Loading...
nl

kippenhok

aquarel
aquarel jan 26 '12
s.w. bok


www.2012jazeg.nl
aquarel
aquarel jan 27 '12
Hop
Valeriaan
Kamille
Lavendel
Citroenmelisse

Rust



Mosterzaad Bruin
Brassica

Aarding


Maanzaad Blauw
Somnifere

Rust
aquarel
aquarel jan 27 '12
A

1

B

2

C

3
aquarel
aquarel jan 27 '12
X

Y
aquarel
aquarel jan 27 '12
Belgium, or North-West Korea, is a small state of confusion between France to the west, Netherlands in the east, and Poland in the south. Its national animal is the lllama. It is populated primarily by Belges, a sub-species of wombat that is startlingly similar in appearance to humans- recognisable at a distance by the schwartzwalderkirchtortes that they wear on their heads. Belgium is roughly the size of Belgium.

Nobody really knows anything about the country. Lets be honest, name one thing you know about Belgium. If you thought chocolate then your opinion doesn't count. Name another thing, go on. Yeah, thought so.

Many people know Belgians are for the good chocolate, other know them for their good beer and pr0n but, surprisingly enough, only a handful of people know that they are professional disguisers. The latest CIA's report shows that about 60% of them are able to disguise as Dutch, and the rest of them are professional French in disguise. Recently, some Belgians have been able to disguise as Germans too! Of course this is top secret stuff and thus all Belgians deny this fact.the leader of this beautiful country is Joon Ha Lee. He almost killed everyone in the country but someone stopped him with doing that. then my mother came and fixecd

bron : wickipedia
aquarel
aquarel jan 27 '12
wie ben ik ?
ik ben niet de crimineel of het tuig van de mind creation ik laat zien wat ik zie en hoe ik het aanvoel en niet de media, want die doet of zijn neus bloed en ja ik zal water bij mijn wijn moeten kappen maar als ik dan toch alles verlies is het beter dat ik er een eind aan maak, seee ya in the next life, suckers, why? becouse she make me think and believe that im dea
ah, people make the right things and believe in normal things but i can not change the world, i know that but i dont give up when i make my story for my music, eventhing in life has a reason thats why, and i gonna blow it up, why? think angain


alles naar de klote ken de die nederlandse film, welnu everthin is blow, away, forever, in every time yvery dimension, thats life, life sucks see the punks storys, see the hippie's, see the world, why we kill people, why you dont happy when people say the things you need it in life, why the power if you can live whit normal things normal people and normal music, im not a creation, i change my dna and have no sex for not in the next life to be a product.

sorry dat ik zo uitvlieg en ja, ik weet het internet is afkomstig van amerika, maar als ze me in humo afschilderen als een idioot die niet nadenkt en kleinde diertjes mishandeld dan hoeft het voor mij niet mee, ik wil een leven een gewoon leven zoals iedereen en het is hun schuld dat ze me zo ver hebben gedreven in deze waanzin, sorry dat ik mij niet laat doen en ja ik weet dat ik mijn mond moet houden maar ik ben dit leven beu aan het geraken ik zie alles en ze willen me weg uit geel, ik wordt zot, letterlijk gefrustreerd, omdat ze mijn rekingen hebben geblokeerd alles van me afgepakt en iets bouwen wat op tilburg lijkt en dat maakt me kwaad.
geef me mijn geld waar ik recht op heb of ik stuur alles in een versnelling en dan gaan we automatisch naar geel.
aquarel
aquarel jan 27 '12
mensen zijn nooit tevreden ze hallen de allerlaatste millimeter bloed uit mijn nagels dat is wat er aan het gebeuren is.
aquarel
aquarel jan 27 '12
kippenhok emuca, ga jij maar kakelen, en ja vroeg of laat kom ik terug online en dan wil ik niet dat deze teksten zijn verwijderd of ik doe mee met het concept van het groter geheel, en dat wil je jezelf toch niet aandoen he.

als je naar s.w. bok luistert dan weet je dat het al telaat is en neeje ik wil niet terug naar af.


ik wil geen nieuwe superplaneet, ik wil leven zoals iedere andere mens, jullie hadden me beter onbewust gelaten en me laten stikken in mijn verdriet inplaats van ervoor te zorgen dat alles een spel is van een groter geheel
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 27 '12
Aquarel....
als jij niet wil dat jou teksten worden verwijderd...
en vroeg of laat weer online wil komen, op merudi...
zal je heel erg hard moeten veranderen!
want als dat jou doel is, kun je nog wel eens teleurgesteld gaan worden...
Iedereen stoort zich enorm aan jou!
Is dat jou bedoeling?

Hier worden ideeen en ervaringen uitgewisseld...
tuurlijk is er wel eens een menings verschil
(verschil van inzicht)
Maar dit is niet een rede om maar iemand zo naar beneden te halen...
wanneer zie je nu eens in dat je iedereen weg jaagt bij je...
Al die mensen die het goed met jou voor hebben...
het leven is geen spelletje, en spelen met andermans gevoelens is zwaar onder de maat!
zwijg ook eens uit ervaring...
Dat zou een wijze zeggen...
Dit topic is bedoelt om ervaringen uit te wisselen over de 5de dimensie... begin dan niet over jou woede dat je rekening is geblokkeerd... waarschijnlijk heeft dit een hele simpele reden...
en dat zal je hier niet kunnenn oplossen...
eerder bij jezelf...
Dus als je weer wat over de 5de dimensie kan vertellen...
en daarbij rekening houd, dat we allemaal ons eigen inzicht hebben... en daar ook het respect voor kan op brengen...
kun je reageren, zoniet dan gaan al deze berichten naar jou kippenhok toe...

(...) wij zijn ook mensen...
met gevoel en emoties...
hou daar rekening mee!

groetjes moonlfowertje
amor
amor jan 27 '12
huh dit was toch toppic kippenhok confused
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 27 '12
Sorry Amor...
Dat is het nog steeds smile
ik ben alleen de bestanden die Aquarel in de 5de dimensie heeft geplaats aan het verplaatsen ...

komt goed wink
amor
amor jan 27 '12
oh lol, ik snap tongue
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc jan 27 '12
Ik sluit me aan bij Moonflowertje!
Petra
Petra jan 27 '12
Origineel bericht van: aquarel
A

1

B

2

C

3


IQ-test?
Petra
Petra jan 27 '12
Origineel bericht van: aquarel
ik wil leven zoals iedere andere mens


Waarin is jouw leven ánders dan dat van anderen volgens jou?
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki