Loading...
nl

D&H Foto's lezen (Imageshack uploads, grote fotos)

Daecca
Daecca okt 1 '12
Hey Kim, hartstikke bedankt voor je reactie! Ben benieuwd wie er nog iets aan toe te voegen heeft?

Reden van mijn late reactie? Geen woorden. wink
HeiligHart
HeiligHart okt 2 '12
laugh
Daecca
Daecca okt 11 '12
Origineel bericht van: HeiligHart
Hej Harrie,

Hoi HeiligHart wink
Quote:

Jeetje je kan echt zien dat je behoorlijk actief bezig geweest ben met jezelf.. Je ziet echt dat je gegroeid bent en nu nog meer van jezelf (je binnenste) laat uitstralen.
Ik zie gewoon een heel ander koppie joh smile.

Dankje, moet ik wel heel eerlijk zeggen dat deze foto van Castlefest is en ik mijzelf hier heel erg gekleed heb zoals ik me daadwerkelijk het fijnst voel. Als "Shamaan" zoals sommigen mij zijn gaan noemen.

Quote:

Ik weet niet wat het is, maar bij jou word ik steeds in de foto gezogen.. Normaal voel ik mijzelf niet echt "geroepen" om dat wat ik zie op een foto ook daadwerkelijk te benoemen in een stuk tekst, maar bij jou gaat dat vanzelf ofzo!.


Dit kan ik niet echt uitleggen, is redelijk moeilijk denk ik. Misschien in een ander topic er over discussieren? Lijkt me wel interessant om te weten.

Quote:
Wat ik zie is dat je echt beter geaard (meer van jezelf kunt zijn/tonen) bent en het lijkt alsof je veel bezig bent geweest met aanvaarding?
Misschien dat je nu meer vanuit je eigen ogen kijkt ipv ook de ogen van de ander die tegenover je is ,op dat moment, mee te proberen nemen..


Ik ben inderdaad bezig met aanvaarding, ben dingen gaan uitspreken en meer mijzelf laten zien zoals ik ben.

Quote:

Ik denk dat deze zin te maken heeft met meer wijsheid en dus meer zekerheid (compleet plaatje) die ervoor zorgt dat je je minder hoeft af te vragen en dus helderder kan communiceren in het contact met andere..
Dat je de ander nu aanvoelt en toch bij jezelf kan blijven, omdat je begrijpt wat je voelt. En dat je voorheen nog weleens echt moest invoelen op de ander voor de "antwoorden" op bepaalde vragen..


Of ik echt helderder communiceer weet ik niet, maar dat ik minder hoef te zoeken klopt. Ik maak duidelijk hoe ik me voel wanneer het nodig is dus ik denk dat ik toch wel iets helderder communiceer
Quote:

Je ziet echt dat je steeds volwassener wordt en de schoonheid die van binnen zit naar buiten komt.
Daarbij lijk ik wel te zien dat je je in bepaalde opzichten aan het losrukken bent en je vervolgens afsluit? Misschien kan dit komen door de eenzaamheid diep van binnen in de vorm van niet zijn zoals de "rest" en de andere staat van bewustzijn (beleving) te hebben.
Waardoor je diep van binnen weet dat je jezelf toch niet zo vaak volledig lkan zijn, omdat dat gewoonweg niet altijd begrepen kan worden in bepaalde kringen.
Een verlangen naar dat je altijd jezelf kan zijn in een omgeving die dit ook respecteerd,waardeert.. En waar is dat? en met wie?
Maar wat ik ook al eerder zei het lijkt alsof je dit ook heel goed kan aanvaarden..
Wellicht soms iets lastiger als het om mensen gaat die dichtbij jou staan, want dan kunnen er natuurlijk meer emoties meespelen.

Keep on going mate laugh

Liefs Kim


Ik ruk me inderdaad los en sluit me af in bepaalde opzichten. Dit heeft te maken met het feit dat ik heel gruwelijk aan de gang ga binnen mijn "vrienden" groep.

Ik ben afstand aan het nemen van mensen en mezelf op de eerste plaats aan het zetten waardoor er mensen zijn die afvallen. Doordat ik mezelf vervolgens afsluit voor die mensen kan ik mezelf beter beschermen tegen de invloed van anderen.

Dat ik steeds volwassener aan het worden ben heeft denk ik ook te maken met het feit dat ik steeds meer mensen aan het helpen ben met keuzes maken, omdat ik nu zelf keuzes heb gemaakt die voor mij een grote verandering maakten in mijn leven.

Ik denk dat dat wel een hoop uitlegt. Overigens Weet ik dat binnen deze maatschappij maar weinig acceptatie zal zijn voor wie ik daadwerkelijk ben. Ik merk wel dat ik me steeds meer mensen om me heen heb die ook daadwerkelijk mijn denkwijze delen. Sommigen beginnen net in te zien dat er nou eenmaal meer is en dat je nu eenmaal niet tegen iedereen even vriendelijk moet zijn.

(In mijn hulp naar anderen ben ik die persoon die boos word omdat je niet doet wat je weet dat je zou moeten doen. Dit vanwege dat ik datzelfde ook heb gedaan en ik vind dat niemand zich zo mag voelen zoals ik me gevoeld heb. Oftewel, Mensen laten leren van mijn fouten als iedereen dezelfde fouten blijft maken en daar op zijn eigen tijd van moet leren komt de mensheid nooit vooruit. Dan blijven we hangen in dezelfde cyclus. Deze wil ik graag doorbreken. En dat probeer ik dan ook)

Maargoed, ik accepteer dat ik sommige dingen niet kan veranderen, en leef door zoals ik denk dat het goed is. Ik leer van andermans fouten, en soms ben ik te eigenwijs en moet ik het alsnog op mijn eigen manier doen.

Hoop dat dit een beetje duidelijkheid naar jou toe creëert.

Gegroet,

Harrie
HeiligHart
HeiligHart okt 18 '12
Super bedankt voor je feedback en je openheid daarmee!
laugh.

Ik kan hier wel weer mee verder..

xx
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki