wie ben ik ?
ik ben niet de crimineel of het tuig van de mind creation ik laat zien wat ik zie en hoe ik het aanvoel en niet de media, want die doet of zijn neus bloed en ja ik zal water bij mijn wijn moeten kappen maar als ik dan toch alles verlies is het beter dat ik er een eind aan maak, seee ya in the next life, suckers, why? becouse she make me think and believe that im dea
ah, people make the right things and believe in normal things but i can not change the world, i know that but i dont give up when i make my story for my music, eventhing in life has a reason thats why, and i gonna blow it up, why? think angain
alles naar de klote ken de die nederlandse film, welnu everthin is blow, away, forever, in every time yvery dimension, thats life, life sucks see the punks storys, see the hippie's, see the world, why we kill people, why you dont happy when people say the things you need it in life, why the power if you can live whit normal things normal people and normal music, im not a creation, i change my dna and have no sex for not in the next life to be a product.
sorry dat ik zo uitvlieg en ja, ik weet het internet is afkomstig van amerika, maar als ze me in humo afschilderen als een idioot die niet nadenkt en kleinde diertjes mishandeld dan hoeft het voor mij niet mee, ik wil een leven een gewoon leven zoals iedereen en het is hun schuld dat ze me zo ver hebben gedreven in deze waanzin, sorry dat ik mij niet laat doen en ja ik weet dat ik mijn mond moet houden maar ik ben dit leven beu aan het geraken ik zie alles en ze willen me weg uit geel, ik wordt zot, letterlijk gefrustreerd, omdat ze mijn rekingen hebben geblokeerd alles van me afgepakt en iets bouwen wat op tilburg lijkt en dat maakt me kwaad.
geef me mijn geld waar ik recht op heb of ik stuur alles in een versnelling en dan gaan we automatisch naar geel.