Eergisteravond was ik heerlijk aan het slapen. Ik slaap de laatste dagen heel erg slecht, dus ik kon die paar uurtjes goed gebruiken. In mijn slaap krijg ik wel vaker berichten door van mijn gids, maar daar word ik niet wakker van, ik neem het alleen op en de volgende ochtend word ik een stukje wijzer wakker. Maar eergisteren werd ik in mijn slaap geroepen door mijn gids, hij zei:
Amor, Amor, je moet je raampje sluiten. Amor het heeft spoed, je moet echt je raampje sluiten. Amor word wakker, ik meen het, er ligt gevaar op de loer, sluit je raampje.
Ik werd wakker, beetje boos dat mijn gids me had wakker gemaakt.
Dus ik dacht: Laat de toekomst wat anders lopen, ik wil niet opstaan dan slaap ik helemaal niet meer.
Mijn gids zei: Nee amor, ik wil je beschermen, dat kan alleen als je je raampje sluit.
Dus ik dacht: Jaag het gevaar dan weg, ik ben moe.
Mijn gids zei toen: Amor er komen insluipers, ik bescherm je, want ik waarschuw je, als je niet luistert, kan ik je niet meer beschermen.
Dus ik sta met enige tegenzin op en sluit mijn raampje. Daarna duik ik weer terug mijn bed in, maar ben een beetje bang, want bericht van insluipers klinkt niet fijn.
Mijn gids zegt: Amor het gevaar is nu geweken, ik bescherm je, je kan nu rustig slapen.
Ik was opgestaan, dus ik kon niet meer slapen, maar ik was wel gerustgesteld.
De volgende ochtend wil ik de deur uit, maar ben een beetje bang, omdat ik bang ben dat de insluipers dan nu voor de deur staan.
En mijn gids zegt: Amor het waren maar insluipers, ze hebben hun kans gemist, ze zijn weg, het zijn geen overvallers.
Ik ben heel blij dat mijn gids er is om mij te beschermen. Het was al zo dat ik 's avonds dacht dat ik mijn raampje moest sluiten, omdat hij al paar dagen open stond en ik bang was dat hij opgemerkt zou zijn. Maar ik had besloten het de volgende ochtend te doen.
Ik ben heel blij dat mijn gids mij heeft geholpen, terwijl ik niet echt makkelijk bereikbaar was, heeft hij toch doorgezet om mij tegen dit gevaar te behoeden.
Maar op de 1 of andere manier zegt iets in me, dat het maar een droom was en dat ik gewoon het geslaapwandeld.
Maar toen ik gister toestemming vroeg aan mijn gids om hierover te vertellen, gaf hij me vannacht te horen dat hij hier geen problemen mee had. Dus blijkbaar is het wel gebeurt.
Toch ben ik bang dat het niet waar is en dat ik de realiteit weer aan het verliezen ben. Wat denken jullie hiervan?
Groetjes,
Amor