Loading...
nl

D&H Foto's lezen (Imageshack uploads, grote fotos)

Daecca
Daecca feb 3 '12
Dus ik heb twee foto's die ik graag gelezen wil hebben. Op allebei de foto's sta ikzelf maar aan de blik in de ogen te zien is degene zonder bril Daecca die door mijn ogen kijkt. (Is me al bekend) maargoed. Wij zouden het wel grappig vinden als iemand de foto's zou willen lezen.



Uploaded with ImageShack.us
Daecca



Uploaded with ImageShack.us
Harrie
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje feb 3 '12
Hoi Daecca en Harrie tongue

Wat ik bij beide foto's zie is een jongen die ontzettend veel energie heeft... (positieve energie)
Je bent een prater, en hebt een hoop mensen om je heen...
Op de onderste foto zie ik een lieve jongen die een tikkie verlegen over komt... maar dat is uiterlijke schijn...
Je hebt ontzettend veel plezier in de dingen die jullie samen doen... En je bent heel bewust van wat er om je heen gebeurd!
Het grappige is dat je je wel eens dingen begint af te vragen en tegelijkertijd dat je deze uitspreekt, of denkt, heb je meteen het antwoord ook al...
Je bent een echte "gentleman" om het zo maar te zeggen...
Je weet wat je wilt...
Je bent iemand die zich niet op zijn kop laat zitten...
Eigenzinnig, Geinteresseerd in heel veel dingen...

merk je dat ik jullie als 1 zie? In mijn beleving gaat het automatisch dat deze foto's me 1 persoon laten zien shocked

Ik zie op de bovenste foto een wijze jongen... Die mij dat "trance-gevoel" geeft... wat dus inderdaad kan betekenen dat jou gids door jou ogen kijkt...
Toch is het altijd al daar! het hoort duidelijk bij jou...
Terwijl je op de onderste foto duidelijk dat "gevoelige "uitstraald!

Voor mijn gevoel is het onmogenlijk om deze foto's te scheiden, snap je?

Wel heb je een positieve invloed- uitstraling
(of hoe zeg je dat? smile)

Groetjes Moonflowertje
Daecca
Daecca feb 3 '12
Ik vind persoonlijk dat op de eerste foto de ogen gephotoshopt lijken. Maar dat zal wel aan mij liggen omdat ik mezelf niet 100% herken.

Overigens laat ik nog even in het midden over je lezing of het goed of fout is. Dat doe ik liever als ik ineens een hele hoop lezingen in een keer kan beantwoorden. Ben namelijk benieuwd hoeveel mensen Dit zien, of juist andere dingen zien. wink
HeiligHart
HeiligHart feb 4 '12
Hej H&D,

Ik zie bij de eerste foto op de achtergrond steeds de schaduw veranderen met daarom heen (of om jullie)een soort van regenboog.
kleuren zijn blauw,groen,geel,oranje en een beetje rood.
Bij de eerste foto kreeg ik het idee dat iemand niet zo graag wou dat er een foto gemaakt werd? Iets met je ziel vangen idee?.
Ik voelde mij een beetje "schuldig" je op de eerste foto in de ogen te kijken namelijk.

Ik zie jou wel en dat vooral door je glimlach die ook op foto 2 te zien is, maar dan in een andere proportie.(mona lisa smile like) Je lach zegt mij dat je super gevoelig bent. Ook lijkt het mij dat je heel veel wijsheid bezit door ervaringen wat jou sterker heeft gemaakt. Wellicht heb je nog wel eens wat twijfels?
Op de eerste foto leek er in je oog een symbool verwerkt te zitten, maar ik weet niet welke benaming het heeft en waar het voor staat.. het lijkt op een Keltisch kruis, maar dan met maar drie uiteinden? Kon het niet helemaal goed zien.

Het lijkt ook dat jou relatie jou veel rust en stabiliteit geeft.
Voelde jij je vroeger een solist?

Meer kan ik niet echt op papier zetten. Ik ben er namelijk nog niet zo ervaren in met foto’s en weet dus ook niet altijd de diepere betekenissen.
Ik heb dit namelijk meer ontwikkeld in het “vleselijke” contact.

liefs.
Daecca
Daecca feb 5 '12
Triquetra? De rest van mijn reactie komt nog.
Zit in de auto met mn beste maat om richting isebelle te gaan. Die heeft namelijk reserve sleutels voor me. De mijne zijn uit mn jaszak gerold.

EDIT: heel stiekem denk ik dat er maar een echt kan zeggen of dit klopt. Die zal binnekort wel reageren denk ik.

Overigens kan de Triquetra wel kloppen al heb ik persoonlijk meer met het "Biohazard" teken. (Zoek maar eens op op google. wink
HeiligHart
HeiligHart feb 5 '12
Ik heb het even opgezocht en het was geen triquetra.
Biohazard kwam redelijk in de buurt, want het was het teken van straling die ik bedoelde (klaverbladsymbool). Dit komt qua vormgeving ook best overeen toch?.
Maar doordat het iets wazig te zien was kan het ook de biohazard zijn natuurlijk.
Ik ben benieuwd hoe Daecca erop reageerd laugh

in ieder geval bedankt voor deze reactie!
Daecca
Daecca feb 5 '12
Ik was vroeger een solist. Een gigantische Loner. Die zich omringde met allemaal andere loners. Van die mensen was ik overigens de enige die ook daadwerkelijk ging dwalen en verdwalen. De enige die zich overgaf aan de wetten van de wind om die te volgen zoals aarde dat doet als de wind waait.

Overigens herken ik best veel in wat je zegt Kim Maria, Vooral het symbool dat je benoemt komt me zeer bekend voor. (Daecca is een schot of een ier, daar is hij nog wat onduidelijk over) En mijn connectie met beide landen is zeer sterk.

Alot of people feel guilty when looking me in the eyes. Why? Because they feel guilt about something they are hiding perhaps. Also, perhaps because people feel they are steeling my calm, Which I am always gladly giving out to those who need it. And no. I do not have trouble with people taking my photographs. I do not and did not believe it would steal my soul. That part I think might be something from your own psyche. Thinking that perhaps you might not be good enough? As you said.

"Meer kan ik niet echt op papier zetten. Ik ben er namelijk nog niet zo ervaren in met foto’s en weet dus ook niet altijd de diepere betekenissen.
Ik heb dit namelijk meer ontwikkeld in het “vleselijke” contact."

No need for that. You are doing a great job and you will be growing and getting better at it as long as you never give up.

As for Moonflowertje all I can say to you is, Nice. Well Done, I bow to you, You got him pegged. And yes, In a way we are one person. "Twin Souls" tend to have that bond, and since we each use the same body at this life, we might as well be summed as one.

Anyways,

Wat hij dus zei.... winkGoed gedaan dames. Ik denk haast dat jullie ook wel iets dieper mogen gaan kijken.
En Kim Maria, Zou jij mogelijk iets meer uit kunnen wijden over de kleuren? (Je kunt het en wij denken dat je nog veel meer kunt dat wat je nu liet zien) (Oh mijn aardmoeder, Ben ik nu onderwerp of draai ik het om? Waarschijnlijk beide, Ik zie graag groei bij mensen.)

Te wazig? Ik leg het graag uit zodra ik ook weet wat ik allemaal bedoel. wink
Nathan
Nathan feb 6 '12
"Alot of people feel guilty when looking me in the eyes. Why?"
De zelfde reden waarom wij elkaar wel in de ogen kunnen kijken (met hulp van keukentrapje)
Mensen zijn doorgaans bang voor de kracht en de moeite die wij gedaan hebben om op onze plek in de wereld te komen, om te blijven vechten voor waar wij van houden, waar wij voor staan.
Nooit opgeven, altijd maar door blijven gaan, hoe duister het pak ook was (of is).

Our Hearth is like a mirror, but instead of reflecting what someone is, it shows them what they can be... And that scares them.
HeiligHart
HeiligHart feb 6 '12
Lieve H&D,

Bedankt voor deze feedback, want het gaf mij juist de extra info die mij deed begrijpen waarom ik bepaalde dingen schreef.
Lief dat jullie meer in mij zien en daar ben ik mij zelf ook bewust van. Iets waarbij ik iedere dag weer meer inzage in krijg.
Toch is het altijd leuk en fijn om nog even te horen wink

Ik voelde mij niet persoonlijk schuldig om je in de ogen te kijken, want ik zag juist veel herkenning in bepaalde dingen. Dit zorgde ervoor dat ik de info goed moest filteren, zodat ik niet iets van mijzelf er in zou stoppen. (heb dat denk ik wel bij 1 ding gedaan, want ik vind het zelf niet meer zo fijn om bekeken te worden via een foto :$)
Info die je binnen krijgt vertaal je toch aan de hand van eigen referentie kaders en dien je vervolgens toe te passen (vertalen) op de persoon waar het om gaat.
Soms krijg ik iets door dat door de persoon in kwestie iets is wat hij of zij vaker tegenkomt in zijn leven.(soms voeren mensen een gesprek met mij alsof ik iemand anders ben waar ze nooit het betreffende gesprek mee hebben kunnen voeren)
Ik denk dan ook dat het schuldig voelen principe daarmee te maken heeft, want het was een onbekend gevoel voor mijzelf op dat moment. En ik vond het wel belangrijk het even te melden, vandaar de aanhalingstekens om het iets te ontkrachten .
Zoals je zegt is dit iets dat je vaker tegenkomt en niet altijd geheel kan plaatsen, omdat het in jou beleving niet nodig is?
De beschrijving die je er zelf aan geeft, waardoor dit meestal kan komen, vind ik een hele goede en is erg begrijpelijk.

Om je verzoek te beantwoorden over de kleuren en het dieper gaan schrijf ik het volgende:
Kleurbetekenissen in het spirituele weet ik nog niet goed te vertalen in woorden, omdat ik mij hier nog niet echt in heb verdiept.
Wel kan ik zeggen dat de regenboog vorm diagonaal staat. Dit betekend voor mij dat er een openbaring is geweest,bezig is of opkomst is. Dat je eigen goddelijkheid aanwezig is. Ik zag hem meer om je schaduw zitten dus ik denk dat het al bezig is en je er reeds delen van ziet.
Om jou zelf heen zie ik een witte waas. Die kleur staat al voor het goddelijke en denk dan ook dat jou NU hiermee gevuld is. De schaduw kan wijzen naar nog onopgeloste dingen uit je verleden, wanneer dat helemaal opgelost is kunnen de kleuren transformeren naar 1 kleur, wit. De schaduw bewoog dus het lijkt mij iets dat al actief is of op uitspringen staat.

Ik heb nog een aantal steekwoorden voor je, maar jij kan zelf het beste zeggen of die bij jou passen en in welke vorm, volgens mij.

Eenzaamheid, verkeerd begrepen worden, geweld, natuurlijke schoonheid, woede door onrecht, eindeloos dromen, it’s all about love, wijsheid, helder zicht, enorm vergevingsgezind.

Jullie zijn mooi!

Liefs

ps. dit is een van mijn eerste foto's die ik lees, en ik snap dan ook dat mijn eigen onzekerheid er nog in die wellicht te lezen is hihi.. ik kijk uit naar de feedback laughzodat ik weer mag groeien!

Serenity
Serenity feb 8 '12
Ik zie twee mensen maar iedereen heeft verschillende kanten.
Zo kan je op het een moment open en hartelijk zijn en zelfvertrouwen hebben terwijl je daar het andere moment totaal geen zin in heb.
En dat mag, jij net zoals vele andere hebben veel dingen aan hun hoofd en kan soms een chaosje lijken, maar je bent daarin niet alleen!
Ik denk waneer jij al je kanten accepteer en ook lief heb, jouw omgeving een bepaalde positieve wending zal hebben.
Wat je zaait zal je oogsten..... zolang het maar oprecht is! ^^
MoonFlowertje
MoonFlowertje feb 8 '12
thanks for the Feedback, Daecca...
I'm glad that you know Yourself and Harry so wel

greetings from moonflowertje smile
Daecca
Daecca feb 9 '12
Per woord:

Eenzaamheid
Een woord wat mij veel zegt, vroeger was ik een aardige loner, maar doordat ik mezelf altijd liet omringen door mensen (Ik ging alleen op stap en dan maakte ik overal een praatje en heb zo veel mensen leren kennen) viel dat nooit zo op.

verkeerd begrepen worden
Ik werd en word heel vaak verkeerd begrepen, vooral door mn ouders die mij totaal niet begrijpen. Plus het feit dat ik op school verkeerd begrepen werd en daardoor niveaus te laag werd ingeschat. Mijn staren naar buiten kwamen niet door verveling omdat ik het niet snapte, het kwam omdat buiten gewoon veel interessanter was wink

geweld
Geweld is iets waar ik mee ben opgegroeid, Ik was niet de aggressor, de grens ligt hoog bij mij, maar als ze dan echt te ver gingen dan flipte ik volledig de pan uit en was ik niet meer te houden.

natuurlijke schoonheid
Iets wat ik nog altijd het best kan waarderen.
woede door onrecht
When it's not fair, it's time to make it fair, perhaps by busting heads.

eindeloos dromen
Visioenen, dromen, hoe je het ook wilt noemen, mijn hoofd zit vaak elders.

it’s all about love
It is indeed.

wijsheid
Wijsheid vergaren bovenop de wijsheid die ik heb vind ik wel belangrijk.

helder zicht
Ik draag een bril en maak hem regelmatig schoon, Nee, het feit dat ik niet snel twijfel aan wat ik zie maakt alles wat ik zie helder. op alle vlakken

enorm vergevingsgezind.
Klopt en Klopt. Ik ben enorm vergevingsgezind, in zoverre dat ik vaak niet eens de moeite doe om boos te worden.
Isebell
Isebell feb 15 '12
Nu komt eindelijk degene aan het woord die Harrie het beste kent.. ;-)

@moonflowertje:

Het is zo ontzettend mooi om te zien hoeveel jullie uit foto's kunnen halen.. hihi.

Harrie heeft ontzettend veel energie, houdt van mensen om hem heen.(maarja, wat wil je met iemand die in de horeca zit) En hij is iemand die ontzettend veel energie heeft, maar ook veel energie kan geven (positief).

Hij kan soms verlegen overkomen.. Maar gelukkig is het vaak niet zo.
En het klopt dat hij soms vragen heeft van hoe zit dat. en dan heeft hij het antwoord al.
Deze jongen is een echte gentlemen, hij heeft veel over voor zn vrienden/vriendinnen, maar ook voor z'n meisje. Hij houdt autodeuren open, pakt haar jas aan etc. Dus dat klopt zeker wel.

Eigenzinnig is hij wel.. heel erg op zoek naar van alles en nog wat en hij houdt ervan. Ook om van alles en nog wat op te zoeken. Hij is altijd op zoek naar nieuwe dingen die hij weer kan leren/lezen

@kim marie:
Je lach zegt mij dat je super gevoelig bent. Ook lijkt het mij dat je heel veel wijsheid bezit door ervaringen wat jou sterker heeft gemaakt. Wellicht heb je nog wel eens wat twijfels?
Dit stukje klopt heel erg. Hij is soms erg gevoelig. Hij heeft erg veel wijsheid opgedaan in de jaren dat Daecca en hij samen deze aarde bewandelen. Hij heeft soms twijfels over bepaalde dingen. Maar die heeft iedereen die pijn gedaan is..

Het duurde een beetje langer dan normaal dat ik wat zou posten. Maar het is er eindelijk van gekomen. Ik moet zeggen petje af voor degene die deze lezing hebben gegeven. Het klopt allemaal zo ontzettend goed. En ik vind het zo ontzettend mooi hoe jullie alles hebben omschreven. Ik las zoveel herkenning, en dat is leuk om terug te lezen over mijn lief.

Liefs Isebell/Val
MoonFlowertje
MoonFlowertje feb 16 '12
laughBedankt, Isebell

blush

groetjes moonflowertje smile
HeiligHart
HeiligHart feb 18 '12
Ook bedankt van mij Isabell laugh

En Harrie voor de beschrijving van de steekwoorden!
Ik zag ook je tekening die Cialara gemaakt heeft voor je..
En daar kwam die regenboog ook in voor. Gaf mij ook weer iets meer inzicht waarom ik die zag! hihi.
Mooie tekening is het geworden..
liefs
HeiligHart
HeiligHart feb 18 '12
ik kwam deze site net tegen toen ik opzoek was naar meer info erover.
Misschien ook leuk voor jou om te lezen?

http://www.regenboogpad.com/regenboogenergieen.html
PrettyGirl23
PrettyGirl23 feb 21 '12
Je komt als een vriendelijk/warm, gevoelige persoon over. Volgens mij kan je wel lachen met jou. Betrouwbaar/ eerlijk en rechtvaardig. Een slimme jongen die niet altijd zijn slimheid kan gebruiken. Misschien door je koppigheid. Ergens voel ik wel eenzaamheid, dat je jezelf terug kan trekken. Misschien is dat onbewust ook de reden waarom je veel zwart draagt. Zwarte kleding straalt afstandelijk, autoriteit, agressie uit. Je hebt niet altijd behoefte aan contacten. Ik zie wel een diepe verdriet in jou. Ik weet niet of het jou verdriet is, of het van je ouder/s is dat je hebt overgenomen. Iets heel dieps, asof je ergens om rouw. Als je wilt zou je heel veel succes kunnen krijgen, qua baan, huwelijk etc. Wat is trouwens je afkomst?
Daecca
Daecca feb 27 '12
Hmmm. Om het even te hebben om verdriet, verwerkte pijn en pijn die nog wel eens meespeelt.

Ik heb heel veel mensen begraven. Tussen mijn 15de en mijn 18de ongeveer 12. Dat is de pijn die je denk ik ziet van lang geleden.

Overigens zie ik iedere dag weer iets op de wereld wat mij pijn doet. Ik kijk om mij heen en zie hoe de mensheid haar eigen lijden versterkt. Ik kijk om mij heen en zie hoe de natuur lijd. Dit alles maakt me soms heel verdrietig maar vooral ook kwaad.

Ik draag veel zwart omdat dat mij "afdempt" het zorgt dat ik niet te hard straal. Op mijn werk is zwart gewenst. (Zwarte schoenen, zwarte blouse zwarte broek en witte sloof)

Dus in principe draag ik ook veel zwart omdat ik veel werk.

Zwart is voor mij geen kleur van Agressie of autoriteit. Het is voor mij wel een kleur van afstandelijkheid. Al vind ik dat geen juiste benaming. Want het is voor mij een "Cloak" iets dat ik doe om minder op te vallen. Zij die mij moeten zien stralen die zien mij stralen, en zij die mij mogen negeren zullen mij niet snel zien staan.

Ik ben van afkomst pindakaas. Mn moeder is een pinda en mn vader een kaaskop. (Indonesie>Java kwam mn oma vandaan) en mn vader is een echte brabander.)

Maar afkomst is over het algemeen niet van belang. Zeker niet in de smeltkroes die onze samenleving steeds meer aan het worden is.

Wat is mijn werkelijke afkomst? Ik stam van de Moeder Aarde. Zoals wij allemaal.
Daecca
Daecca sep 18 '12
Ok hierbij dus een nieuwe foto van mij. Afgelopen augustus gekiekt @Castlefest, vroeg me af of iemand hem zou willen lezen. Een nieuwere foto is in aantocht maar moet nog bewerkt worden vanuit .Raw bestand (Isebell schiet met SRcam)
HeiligHart
HeiligHart sep 18 '12
Hej Harrie,

Jeetje je kan echt zien dat je behoorlijk actief bezig geweest ben met jezelf.. Je ziet echt dat je gegroeid bent en nu nog meer van jezelf (je binnenste) laat uitstralen.
Ik zie gewoon een heel ander koppie joh smile.

Ik weet niet wat het is, maar bij jou word ik steeds in de foto gezogen.. Normaal voel ik mijzelf niet echt "geroepen" om dat wat ik zie op een foto ook daadwerkelijk te benoemen in een stuk tekst, maar bij jou gaat dat vanzelf ofzo!.

Wat ik zie is dat je echt beter geaard (meer van jezelf kunt zijn/tonen) bent en het lijkt alsof je veel bezig bent geweest met aanvaarding?
Misschien dat je nu meer vanuit je eigen ogen kijkt ipv ook de ogen van de ander die tegenover je is ,op dat moment, mee te proberen nemen..
Ik denk dat deze zin te maken heeft met meer wijsheid en dus meer zekerheid (compleet plaatje) die ervoor zorgt dat je je minder hoeft af te vragen en dus helderder kan communiceren in het contact met andere..
Dat je de ander nu aanvoelt en toch bij jezelf kan blijven, omdat je begrijpt wat je voelt. En dat je voorheen nog weleens echt moest invoelen op de ander voor de "antwoorden" op bepaalde vragen..

Je ziet echt dat je steeds volwassener wordt en de schoonheid die van binnen zit naar buiten komt.
Daarbij lijk ik wel te zien dat je je in bepaalde opzichten aan het losrukken bent en je vervolgens afsluit? Misschien kan dit komen door de eenzaamheid diep van binnen in de vorm van niet zijn zoals de "rest" en de andere staat van bewustzijn (beleving) te hebben.
Waardoor je diep van binnen weet dat je jezelf toch niet zo vaak volledig lkan zijn, omdat dat gewoonweg niet altijd begrepen kan worden in bepaalde kringen.
Een verlangen naar dat je altijd jezelf kan zijn in een omgeving die dit ook respecteerd,waardeert.. En waar is dat? en met wie?
Maar wat ik ook al eerder zei het lijkt alsof je dit ook heel goed kan aanvaarden..
Wellicht soms iets lastiger als het om mensen gaat die dichtbij jou staan, want dan kunnen er natuurlijk meer emoties meespelen.

Keep on going mate laugh

Liefs Kim
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki