Ik merk de afgelopen maanden -en het wordt steeds sterker- een enorme schommeling. Er gebeurd van alles om me heen al kan ik er geen vinger opleggen. Ineens word ik wakker en zijn me veel zaken duidelijk.......soms vragen waar ik al tijden mee rond liep. Het lijken wel allemaal puzzelstukjes die in elkaar vallen tot een groot geheel. Ook dingen waar ik verder niet over nadacht krijgen ineens een betekenis. Of ik begrijp ze ineens, dat kan ook
Ook het slapen is ongeregeld. Nachten kom ik gewoon niet in slaap, in het ergste geval lig ik wakker zelfs tot tegen 5.00 uur in de ochtend. De andere keer ligt mijn hoofd nog niet op het kussen slaap ik al en wel tot 10.00 uur 's morgens. Toch ben ik, goed of slecht geslapen, overdag vaak moe en moet dan even een dutje doen van 10 minuutjes dan gaat het wel weer.
van de andere kant brengen de "inzichten" ook veel gemoedsrust in mijn leven. Ik ben ook minder emotioneel merk ik. Kom beter voor mijzelf op en kan gemakkelijker dingen loslaten. Vroeger kon ik echt peinzen over dingen en kon ik ze niet loslaten, hoe graag ik ook wilde. Nu denk ik ook nog na over dingen maar na 10 minuten ben ik het kwijt, weet soms nog niet meer waar het over ging. Ook dat brengt rust.
Herkennen jullie dit?
Of merken jullie andere dingen?
Maar samengevat voelt het wel allemaal heel heftig.