Ik heb nog niet zo lang geleden geschreven over die enveloppen met andere naam/zelfde adres en dat de Engelen/Gids mij daarop opmerkzaam maakten door onderbreking met een telefoontje..........waarna ik de fout opmerkte.
Nu maak ik net alweer zoiets mee.
A.s. zaterdag is in Valkenburg de Cauberg Cyclo-Cross.
Ik help dus mee met de organisatie en ben de enveloppen aan het klaarmaken met rugnummers etc.
Ik ben bezig met de lijst van de "Nieuwelingen" en pak envelop nr. 14. Deze trekt meer dan de andere enveloppen mijn aandacht.
Met deze envelop(wielrenner) is iets.......krijg ik binnen.
Ik denk nog.......o, nr. 14, dat zal me wel aan Johan Cruyff laten denken..........
Ik verwerk de stapel maar zet de envelop met nr. 14 overdwars in de kaartenbak........
Ik begin aan de volgende lijst van de Elite groep. Een blik over de lijst en ik zie dezelfde naam van dezelfde wielrenner staan van envelop nr. 14.........mmmm, zelfde wielrenner in twee verschillende klasse????
Ik heb verder niet zo veel verstand van wielrennen en bel mijn man.
Leg het verhaal uit en hij zegt dat dit niet kan....een fout gemaakt bij de inschrijving?? Hij zal het straks nakijken!
En ik zit verbaasd op mij stoel . En dank maar weer mijn Engelen/Gids en benadruk hoe geweldig ik ze vind!
Ook al ben ik gewend aan hun hulp (en daar altijd zeer dankbaar voor), toch blijft het mij verbazen.
"We doen het graag!" zeggen Ze dan!