Loading...
nl

orbs op bedevaartplaats

HeiligHart
HeiligHart jan 31 '12
Op iedere foto die ik gemaakt heb in Assisi (Italië) staan super veel orbs.
Assisi is een bedevaartsoord en st. Franciscus ligt hier begraven.
Op het moment dat ik in dit dorpje was voelde ik mij ook telkens enorm bekeken en voelde heel veel drukte om mij heen,terwijl de straten relatief leeg waren.
Toen wist ik nog niet van het bestaan van orbs af en had de foto's ook nog nooit zo bekeken. Vandaag ging ik een aantal foto's overzetten en ik kwam ze weer tegen, maar nu zag ik het "wemelen" van de orbs.

Dus dacht laat ik het met jullie delen smile
was er ook best blij mee dat ik ze weer tegenkwam, want ik had al een tijd in mijn gedachten dat ik ze graag een keer wou fotograferen. Bleek dus dat ik er al heel veel heb gedaan..

liefs
Delen:
HeiligHart
HeiligHart jan 31 '12
nog 2 ..
Petra
Petra jan 31 '12
Dat zijn er veel Kim, wat een bijzondere plek, een hele speciale energie is voelbaar.
HeiligHart
HeiligHart jan 31 '12
ja he! ik voelde mij daar ook tegelijkertijd heel vredig en vol met respect,verwondering. Ik zei ook niet veel tegen mijn reisgenootjes en wanneer ik dit wel deed dan fluisterde ik. smile
Petra
Petra jan 31 '12
Dat gevoel roepen de foto's inderdaad ook op. Ik voelde meteen de rijke geschiedenis, maar ook een soort (mooie) ingetogenheid, eerbied voor de diepere betekenis van het leven. Niet zo vreemd dat daar veel orbs te zien zijn, volgens mij is er heel erg veel in die plaats gebeurd door de eeuwen heen. bij die laatste foto's is het ook net of er bescherming om je (ben jij dat?) heen hangt. Alsof een 'spirit' zich ter plaatse over je ontfermd heeft, een 'spirit' die daar altijd is en zorg draagt voor het energetisch evenwicht en jij je daarin op je gemak zou voelen. Had je ook niet een beetje het gevoel dat je 'geleid' werd op sommige momenten?
HeiligHart
HeiligHart feb 1 '12
aa wat mooi dat je zoveel uit de foto's kan halen qua gevoel!
Ik ben dat niet op de foto, dit was een passant voor mij.

Maar het geleid worden herken ik wel. ik voelde mij heel anders en wist waar ik naar toe wou en waar niet vanuit gevoel. de foto's heb ik ook erg sporadisch gemaakt tijdens die avond en gewoon, omdat ik het 'moest" doen. Normaal kijk ik tijdens het maken van een foto meer naar de verhoudingen, maar nu maakte ik ze heel vluchtig.

sommige momenten in de smalle steegjes voelde ik mij soms ietwat angstig zonder een eigen reden.

Het was echt een bijzondere plaats. En super mooi, ook de basiliek van binnen. Aanrader om naar toe te gaan mocht je in Italië komen smile
Petra
Petra feb 1 '12
Ik ga het in gedachten houden (serieus), tnx!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki