hey hey iedereen
toen ik op een andere topic Marije's haar werkjes kon bewonderen dacht ik 'misschien kan ik mijn werkjes er ook enkele van tonen en misschien zijn er nog mensen met raad en tips' zoals sommige mij al kennen ik ben nooit zeker van mijn eigen werkjes of dingen die ik doe, ik denk altijd dat ik stukken beter kan
Maar dus ik ga enkele werkjes tonen die ik maak met aquarel-potloden of aquarelverf ik weet nog niet zo goed welke soort ik het beste gebruik alleen merk ik dat ik met potloden en water nog wat kan bewerken en met aquarelverf niet zo veel.
Ik zal hier enkele posten nieuwe en enkele die ik wat langer geleden maakte maar best redelijk vind om te tonen hier
Foto 1 is met aquarelpotlood en het bootje aan randjes afgewerkt met een fijn zwart stiftje (dit had ik misschien er beter uit gelaten)
Foto 2 is met aquarelverf
Foto 3 is een elfje op een luchtbel die ik een jaartje geleden maak , die is misschien beter zichtbaar door dat ik deze in gescanned heb en niet met gsm trok
Foto 4 disney figuurtjes van belle en het beest
Foto 5 disney figuurtje zazou van the lion king
Ik heb er nog een hele hoop ze staan allemaal te koop mijn kadertjes en kaartjes op de site van 2dehands maar ze worden niet gekocht dus jullie kunnen ze op die site ook vinden onder http://www.2dehands.be/antiek-art/kunst/...-107385133.html als je op die pagina vervolgens klikt op 'bekijk alle zoekertjes van Mieke Rufus' daar vind je dan alle andere werkjes zodat jullie de andere ook kunnen zien wie dat wilt natuurlijk
Vele lieve Groetjes
Troplinake / Mieke