Loading...
nl

Mijn intentie van de dag is: ...

L'arbre de vie
L'arbre de vie feb 6 '12
Lieve allemaal,

Het leek mij leuk om een topic te starten over ‘de intentie van de dag’ met het doel bewustzijn te krijgen op de intenties die je op een dag voor jezelf neerzet.

Wat is een intentie?
Een intentie is een beschrijving van hoe jouw ideale zelf en jouw ideale omgeving eruit ziet binnen een bepaald tijdsbestek.
Een intentie is realistisch, uitdagend en motiverend en bevat een emotie. Als je je intentie neerzet dan voel je die ook helemaal van binnenuit.
Daarnaast is het belangrijk dat je je intentie creeert vanuit positieve woorden; dus woorden als ‘niet, geen’ etc vervang die door een positieve omschrijving, waarin je formuleert wat je wèl wil;-)
Maak je intentie ook meetbaar; door een tijdsbestek erin te verwerken. Zo kan je zelf achterhalen of je intentie bereikt hebt.

Mijn voorbeeld: Aanstaande woensdag 9 februari (2012) haal ik op mijn werk met veel energie en blijdschap het beste uit mezelf en uit mijn team.

Creeer en have fun!

Grtjs, L'arbe de vie
Delen:
Serenity
Serenity feb 6 '12
Mooie affirmatie is dat gelijk ook nou met LOA kan dan inderdaad kloppen dat het werkelijkheid gaat worden, denk ik. ^^
L'arbre de vie
L'arbre de vie feb 6 '12
Met LOA bedoel je 'low of attraction'?
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 7 '12
Leuk topic! Mijn intentie voor vandaag is: Genieten!
Nati
Nati feb 7 '12
Mijn intentie voor vandaag: "Ik sluit vrede met wat ik niet kan veranderen".
Witte_lelie
Witte_lelie feb 7 '12
Mijn intentie voor vandaag:
Bij mezelf blijven en vanuit mijn rustpunt handelen
L'arbre de vie
L'arbre de vie feb 8 '12
Heey Nati, het valt me op dat je iets 'vast-niet' ;-) Het woordje 'niet' horen ze 'niet' ;-)
Nati
Nati feb 8 '12
Je hebt gelijk!! was me nog niet opgevallen... had een spreuk genomen van een inspiratiekaart die ik dagelijks trek!!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki