Loading...
nl

Merken jullie dat nou ook?

Papillon-Blanc
Papillon-Blanc jan 26 '12
Ik merk de afgelopen maanden -en het wordt steeds sterker- een enorme schommeling. Er gebeurd van alles om me heen al kan ik er geen vinger opleggen. Ineens word ik wakker en zijn me veel zaken duidelijk.......soms vragen waar ik al tijden mee rond liep. Het lijken wel allemaal puzzelstukjes die in elkaar vallen tot een groot geheel. Ook dingen waar ik verder niet over nadacht krijgen ineens een betekenis. Of ik begrijp ze ineens, dat kan ook blush
Ook het slapen is ongeregeld. Nachten kom ik gewoon niet in slaap, in het ergste geval lig ik wakker zelfs tot tegen 5.00 uur in de ochtend. De andere keer ligt mijn hoofd nog niet op het kussen slaap ik al en wel tot 10.00 uur 's morgens. Toch ben ik, goed of slecht geslapen, overdag vaak moe en moet dan even een dutje doen van 10 minuutjes dan gaat het wel weer.
van de andere kant brengen de "inzichten" ook veel gemoedsrust in mijn leven. Ik ben ook minder emotioneel merk ik. Kom beter voor mijzelf op en kan gemakkelijker dingen loslaten. Vroeger kon ik echt peinzen over dingen en kon ik ze niet loslaten, hoe graag ik ook wilde. Nu denk ik ook nog na over dingen maar na 10 minuten ben ik het kwijt, weet soms nog niet meer waar het over ging. Ook dat brengt rust. smile
Herkennen jullie dit?
Of merken jullie andere dingen? smirk

Maar samengevat voelt het wel allemaal heel heftig.
Delen:
Solaria
Solaria jan 26 '12
Ik denk dat het hoort bij je spirituele ontwikkeling en de trillingsniveau van 2012 versterkt en versneld het proces. Mijn gevoel over 2012 voor mezelf is tot nu toe heel positief. Heb ook echt het idee dat er veel gaat gebeuren. Inderdaad vallen sommige puzzelstukjes op hun plaatst. Onrustige nachten, overdag vaker moe. Herken ik wel. Maar ook dat de tijd vliegt als je met spirituele zaken bezig bent, of het nou mediteren, een boek leest of via een foum. De tijd gaat echt heel snel. En volgens mij maakt het niet zoveel uit of je nou net begonnen bent of jaren er mee bezig bent. Iedereen kan het voelen en ervaren.

En ja heftig is het sowieso, mijn hele leven staat op z’n kop. Er gebeurt van alles, maar ik ben al is het overweldigend af en toe ik laat lekker op me afkomen en ik omarm het. Het is nu de tijd om te groeien, zo ervaar ik dat. Soms ben ik zelfs wat ongeduldig omdat ik me af vraag hoe en wat. Maar ook dat moet ik loslaten. Heb al wel een paar dingen ervaren waarvan ik weet dat ik al wist dat het zou gebeuren. Alleen zie ik t niet aankomen hahah wink
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 26 '12
het viel me wel op in de shoutbox dat sommige de laatste tijd
last hebben van slaapproblemen...
Ik heb er ook last van...
maar dat komt (dacht ik) omdat ik niet moe ben...
ook schieten er zoveel ideeën door mijn hoofd heen...
die ik allemaal tegelijkertijd wil gaan doen!
(was-tekeningen maken/ dromenvanger schilderen, kralen rijgen,
verhalen schrijven)
teveel om op te noemen gewoon
Ik had ergens gelezen dat dit iets is wat bij de 6de dimensie zou horen?
de dimensie van de creaties shocked

groetjes moonflowertje
niels
niels jan 26 '12
ha Moonflowetje dan zitten we in het zelfde schuitje denk ik laughik ben de laatste tijd ook een vrij moeilijke slaper omdat ik het moeilijker heb om mijn gedachten voor een paar uurtjes te wissen. De hele nacht (als het soms gaat) en bijna de hele dag zit ik enorm vaak nieuwe verhalen te verzinnen of dingen die ik met mijn zusje in elkaar zou kunnen knutselen. Nieuwe verhalen verzinnen is niet altijd even leuk want vaak ben ik aan 1 verhaal al bezig met het uitschrijven krijg ik een idee voor een ander verhaal en ja ,dan ben ik zo opgewonden om er zo snel mogelijk aan te beginnen uit angst dat ik het zou vergeten laugh
Maar over het algemeen genomen gaat het met mij veel beter dan vorig jaar. Ik kan dus net als iedereen hier zeggen dat 2012 positief voor mij is.

Heel veel liefs
Niels
Enigma
Enigma jan 26 '12
Alles waar jullie hierboven over schrijven ervaar en herken ik ook.
Alles tegelijk willen doen maar dat het niet lukt omdat de tijd vliegt, veel ideeen, lang wakker liggen of vroeg wakker worden 03.30.
en ja Niels opgewonden aan heel veel dingen willen beginnen omdat je bang bent het te vergeten of tijd te kort te komen.

Ik heb ook het gevoel dat ik in een versneld proces zit smile.
En ineens lijkt er op alle vragen een antwoord te komen.
wolfke
wolfke jan 26 '12
Ik sluit me aan in het rijtje. Al dagen ben ik moe. Dan jump ik uit mijn bed op zoek naar een stuk papier. Dan vind ik een balpen en kruip ik terug in mijn bed. Dan probeer ik met vanalles die balpen aan de praat te krijgen totdat ik uit pure miserie mijn ideeën dan maar door het papier kerf. Heb dit wel vaker gehad, ook de voorbije jaren. Als ik bezig ben met creatieve dingen, slaap ik altijd slecht. Teveel in mijn hoofd dan, wel moe maar een wakkere geest die me niet tot rust laat komen. Ongeduld is ook wel de aard van 't beestje wink. Ondanks de moeheid overdag, heb ik wel een voldaan gevoel eigenlijk. Overdag dan toch, want 's nachts is het minder een pretje.
Emuca
Emuca jan 26 '12
Ik merk dat soort dingen zeker! Ik ben de afgelopen tijd vaker moe en slaap langer dan voorheen... Vroeger kon ik het doen met 5 uurtjes, nu moet je mij het bed uitslepen... 's nachts wordt ik vaak wakker (al was dat wel eerder zo) en dan heb ik vaak het gevoel dat mijn lichaam slaapt, maar ik niet. Dan kan ik zonder op de klok te kijken wel 'zien' hoe laat het is...

Verder kan ik mezelf meer afsluiten voor emoties als in dat bepaalde gebeurtenissen me minder doen.. Niet dat ik kouder ben geworden, maar dat ik dingen meer van een afstandje kan bekijken. De rust houden.

En ik wil dingen maken.. heeeeel veel dingen maken. Allerlei ideeen in mijn hoofd die ik op moet schrijven anders vergeet ik ze te doen. smile
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc jan 26 '12
Oké, dus herkenbaar voor meer mensen! shocked
Ik voel me ook lichamelijk soms ronduit slecht.
Ben uiteraard naar huisarts geweest maar alles lijkt in orde.
Ik voel me slechter maar niet uitgesproken ziek, hoe raar dit ook klinkt. Het overvalt me om daarna weer helemaal weg te trekken.
En ja, hééééllllllllll erg ongeduldig ben en voel ik me.
Doordat ik meer voor mijzelf opkom krijg ik ook meer conflicten want de mensen zijn het niet van me gewend natuurlijk.
Maar goed, we laten het maar over ons komen..............de veranderingen bedoel ik dan wink
bloempje
bloempje jan 26 '12
je kan eventueel eens kijken of je een tijdje glutenvrij kan eten..... ik ben er sinds 1 week achter dat ik een glutenallergie heb.....blijkt in de familie te zitten en dat meldde mijn moeder ineens..... toen vielen de puzzelstukjjes van de vitamine en mineralen tekorten ook ineens op hun plek. ik loop waarschijnlijk al mijn hele leven met een glutenallergie zonder het zelf geweten te hebben.... tot nu maar de huisarts kan alleen testen als je een half jaar gluten hebt gegeten en een half jaar dus beroerd voelen om dan te gaan testen met een leuke wachttijd confuseddus zelf testen door ze weg te laten gaat makkelijker. en sneller want het scheelt heeeeeel veel energie!
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos jan 26 '12
Ik blijf gewoon in het oude patroon doorgaan... de enigen die hierin het een beetje ontregelen zijn de kids.

@ Bloempje, jeetje fijn dat je erachter bent gekomen!
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 26 '12
Bij mij begint het altijd als de rest van nederland op 1 oor ligt
(...)
Isebell
Isebell jan 26 '12
Hai mensen..

Ik slaap de laatste paar dagen ook erg slecht.. en ik ben overemotioneel.. ben altijd erg gevoelig geweest voor rare dingen. Vandaag ook weer.. zat te telefoneren met mn moeder en opeens begin ik te huilen.. Ik denk dat het te maken heeft met het nieuwe tijdperk waarin we nu zijn aangekomen.. Veel mensen reageren er onbewust op, op dezelfde manier, door niet in slaap te kunnen komen of door andere dingen. 2012 is een bijzonder jaar en dat gaat het zeker ook verder worden.

Liefs Isebell
Daecca
Daecca jan 26 '12
Ik denk dat als we allemaal goed nadenken we allemaal tot in zekere mate slechter slapen.

Ikzelf ben ook zeer slecht aan het slapen. Draai mn bed regelmatig om de juiste energiestroom te vinden, Maar helaas draaien de energie stromingen momenteel gewoon heel erg als een windvaan. Ik denk dat het tijd word om mijn schild om mijn huis wat aan te scherpen. Anders slaap ik straks echt te weinig.

Ik zal nog eens wat informatiebronnen nagaan.
Emuca
Emuca jan 26 '12
Oh wat ik ook heel erg heb de laatste tijd is dat mijn ogen snel branden... kennen jullie dat?
Daecca
Daecca jan 26 '12
Droge en branderige ogen hoort bij slapeloosheid. Ik ken het iets te goed. Heb altijd slapeloosheid gedurende een groeiperiode.

Overigens is het misschien raar om te zeggen maar zoals ik al gezegd heb haal ik veel Informatie uit boeken, vooral die van Stephen King. Zo is er ook een boek genaamd "Insomnia" een goed boek, voor velen moeilijk doorheen te komen omdat het een langzaam verhaal is. Ik kwam er voor het eerst door heen tijdens een van mijn slapeloze perioden.

Het gaat over een maan die makkelijk inslaapt maar iedere keer steeds vroeger wakkerword tot hij helemaal niet meer kan slapen. Op een gegeven moment begint hij te "zien" en krijgt hij een kijkje in de wereld die langs de onze ligt.
Isebell
Isebell jan 26 '12
Het is n heel lastig boek voor mij.. K kom er niet doorheen.. Ik heb eigenlijk altijd slaap tekort.. Wil k goed functioneren heb k nachten van soms wel 13 uur nodig.. Om te slapen.. En die heb k zelden.. Helaas..
Tammie
Tammie jul 23 '12
heel herkenbaar lieve mensen... mooi toch al die veranderingen! Ik ervaar het wel als heel positief... maar moe! Pffff niet normaal. Alles gaat snel en het lijkt alsof tijd niet meer bestaat.
Ik zit in een stroomversnelling voor mijn gevoel! Ik was toe aan die veranderingen heb er jaren op gewacht dus neem ik die energieloze dagen maar voor lief smile

Ik zelf heb het gevoel dat we zo energieloos en moe zijn omdat we allemaal meer openstaan. We vangen meer energieen op en hebben nog meer contact met onze gidsen/engelen dan normaal of in elk geval intensiever1 Ik denk dat dit ons zoveel energie kost. ons lichaam moet aan de veranderingen wennen. maar dat is mijn gevoel uiteraard!

maar toch ben ik zooo enthousiast...

Veel liefs allemaal van Tammie! En lieve mensen zet m op he! smile
Enigma
Enigma jul 23 '12
Misschien helpt het als je jezelf wat vaker aard wink
Of je chakra`s in balans brengen of helen


Het boekje "energy switch" van Sylvia van Zoeren, daar hoor ik hele positieve dingen over laugh

De energie die anderen van je pakken , maar die bij jou hoort terug halen naar jezelf
De energie die van anderen is en waar jij moe van word terug geven aan die persoon

Het klinkt heel simpel, maar het werkt echt wink

http://www.energyswitch.nl/

http://www.symbolic.be/?CategoryID=426&ArticleID=1726

De laatste link is die van de "zintuigenboom"
Dat is de "erergy switch" voor kinderen

http://www.symbolic.be/?CategoryID=584&ArticleID=2019



En ik wens jou ook heel veel liefs Tammie laugh
Tammie
Tammie jul 23 '12
oh dank je lieverd, deze info heb ik hard nodig! Ga er eens achteraan...

Liefs van Tammie
Tammie
Tammie jul 23 '12
oke ik heb het besteld smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki