Lieve H&D,
Bedankt voor deze feedback, want het gaf mij juist de extra info die mij deed begrijpen waarom ik bepaalde dingen schreef.
Lief dat jullie meer in mij zien en daar ben ik mij zelf ook bewust van. Iets waarbij ik iedere dag weer meer inzage in krijg.
Toch is het altijd leuk en fijn om nog even te horen
Ik voelde mij niet persoonlijk schuldig om je in de ogen te kijken, want ik zag juist veel herkenning in bepaalde dingen. Dit zorgde ervoor dat ik de info goed moest filteren, zodat ik niet iets van mijzelf er in zou stoppen. (heb dat denk ik wel bij 1 ding gedaan, want ik vind het zelf niet meer zo fijn om bekeken te worden via een foto :$)
Info die je binnen krijgt vertaal je toch aan de hand van eigen referentie kaders en dien je vervolgens toe te passen (vertalen) op de persoon waar het om gaat.
Soms krijg ik iets door dat door de persoon in kwestie iets is wat hij of zij vaker tegenkomt in zijn leven.(soms voeren mensen een gesprek met mij alsof ik iemand anders ben waar ze nooit het betreffende gesprek mee hebben kunnen voeren)
Ik denk dan ook dat het schuldig voelen principe daarmee te maken heeft, want het was een onbekend gevoel voor mijzelf op dat moment. En ik vond het wel belangrijk het even te melden, vandaar de aanhalingstekens om het iets te ontkrachten .
Zoals je zegt is dit iets dat je vaker tegenkomt en niet altijd geheel kan plaatsen, omdat het in jou beleving niet nodig is?
De beschrijving die je er zelf aan geeft, waardoor dit meestal kan komen, vind ik een hele goede en is erg begrijpelijk.
Om je verzoek te beantwoorden over de kleuren en het dieper gaan schrijf ik het volgende:
Kleurbetekenissen in het spirituele weet ik nog niet goed te vertalen in woorden, omdat ik mij hier nog niet echt in heb verdiept.
Wel kan ik zeggen dat de regenboog vorm diagonaal staat. Dit betekend voor mij dat er een openbaring is geweest,bezig is of opkomst is. Dat je eigen goddelijkheid aanwezig is. Ik zag hem meer om je schaduw zitten dus ik denk dat het al bezig is en je er reeds delen van ziet.
Om jou zelf heen zie ik een witte waas. Die kleur staat al voor het goddelijke en denk dan ook dat jou NU hiermee gevuld is. De schaduw kan wijzen naar nog onopgeloste dingen uit je verleden, wanneer dat helemaal opgelost is kunnen de kleuren transformeren naar 1 kleur, wit. De schaduw bewoog dus het lijkt mij iets dat al actief is of op uitspringen staat.
Ik heb nog een aantal steekwoorden voor je, maar jij kan zelf het beste zeggen of die bij jou passen en in welke vorm, volgens mij.
Eenzaamheid, verkeerd begrepen worden, geweld, natuurlijke schoonheid, woede door onrecht, eindeloos dromen, it’s all about love, wijsheid, helder zicht, enorm vergevingsgezind.
Jullie zijn mooi!
Liefs
ps. dit is een van mijn eerste foto's die ik lees, en ik snap dan ook dat mijn eigen onzekerheid er nog in die wellicht te lezen is hihi.. ik kijk uit naar de feedback
zodat ik weer mag groeien!