Loading...
nl

[tekening]Explosion

Debiorah
Debiorah dec 4 '06
:DHeel mooi kath! Je ben goed met de schaduw & lichtval!
Ayasha
Ayasha dec 4 '06
Ja, Dat hebk al vrij vroeg geleerd (Mijn broer kan ontzettend goed tekenen en ik ging altijd afkijken en natekenen :p Kijken of het mij ook lukte, alleen hij tekende alles waar vormen en verhoudingen niet zo belangrijk in waren, schaduw en lichtinval daarintegen wel :p ) helaas ben ik dus (heel) wat minder in verhoudingen enz :)
Debiorah
Debiorah dec 4 '06
Nouja het is al een hele kunst om dat goed te kunnen. Verhoudingen kun je ook leren, oefening baart kunst!
Ayasha
Ayasha dec 4 '06
inderdaad Debiorah,tekenen is zowiezo een kwestie van veel doen en de nodige feeling ontwikkelen :)Maar ik wil me meer richten op fantasy. Waaronder ook 'gothic' mensen enz enz :)Tis alleen nog moeilijk om die houdingen goed te krijgen :D
Tamara26
Tamara26 dec 4 '06
Wow, leuk is dit!!

Ja, een keltisch kruisje, daar kun je misschien verschillende tribals in en om maken.

Die draak vind ik echt super!!
De scaduw is echt goed, daar kan ik nog wat van leren!

En de vierde foto van jou Deboriah, vrouwenpersoon, vind ik ook supermooi!!

Ik moet echt snel wat inscannen, ben er niet zo handig in en heb dat nog nooit gedaan.
hmmm... als ik tijd heb, zal ik t eens doen.
Liefs,
Ayasha
Ayasha dec 4 '06
Tamara26: Triballs gebruikt om figuren te maken zijn ì¡ltijd leuk :)Triballs is een speelse figuur...Wanneer hij groot genoeg is kan je er uren naar staren en nog niet alles gezien hebben wat er in zit.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 4 '06
Echt heel mooi deboriah. Je hebt talent. Die draak vind ik ook echt heel gaaf :).
LPChip
LPChip dec 5 '06
Ik heb voor een ander forum ooit deze signature gemaakt. Het plaatje erin heb ik zelf getekend, en ben er ook wel trots op :D

Debiorah
Debiorah dec 5 '06
:DLeuk leuk leuk!

Maar wat is skitiks?
LPChip
LPChip dec 5 '06
Dat is een van mijn aliasses :)
LPChip
LPChip dec 5 '06
Dat is een van mijn aliasses :)
Debiorah
Debiorah dec 5 '06
okay! ik heb er ook al heel wat versleten. ;)
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki