Vandaag een dag waar er steeds gecommuniceerd werd naar mij toe.
Ik vond het echt mooi.
Het universum maakt gebruik van waarvan zij weten dat de tekenen bij jou binnen komen.
Ik wilde weer eens een zentarot gaan leggen van osho.
Ik had een lekker bakkie koffie ingeschonken en de boodschapjes stonden weer in de kast.
Naar mijn idee lekker ontspannen.
Toch kreeg ik ineens een zeurgevoel bij mijn hartstreek en dacht :he wat is dit?
Ik sport geregeld(zeker 2x per week) en min hart is gezond.
OP de sportschool kun je onder het sporten je hartslag bij houden en dat doe ik zeker.
Dus best maf om dit dan te voelen.
Ik had de kaarten al in mijn handen en er viel 1 kaart uit : regenboog: ridder: langzamer aandoen.
Deze kaart herinnerd je eraan rustig aan te doen.Haasten is niet goed.
Zo waar eigenlijk ,want wat had ik gedaan vannochtend.
Niet mijn gebruikelijke ochtend gebeuren.
Normaal als ik mijn dochter naar school breng ga ik rustig zitten en mediteren en dan boodschappen doen ,maar ik draaide het nu om.
Ik kreeg het meteen te horen hahaha
Ik heb de rest van de ochtend maar rustig aan gedaan.
Vannavond stond ik onder de douche en dacht ik aan een droom die ik gehad had snachts die aangeeft dat er geld je kant opkomt.
En ik vulde het meteen in met :ja ik heb de brief van de belasting gehad en ik krijg geld terug."
Ik berispte mijzelf meteen: dat is niet de juiste instelling en kun je juist de boel blokkeren wat het universum je wil geven.
Krijg ik nummer 101.3 door
Het universum weet dat ik meteen het boek de getallen van de engelen ga raadplegen dus stellen daar hun nummers op in.
Ik begrijp op 1 of andere reden nummerelogie niet.
Het is me al tig keer uitgelegd (dus bespaar jezelf de moeite )
Maar goed dat maakt het universum niet uit zij weten dat ik dat boek ga raadplegen.
101(niet 10 en 13 ,want er staat duidelijk een punt tussen de 1 en 3 dus 101 en 3)
101:Laat je denken zich volledig richten op God. Wees creatief, net als de Schepper. Weet dat je het hemelse plan bevordert wanneer je je in je denken blijft richten op vrede.
3:De verlichte meesters (bijvoorbeeld Jezus) zijn bij je in de buurt. Ze hebben gereageerd op je gebed en willen je helpen.
Aangezien ik dit direct doorkreeg na mijn eigen gedachtengang over het geld koppel ik deze info hieraan.
En bevestigen ze eigenlijk wat ik dacht: blokkeer jezelf niet met die gedachten en vertrouw erop.
Ik vindt het heel erg mooi al die tekenen die je krijgt.