Loading...
nl

steeds tekens best mooi

Ariel
Ariel feb 15 '12
Vandaag een dag waar er steeds gecommuniceerd werd naar mij toe.
Ik vond het echt mooi.
Het universum maakt gebruik van waarvan zij weten dat de tekenen bij jou binnen komen.

Ik wilde weer eens een zentarot gaan leggen van osho.
Ik had een lekker bakkie koffie ingeschonken en de boodschapjes stonden weer in de kast.
Naar mijn idee lekker ontspannen.
Toch kreeg ik ineens een zeurgevoel bij mijn hartstreek en dacht :he wat is dit?
Ik sport geregeld(zeker 2x per week) en min hart is gezond.
OP de sportschool kun je onder het sporten je hartslag bij houden en dat doe ik zeker.
Dus best maf om dit dan te voelen.
Ik had de kaarten al in mijn handen en er viel 1 kaart uit : regenboog: ridder: langzamer aandoen.
Deze kaart herinnerd je eraan rustig aan te doen.Haasten is niet goed.
Zo waar eigenlijk ,want wat had ik gedaan vannochtend.
Niet mijn gebruikelijke ochtend gebeuren.
Normaal als ik mijn dochter naar school breng ga ik rustig zitten en mediteren en dan boodschappen doen ,maar ik draaide het nu om.
Ik kreeg het meteen te horen hahaha
Ik heb de rest van de ochtend maar rustig aan gedaan.

Vannavond stond ik onder de douche en dacht ik aan een droom die ik gehad had snachts die aangeeft dat er geld je kant opkomt.
En ik vulde het meteen in met :ja ik heb de brief van de belasting gehad en ik krijg geld terug."
Ik berispte mijzelf meteen: dat is niet de juiste instelling en kun je juist de boel blokkeren wat het universum je wil geven.
Krijg ik nummer 101.3 door
Het universum weet dat ik meteen het boek de getallen van de engelen ga raadplegen dus stellen daar hun nummers op in.
Ik begrijp op 1 of andere reden nummerelogie niet.
Het is me al tig keer uitgelegd (dus bespaar jezelf de moeite wink)
Maar goed dat maakt het universum niet uit zij weten dat ik dat boek ga raadplegen.
101(niet 10 en 13 ,want er staat duidelijk een punt tussen de 1 en 3 dus 101 en 3)
101:Laat je denken zich volledig richten op God. Wees creatief, net als de Schepper. Weet dat je het hemelse plan bevordert wanneer je je in je denken blijft richten op vrede.
3:De verlichte meesters (bijvoorbeeld Jezus) zijn bij je in de buurt. Ze hebben gereageerd op je gebed en willen je helpen.

Aangezien ik dit direct doorkreeg na mijn eigen gedachtengang over het geld koppel ik deze info hieraan.
En bevestigen ze eigenlijk wat ik dacht: blokkeer jezelf niet met die gedachten en vertrouw erop.

Ik vindt het heel erg mooi al die tekenen die je krijgt.
Delen:
Marije22
Marije22 feb 16 '12
Leuk om te lezen, Kalilka laugh!

Ik kijk echt opvallend vaak naar de klok bij 22, maar nu ook 33 en 44 minuten over het uur. Ook wanneer ik een cd afspeel komen deze combinaties opvallend vaak langs (ik voel mijn hoofd soms in een raar soort slowmotion naar het getal toedraaien, alsof ik gestuurd word). Dat alleen al geeft me altijd weer een vertrouwens-boost laughvolgens mij ben ik ook wel iemand die met gedachten snel kan blokkeren.. dan zijn deze lieve tekens zo belangrijk..

Liefs,

Marije
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc feb 16 '12
Cijfers zijn een goed communicatiemiddel!
Ik heb het boek van de getallen zelfs op mijn nachtkastje liggen omdat ik vaak getallen doorkrijg in mijn dromen dan wel, bij het wakker worden, steeds hetzelfde uur op de wekker.

Zo viel het mijn man op dat hem steeds een bepaald cijfer opviel.
Ik gekeken in het boek en hem de betekenis doorgegeven.
Niet een zo voor de hand liggende maar toch.......een paar dagen later was het inderdaad zo..........

Mijn dochter heeft overal en altijd (eigen telefoon, telefoon vriend, lidmaatschapnummer, personeelsnummer enz enz, ja zelfs haar kenteken) veel 7 's in. Betekend dat ze op de goede weg zit, dus dat geeft haar weer een steuntje in de rug na alle twijfels van de afgelopen jaren (i.v.m. haar opleiding).
Marije22
Marije22 feb 16 '12
Zo zie je maar dat het loont om altijd goed je ogen open te houden, of een beetje extra op te letten!
Getallen van de engelen is het boek van Doreen Virtue he? Ik twijfel om het te gaan kopen, aangezien ik toch meestal dezelfde nummers tegenkom tongueen het boek gaat tot maximaal 3 cijfers, terwijl ik ook wel eens een combinatie van 4 cijfers tegenkom, zoals 11:11,14:14, 17:17 en 12:21/21:12.

Wat de specifieke boodschap ook is, tekens zijn eigenlijk klein maar erg belangrijk om je eraan te herinneren dat er zoveel meer is, dat je bijgestaan wordt laugheen geheugensteuntje dat je dagelijks gratis en voor nop krijgt!

Liefs, Marije
Eruan
Eruan feb 16 '12
Cijfers zijn zo ontzettend geweldig! Afgelopen 2 weken word ik bijna doodgegooid met dubbele getallen, grappige combinaties, kilometerstanden die precies op dubbele cijfers staan op het moment dat ik aankom ergens, de klok die in dezelfde cijfercombinatie staat als de kilometer teller.
Als ik op de pc op de klok kijk staat er weer een logisch getal, mensen zeggen mij iets op msn precies op een dubbele cijfers tijd enz.

Ik vind het prachtig! Maar ik weet alleen niet wat de cijfers zeggen tongue
Er is dus ook een boek voor om de betekenis te zoeken, dat is handig! smileGa ik ook eens even naar kijken. laugh
Ariel
Ariel feb 18 '12
Ik heb het boek als e-book op mijn telefoon staan. En die heb ik ook bijna altijd in de buurt.
Anders onthoud ik het getal en zoek ik het later op.
Nimueh84
Nimueh84 feb 18 '12
Wat leuk om dit te lezen. En zo mooi ook!
Ik moet toch maar eens beter gaan letten op de cijfers die me opvallen
Marije22
Marije22 feb 18 '12
Wat handig! Ik wilde het in de winkel kopen maar de boeken zijn nergens te vinden omdat ze in herdruk zijn.
Als je een getal herhaald ziet (bijv 14:14) zou je dan gewoon van het getal 14 uit moeten gaan? Of 1414?

Het ontgaat me eigenlijk nooit als ik opvallende getallen tegenkom laughmaar ben nu wel geneigd de verschillende betekenissen te achterhalen!

Liefs, Marije
Ariel
Ariel feb 18 '12
Nee dan moet je van het getal 14 uitgaan.
Het is dubbel om het je extra duidelijk te maken zeg maar.
Even opgezocht voor je :
14.
De engelen helpen je om positieve gedachten, affirmaties en visualisaties werkelijkheid te laten worden.
Marije22
Marije22 feb 18 '12
Ohh ok, zo werkt dat dus!

Dank je voor het opzoeken laughklinkt als een mooie boodschap.. zal het boek toch maar eens kopen zodra de herdruk er is smile
Ariel
Ariel feb 19 '12
Als ik straks op de laptop zit kan ik wel even kijken wanneer het gepland is dat het uit herdruk komt. Als er een datum bekent is staat het op onze bestelsite van het werk.
Marije22
Marije22 feb 19 '12
Dank je!

Nog iets wat me de laatste tijd opvalt trouwens: een tijd lang keek ik altijd op de klok precies 22 minuten over.. maar nu altijd kijk ik al bij 21 min over en dan later nog eens als het 22 min over is (zonder dat ik hier bij mijn weten invloed op heb). Ik heb het gevoel dat hier een betekenis achter schuilgaat want gebeurt behoorlijk vaak.

Zou je me de betekenis van 21 en 22 kunnen geven, zoals in het boek geschreven? Misschien is het verhelderend laugh
HeiligHart
HeiligHart feb 19 '12
hej Marije,

grappig en heel herkenbaar om jou ervaring te lezen!
Heb ook veel dezelfde soort combi's.
en met dat je nadat je gekeken hebt weer kijkt heb ik ook vaak.
vooral bij 22:22,22:23,12:21,12:22
Aan de kassa rekent iemand voor mij af met 71,77 en ik moet dan 14,14 betalen.
Zit ik in de trein en kijk ik naar buiten dan zie ik de reflectie van een telefoon van iemand voor mij in het raam op 17:17 staan.

Maar laatst had ik echt iets aparts. Mijn tv sprong de hele tijd over naar zender 8. Ik zet hem weer terug en even later springt hij op teletekst 888.Na het nog een keer terug te hebben gezet op de zender die ik op had staan (tijdens koken) sprong hij weer naar zender 8!!
Maargoed ik zie het iedere dag extreem vaak en veel verschillende. Misschien ook wel interessant voor mij om dat boekje in de gaten te houden:D
Ik wacht ook al op de herdruk van engelen op aarden.

Leuk topic!!
Liefs
Ariel
Ariel feb 19 '12
@Marije22: 21
Blijf vertrouwen en blijf positief! Gebruik je affirmaties als steun.
 
22
Je diepgewortelde overtuiging manifesteert wonderen en prachtige nieuwe kansen. Blijf vertrouwen!

@kim maria:
8
Financiële overvloed komt nu op je pad.
888
Het universum is overvloedig en gul, en je hebt geleerd hoe je in het stortbad van de altijd aanwezige stroom stapt. Grote financiële zekerheid is je deel, nu en in de toekomst.
Ariel
Ariel feb 19 '12
Het boek is gepland om uit te komen op 31 maart dit jaar.
Dus nog even geduld.
Het kan zijn dat het toch nog later uitkomt het is een geplande datum niet een definitieve datum.
HeiligHart
HeiligHart feb 19 '12
oeee je hebt ook voor mij gekeken ??:D
En ook nog een leuk bericht..
dankje xx
Marije22
Marije22 feb 19 '12
Originally Posted By: Kalilka
@Marije22: 21
Blijf vertrouwen en blijf positief! Gebruik je affirmaties als steun.
 
22
Je diepgewortelde overtuiging manifesteert wonderen en prachtige nieuwe kansen. Blijf vertrouwen!

@kim maria:
8
Financiële overvloed komt nu op je pad.
888
Het universum is overvloedig en gul, en je hebt geleerd hoe je in het stortbad van de altijd aanwezige stroom stapt. Grote financiële zekerheid is je deel, nu en in de toekomst.



Super, Kalilka bedankt! Ik heb vandaag 3 x de kaart 'heb vertrouwen' getrokken dus blijkbaar is het een manier om me duidelijk te maken dat ik vertrouwen moet houden, in de krachten van de kosmos maar ook in mezelf volgens mij smileEen aantal dagen terug was ik dat even kwijt.. het is soms nog best moeilijk volledig te vertrouwen op iets dat soms zo ontastbaar is (lijkt). Zo'n 'terugval' is echt ellendig.. Maar duurt gelukkig niet lang, en dat weet ik eigenlijk ook wel als ik in zo'n dip zit. Daaruit klauteren lukt aardig als je eraan denkt dat je toch dagelijks weer op de getallen wordt gewezen, dat is voor mij erg overtuigend om uiteindelijk positief en vol vertrouwen te blijven.
Lief dat je het even hebt opgezocht!

Ik dacht al dat het boek zo rond 31 maart zou uitkomen, ik houd het wel in de gaten laughKan het toch beter gebruiken dan ik in eerste instantie dacht!
Ariel
Ariel feb 19 '12
Graag gedaan voor allebij wink
Enigma
Enigma feb 19 '12
Hoi Marije 22,

Op de site van "doodgewoon winkeltje" staan alle getallen van de engelen beschreven.
Misschien heb je er iets aan tot Maart als het boekje er weer is smile.
Marije22
Marije22 feb 19 '12
Dankjewel Enigma ik zie het! laugh
Ik zal de site gelijk als bladwijzer opslaan wink
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki