Loading...
nl

Alweer hulp...........ongelooflijk!

Papillon-Blanc
Papillon-Blanc feb 14 '12
Ik heb nog niet zo lang geleden geschreven over die enveloppen met andere naam/zelfde adres en dat de Engelen/Gids mij daarop opmerkzaam maakten door onderbreking met een telefoontje..........waarna ik de fout opmerkte. smile

Nu maak ik net alweer zoiets mee. shocked
A.s. zaterdag is in Valkenburg de Cauberg Cyclo-Cross.
Ik help dus mee met de organisatie en ben de enveloppen aan het klaarmaken met rugnummers etc.
Ik ben bezig met de lijst van de "Nieuwelingen" en pak envelop nr. 14. Deze trekt meer dan de andere enveloppen mijn aandacht.
Met deze envelop(wielrenner) is iets.......krijg ik binnen.
Ik denk nog.......o, nr. 14, dat zal me wel aan Johan Cruyff laten denken.......... smirk
Ik verwerk de stapel maar zet de envelop met nr. 14 overdwars in de kaartenbak........
Ik begin aan de volgende lijst van de Elite groep. Een blik over de lijst en ik zie dezelfde naam van dezelfde wielrenner staan van envelop nr. 14.........mmmm, zelfde wielrenner in twee verschillende klasse???? eek
Ik heb verder niet zo veel verstand van wielrennen en bel mijn man.
Leg het verhaal uit en hij zegt dat dit niet kan....een fout gemaakt bij de inschrijving?? Hij zal het straks nakijken!

En ik zit verbaasd op mij stoel eek. En dank maar weer mijn Engelen/Gids en benadruk hoe geweldig ik ze vind! grin
Ook al ben ik gewend aan hun hulp (en daar altijd zeer dankbaar voor), toch blijft het mij verbazen.
"We doen het graag!" zeggen Ze dan! laugh
Delen:
Sundance
Sundance feb 14 '12
en dat doen ze ook graag, geen twijfel hieraan smile
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc feb 14 '12
Klopt helemaal PureLove!
Ze zijn zó Liefdevol, mijn dankbaarheid wordt elke dag groter! Ze wijzen je echt de weg!
Nimueh84
Nimueh84 feb 19 '12
Zo mooi dat dit soort dingen gebeuren. Het moet je vast wel een warm en geruststellend idee geven!
En... was er uiteindelijk een fout bij de inschrijving? wink
Beschermengel
Beschermengel feb 19 '12

Wow..goed zeg! smile
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc feb 19 '12
De dag gisteren is voorspoedig verlopen.
Geen foutjes meer dankzij de Engeltjes!
Wel een zwaar parcours met als winnaar Sven Nijs bij de mannen en Marianne Vos bij de vrouwen. laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki