Loading...
nl

Troplinake's werkjes

Troplinake
Troplinake feb 10 '12
hey hey iedereen smile


toen ik op een andere topic Marije's haar werkjes kon bewonderen dacht ik 'misschien kan ik mijn werkjes er ook enkele van tonen en misschien zijn er nog mensen met raad en tips' smilezoals sommige mij al kennen ik ben nooit zeker van mijn eigen werkjes of dingen die ik doe, ik denk altijd dat ik stukken beter kan smirk
Maar dus ik ga enkele werkjes tonen die ik maak met aquarel-potloden of aquarelverf ik weet nog niet zo goed welke soort ik het beste gebruik alleen merk ik dat ik met potloden en water nog wat kan bewerken en met aquarelverf niet zo veel.
Ik zal hier enkele posten nieuwe en enkele die ik wat langer geleden maakte maar best redelijk vind om te tonen hier tonguetonguetonguelaughlaugh

Foto 1 is met aquarelpotlood en het bootje aan randjes afgewerkt met een fijn zwart stiftje (dit had ik misschien er beter uit gelaten)

Foto 2 is met aquarelverf

Foto 3 is een elfje op een luchtbel die ik een jaartje geleden maak , die is misschien beter zichtbaar door dat ik deze in gescanned heb en niet met gsm trok

Foto 4 disney figuurtjes van belle en het beest smile

Foto 5 disney figuurtje zazou van the lion king smile

Ik heb er nog een hele hoop ze staan allemaal te koop mijn kadertjes en kaartjes op de site van 2dehands maar ze worden niet gekocht dus jullie kunnen ze op die site ook vinden onder http://www.2dehands.be/antiek-art/kunst/...-107385133.html als je op die pagina vervolgens klikt op 'bekijk alle zoekertjes van Mieke Rufus' daar vind je dan alle andere werkjes smilezodat jullie de andere ook kunnen zien wie dat wilt natuurlijk smile

Vele lieve Groetjes
Troplinake / Mieke
Delen:
Marije22
Marije22 feb 10 '12
Leuk zeg!! Ik word er vrolijk van wink

Blijven schilderen he smile

Liefs, Marije
MoonFlowertje
MoonFlowertje feb 10 '12
dat stiftje haalt wel het bootje naar voren!
helemaal niet verkeerd dus tongue

schilderen is goed...
ik schilder zelf ook, dus ik kan het weten wink

groetjes moonflowertje
Troplinake
Troplinake feb 10 '12
Origineel bericht van: Marije22
Leuk zeg!! Ik word er vrolijk van wink

Blijven schilderen he smile

Liefs, Marije


hihihi grin

Thanks ben nu terug naar iets aan het zoeken om te tekenen en dan overschilderen, zoek iets spiritueels en niet zo een makkelijk onderwerp op internet smilesmilesmilesmilesmiletonguetongue
als er wat van gemaakt is post ik het terug smilesmile

Vele Groetjes
Mieke
Troplinake
Troplinake feb 10 '12
Origineel bericht van: MoonFlowertje
dat stiftje haalt wel het bootje naar voren!
helemaal niet verkeerd dus tongue

schilderen is goed...
ik schilder zelf ook, dus ik kan het weten wink

groetjes moonflowertje



oke moonflowertje ik zal het onthouden als ik wat naar voor wil halen dat ik dat stiftje weer gebruik smile
ik wil dringend nog wat spulletjes gaan halen in de winkel, wil nog eens met acryl wat maken iets wat ik nog maar een keer deed smilewat gebruik jij?

Thx voor de tips smile

Groetjes
Mieke
wolfke
wolfke feb 11 '12
Leuk smile. Is dat elfje een lift aan het nemen op een regendruppel?
Troplinake
Troplinake feb 11 '12
Origineel bericht van: wolfke
Leuk smile. Is dat elfje een lift aan het nemen op een regendruppel?


Hihi zo kan je het ook zien inderdaad smilemaar je kan ook het bekijken dat ze even uitrust op een luchtbelletje winkdit is een van mijn eerste tekeningen in aquarel winkhet liefste zou ik graag dingetjes maken en er wat mee bijverdienen maar klein gezien dan maar dat lukt me niet zo goed jammer genoeg.

Vele groetjes
Troplinake / Mieke
Beschermengel
Beschermengel feb 11 '12


Leuk gedaan Troplinake smile
Troplinake
Troplinake apr 22 '12
Hey hey allemaal


door wat mindere periode heb ik nu even een andere manier van tekenen, en schilderen gevonden :-) doordat ik fijn met mijn pc kan werken ook op minder goede dagen heb ik eens iets nieuws geprobeerd en wilde het jullie graag laten zien :-)

Ik ben nog niet goed in dit progje maar het begint te komen om mijn beste schilder manier er in te brengen :-)

Vele groetjes
Troplinake / Mieke
Serenity
Serenity apr 23 '12
wat een blije vrolijke tekeningen SUPER leuk dat je dat deelt met ons!
Marije22
Marije22 apr 24 '12
Ja, en wat leuk dat je nog steeds creatief bezig bent! Mooi mee doorgaan! laugh

Groetjes, Marije
Troplinake
Troplinake apr 25 '12
hey hey

thx voor de leuke reacties, ik ben inderdaad er mee doorgegaan en hier deel ik nog eentje met jullie :-)

hier thuis als mensen hem zagen kreeg ik alleen maar 'ooooohhh's en aaaahhhh's' te horen dus vandaar voeg ik hem hier ook nog even erbij :-)

Vele lieve groetjes
Mieke / Troplinake
Marije22
Marije22 apr 25 '12
Gelijk hebben ze... wat een prachtige kleuren! smileLeuk idee ook, met die stroken.

Groetjes, Marije
Novi
Novi apr 25 '12
ooh en aaah smile

Ik voeg toe, open.

Liefs
Novi

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki