekker op vakantie daar ga ik van genieten lekker met mijn kids en mijn man samen wandelen in de natuur dat zal wel wat afleiding geven!!!!

xxx
Petra
Petra feb 19 '12
O heerlijk, "wie dan leeft, wie dan zorgt". De natuur doet altijd wonderen, geniet van je vakantie!
Nimueh84
Nimueh84 feb 19 '12
En na je vakantie ben je weer een stukje dichterbij 14 Maart wink
Hele fijne vakantie alvast!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki