Loading...
nl

Wolken liefhebbers opgelet (bewustzijnsoefening)

Petra
Petra feb 13 '12
Heerlijk op een zonnige dag, languit op je rug in het gras, kijkend naar de wolken en wat daar allemaal voor een geweldig;s in voorbij komt.

Op 11-11-11 deed men in St.Petersburg een andere oefening, met heel veel mensen tegelijk: 'Met je bewustzijn stukjes wolken laten verdwijnen, letterlijk'

En hoe raar het ook mag klinken, met wat oefening lukt dit echt. Deze oefening laat ons zien hoe belangrijk ons bewustzijn (intentie en creatie-vermogen) is en zelf invloed uit kan oefenen. Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen.

Veel plezier!
Petra

(video)
CLEARING CLOUD GAME is a game of the 21st century. It is meant to be convinced what the force of consciousness is. The process of the game is a kind of meditation; There are no rules, but emotional enthusiasm, sense of joy and harmony, the unity of everything surrounding are guaranteed. These emotions stay forever in the soul of each person, who once experienced the state “I have done it!”, “I have succeeded!”, “Yes, it is possible!” Just these feelings are the main point of the game.
http://www.clearingcloudgame.com/

Delen:
Archolm
Archolm feb 14 '12
Ik ben zelf ook met dit soort oefeningen bezig Petra, werd me in gefluisterd dat ik eens moest proberen 10 min helemaal nergens aan te denken. Ik vind het moeilijker dan ik dacht, ik kijk dan naar een pijp waar rook uit komt maar telkens hoe leeg ik ook wil zijn blijven mijn ogen die rook volgen en hoe die dan vorm krijgt. Dus ben je weer aan denken!
Ariel
Ariel feb 14 '12
Ga ik ook eens proberen.
Petra
Petra feb 14 '12
Wat leuk, Kalilka, ik ben benieuwd naar je ervaringen. Op de site staat ook een filmpje. Het gaat erom dat je een stukje van de wolk weg visualiseert en erop vertrouwd dat dit ook lukt.
Ariel
Ariel feb 14 '12
ik heb het filmpje gezien inderdaad.
en gelezen hoe het moet.
Ben benieuwd.
MoonFlowertje
MoonFlowertje feb 15 '12
whaha.... :X
Het regend dat het giet...
smilewolken genoeg dus
Ik bewaar deze oefening wel voor als het een beetje knapper weer is...
als het gras droog is en het zonnetje lekker schijnt smile

bedankt voor het delen iig wink
groetjes mooflowertje tongue
Petra
Petra feb 15 '12
Kalika en Moonflower ik ben echt heel benieuwd wat jullie ervaringen zijn, het laat zien hoe wij met ons bewustzijn wel degelijk invloed hebben op materie. De wolk verdwijnt voor je ogen het is geweldig om te ervaren.

Dit weekend ben ik bij mijn zusje in Den Bosch. We hebben wel eens vaker samen wolken zitten kijken. Als het een beetje droog is doen we het samen dat is nog leuker. The game of the 21st century.
Nathan
Nathan feb 15 '12
Waar in den bosch gaan jullie dan wolken kijken? Ikzelf vind het vooral fijn om ergens in de bosche broek te gaan liggen, of op de zuidwal.
Archolm
Archolm feb 15 '12
Petra is wel een gezelligheid's mens dus denk dat ze dat heel erg leuk zal vinden!

Ik heb het zelf vanochtend ervaart, ik stapte uit bed, grote grijzen wolk, ikke denken, ja hoor! Geen wolkje meer aan de lucht!

En gekke is het werkt ook op je gemoed's toestand! Ineens zie je weer wolken die je eerst niet kon zien.
Marije22
Marije22 feb 15 '12
Erg leuk! Ik ga het ook eens proberen.. op een moment dat deze eenheid van grijze massa aan de hemel zich weer eens heeft opgedeeld in allemaal mooie kleine wolkjes die goed bruikbaar zijn wink

Liefs!
Petra
Petra feb 15 '12
Leuk dat jullie zo enthousiast zijn! Ik had dit bericht naar meerdere mensen gestuurd en het leuke is, veel mensen dachten aanvankelijk 'yeah right'. En dat waren dan nog de mensen die open-minded zijn! grin

Ik vind dat zo zonde, zo'n waste, want veel mensen onderschatten hun eigen capaciteiten. We zijn tot geweldige dingen in staat en zo voelt dat ook als je een wolk letterlijk voor je ogen ziet oplossen omdat jij dat in gang hebt gezet.

We hebben wél degelijk invloed op materie en geweldig om te laten zien aan mensen die sceptisch zijn of aan zichzelf twijfelen.

'Matter is matter, for as long as you matter'

Liefs, petra

P.s. Beter weer is onderweg! Nathan de wijk achter de onderwijsboulevard. Het blijft beperkt tot een ontspanning's moment op het balkon, want we zijn het appartement aan het opknappen. Toch gaat het ook vanaf een balkon prima. Mooie plekken zoek je op, ik ken ze idd.
Ariel
Ariel feb 16 '12
Nou als er mooi weer onderweg is kunnen wij lekker ons pas verbouwde tuintje inwijden.
Heb er veel zin in.

Ja veel mensen zijn open minded ,maar als je dit soort dingen zegt haken ze af.
Is het ineens zweverig.
Ik vindt het zweverig als je de hele dag met de figuurlijke roze bril op zit en niet meer jan inzien wat er om je heen gebeurt.

Tot nog toe was er teveel bewolking om resultaat te zien,maar ik blijf door oefenen. laugh
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 1 '12
Leuk dit! Wie heeft een mooie uitleg hoe dit moet?
Ariel
Ariel mrt 1 '12
Hmmm ik heb het al wel een beetje geprobeerd,maar dat was niet echt gelukt met verdwijnen.
Ik heb wel de wolken van vorm weten te veranderen.
Het is je concentreren op de wolk en dan de intentie zeg maar.
Ik wilde dat een wolk in een paddenstoel vorm veranderde en dat gebeurde en toen een engelvorm en weer gebeurde het.
En toen ik mijn aandacht van de wolk afhaalde ging hij weer terug in zijn oude vorm.
AngelIngrid
AngelIngrid mrt 1 '12
ga ik ook is doen zodra er witte ipv griojze wolkjes in de lucht zijn .
Da moet gewoon lukken da is ook een vorm van energie toch ?
en als je healing geeft werk je ook met energie om iets toe te voegen of te laten verdwijnen .
AngelIngrid
AngelIngrid mrt 1 '12
en nog een voordeel
op deze manier leer je ook nog is om je hoofd leeg te maken . Is een heel mooie manier

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki