Hallo lieve mensen,
Ik heb al een heel tijdje geen topic meer geopend of echt actief bezig geweest op Merudi. De laatste tijd ben ik kampioen geworden in het vragen om kaartleggingen en als ik mij er niet zelf op wijs vergeet ik vaak nog eens te reageren.
Maar voor de rest is er ook niet echt iets noemenswaardig gebeurt. School gaat zijn gewone gangetje , ook het schooltoneel gaat precies van een leiendakje. Wat mijn schrijversambitie betreft dat gaat niet echt van een leiendakje maar aan de andere kant krijg ik wel fantastische tips om het de volgende keer beter te doen . Maar dat was niet waarover ik het wou hebben ( maar ik heb het toch maar mooi gezegd :D).
Ik zou het eigenlijk willen hebben over iets wat mij de laatste tijd overkomen is. Ik kan niet goed zeggen wanneer het begon maar het is in een van de voorbije 2 weken gebeurd. Nu meestal als ik mij in het witte licht omhul ( wat ik vaak doe) verander ik in een vrouwelijke vorm . Ik bedoel dat mij dan op die manier zie. Om eerlijk te zijn voel ik mij daar goed bij. Op een van die dagen dat mij in het witte licht omhulde zag ik plots mijzelf in vrouwelijke vorm op een berg staan. Een vlinder vloog naar mij toe en op het moment dat ik mijn hand uitstak en de vlinder landde voelde ik in eens iets aan mijn rug en raar maar waar ik had vleugels. Vleugels die iets weg hadden van vlindervleugels maar met tekingen van bloemen en andere figuren op geschilderd en sinds die tijd zie ik mij telkens met vleugels als ik mij in het witte licht wikkel. Dit klinkt misschien raar maar af en toe voel ik een lichte pijn , een ecchte pijn is het niet eerder een zwaarte tussen mijn schouderbladen.
Nu het kan ook mijn verbeelding zijn die mij parten speelt maar ik wou het toch delen met jullie en weten wat jullie erover denken.
Heel veel liefs
Niels