Loading...
nl

droompje

amor
amor feb 7 '12
Ik heb een droom gehad, zoals wel vaker, maar nu weer eens een iets wat rare droom.

Ik slaap op de bank en in mijn droom lag ik op diezelfde bank. Ik had een flesje extra dry lotion in mijn hand en nam daar een grote slok uit. Het was verschrikkelijk goor dus ik wilde het uitspugen, maar mijn vader keek naar me vanaf een stoel waar hij altijd zit. Daarom durfde ik het niet uit te spugen en dus ging ik steeds me hoofd een klein beetje draaien en dan stiekem een heel klein beetje uitspugen. Maar dat ging niet werken en daarom slikte ik maar die hele grote vieze slok door. Ik voelde het echt branden van me keel tot me maag, die hele weg. Toen werd ik wakker.

Een erg vreemde droom, iemand enig idee van een betekenis?
Groetjes,
Amor
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje feb 7 '12
Het heeft iets te maken met de dingen die je door regels moet slikken zegmaar
Je zit in een positie op dit moment waar je regeltjes hebt?
die regeltjes zijn niet leuk, maar je zal toch je eigen moeten proberen aan te passen, om "gezeur" te voorkomen !
zoiets zal het ongeveer betekenen laugh

groetjes moonflowertje wink
tinkernel
tinkernel feb 7 '12
Dag amor,

Slapen op de bank, dezelfde als in je droom betekent een soort bespiegeling. Je kijkt in je droom als het ware naar een bepaalde situatie/gebeurtenis waarin jezelf de hoofdrol speelt.

Je drinkt van iets wat eigenlijk niet om te drinken is. Dat is in je droom een belangrijk gegeven. Dat kan erop duiden dat je een behoefte aan troost en steun hebt. Omdat je je hoofd al spugend van je vader afwendt, geeft dit droomstukje een bespiegeling weer tussen jou en je vader. Waarschijnlijk voel je je onbegrepen en niet gesteund en kan je of heb je de mogelijkheid niet om je vader dit duidelijk te maken. Een stukje angst zit er in de verhouding tussen jou en je vader.

Dank je wel voor het delen van je droom amor.
Kan je hier wat mee?

droomgroet,

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki