Loading...
nl

Wie wil Jaffy's foto lezen?

Solaria
Solaria feb 4 '12


Dit is Jaffy, we zijn nu al weer bijna een jaar samen. en ben heel benieuwd hoe en wat? vind het soms lastig om er achter te komen wat hij wilt of als er iets is. Volgens mij gaat het wel ok, maar zou leuk vinden om hoe en wat hij eigen vind. haha smile[img]http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1995[/img]

Alvast bedankt Jaffy en Solaria
Delen:
Petra
Petra feb 5 '12
Wat een lieverd! Die heeft het wel naar zijn zin hoor. Ik dacht even dat hij een 'zij' was, geen duidelijke ingeving waarom. Je zou kunnen zeggen dat hij erg gesloten is en erg gevoelig voor drukte en energie.

Als je heel enthousiast en met veel energie door het huis gaan (rennen en vliegen om op tijd te komen, voel ik bij jou bijvoorbeeld ; -) ) hij kan dan wat verwonderd opkijken of reageren, misschien zelfs even weglopen, omdat hij die energie oppikt en even niet weet wat ie daarmee moet.

In het algemeen is hij gewoon wat gevoeliger en opmerkzamer op alle nivo's, maar hij heeft het prima naar zijn zin en is dankbaar en tevreden. Die extra hapjes die hij krijgt helemaal!

Die onzekerheid zit in hem zelf en die pik jij op en doet jouw afvragen of jij het wel goed doet ;-)). Gaat vanzelf over in de loop van de tijd, dan zal hij zich steeds vrijer bewegen (spelen), dus laat je bezorgdheid maar los en geef hem maar de ruimte onzeker te zijn. Des te sneller is ie er overheen.

Hij voelt verder gezond aan, zit goed in zijn vel, (letterlijk en figuurlijk) en voelt zich welkom en thuis.

Kun je hier iets mee?
Liefs,
Petra
Solaria
Solaria feb 6 '12
Hoi Petra,

Dankje!

Hij is inderdaad nog al op zich zelf, en hij houd zeker niet van drukte. Dat merk als ik hem mee neem naar familie. Dan zit hij meestal op de slaapkamer of achter de bank. Maar dat hebben we gemeen, hou me ook vaak afzijdig als het te druk wordt haha

Maar merk het ook als ik in een dans bui ben en ik zet de muziek wat harder of als ik ga stofzuigen kan hij ook niet tegen.

En hij vind het inderdaad niet leuk als ik s'ochtends weinig tijd heb.

Maar als hij wakker wordt schrikt hij vaak wakker en dan mauwt hij nogal overstuur.

En heel irritant hij denkt hij mn wekker is, maar hij komt altijd te vroeg hahaha. Heb verder het idee dat hij in de katten puberteid zit, want hij doet nu vanalles waarvan hij weet dat hij niet mag. maar ja, hoort erbij

Jaffy eet graag mee, ook dingen die hij niet lust zoals fruit wil hij toch elke keer proberen. En hij komt al aan rennen als eens een zakje chips open. maar ook yoghurt of cake, snap er niks van haha.maar het mag allemaal niet te koud zijn wink


Groetjes,

Jaffy en Solaria
Petra
Petra feb 7 '12
Ik denk dat je het heel goed ziet hoor en geen twijfels, want Jaffy heeft het echt wel naar zijn zin en is gelukkig met zijn bazin. Wat je wellicht nog zou kunnen overwegen is om hem zoveel mogelijk in zijn eigen omgeving te laten als je gaat logeren of anders, volgens mij vind hij dat toch fijner en vind het helemaal niet zo erg om een dagje alleen te zijn.
Solaria
Solaria feb 8 '12
okej, dat is fijn. ik neem hem alleen mee als ik langer dan 2 dagen weg blijf. en hij is al eens wezen logeren omdat ik op vakantie ging. dat ging best goed. en hij vind de aandacht best leuk, is alleen als er veel kinderen zijn dat hij het dan te druk vind, want die laten hem niet met rust en gaan hem hele tijd achterna en zijn luid hij houd niet van harde geluiden.
Serenity
Serenity feb 8 '12
Ach wat een leuke kat met een heel leuk apart neusje, zo lief!

Wat bij mij in mij op komt is 'huh, wat gebeurt er' misschien was dat zijn expressie wel. ^^

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki