Loading...
nl

foto lezen 6 dagen overtijd

IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos jan 24 '12
Dat gaat je niet lukken, tenzij je een 3ling gaat krijgen. En dat moet je zeker niet onderschatten...
Bij mij was er ook gezegd dat er nog een kindje bij zou komen, maar we hebben er bewust voor gekozen om hier niet voor te kiezen. (dus het kan wel gezegd worden, maar hoeft zeker dus niet zo te zijn)
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos jan 24 '12
En met alle respect, het komt echt wel, maar je lijkt er nog net zo op gefixeerd, en dan is het alleen maar een grotere domper.
Petra
Petra jan 24 '12
Origineel bericht van: Gesina
Okeej ja klopt in de baarmoeder bij de eierstokken maar alles is goed bij mij smile

ik krijg als het goed is 3 kinderen en zoieso dit jaar is mij verteld!

dus het nog afwachten over hoe ofwat en wanneer
mijn man is nog niet getest we moeten van de gynacoloog wachten tot maart dan zijn we een jaar bezig en mogen we een onderzoek aan gaaf waaronder mijn man dus ook!

ik hoop alleen dat die onderzoek niet hoeft maar goed ik heb het niet voor het zeggen hoop alleen dat het snel komt want ja een jaar wordt je het toch wel zat en ongeduldig

ik probeer het naast me neer te leggen om er niet meer mee bezig te zijn maar dat lukt me steeds niet !!

mijn eigen gids heb ik geen contact mee kan ik niet mee praten ofzo zal maar zeggen heb hem/haar wel half gezien als een soort rookwolk!


Weet je voor jezelf waaróm je zo graag kindjes wilt? Niet dat het fout is hoor, er zijn heel veel mensen die dit hebben, dus niet raar verder.

Ik ben normaal gesproken helemaal niet zo voor zoeken in andere levens, maar het heeft veel beladenheid voor jou en ik vroeg me af of karma bij jou een rol zou kunnen spelen? Wanneer je in een ander leven een kindje bent kwijtgeraakt kan dit je leven nu wel beïnvloeden als 'vast willen houden'. In zo'n geval kan regressie wel helpen soms. Ik weet het niet natuurlijk, ik spreek maar gewoon even hardop mijn gedachte uit, misschien goed eens over na te denken?

Voor vandaag en morgen is het afwachten voor jou, er zit niets anders op, sterkte donderdag, stel al je vragen goed daar, maak desnoods een lijstje? Of ben ik nou aan het bemoederen? blush

Sterkte i.i.g.!

Petra
Gesina
Gesina jan 24 '12
nee niet 3 kinderen dit jaar hahah dat lukt niet ik bedoelde in mn hele leven maar idd de keuze is aan je zelf of je het nog wilt als je kinderen krijgt!

waarom ik graag kinderen wilt is omdat ik een gezinnetje wil met mijn man ik ben altijd gek op kinderen gewild en wil graag onze gezin uitbreiden zodat het voort kan bestaan!!
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 24 '12
Alles heeft een reden, Gesina...

Kan het niet komen door die onstekingen die je hebt/ had?
dat was jij toch?
Want alle dingen die zich uiten in je lichaam, hebben met elkaar te maken...
misschien moet je een klein stapje terug doen om het vanaf een symbolisch afstandje te kunnen bekijken...
dat je daar vandaan wel kan zien waarom het niet lukt, of wat het zou kunnen zijn.
Dan doe je een stapje terug, om vervolgens weer verder te kunnen...

Niet op al jou vragen kunnen wij het antwoord geven...
Sommige dingen liggen dichterbij dan je denkt, en andere dingen moet je groter bekijken...

groetjes moonflowertje
Gesina
Gesina jan 24 '12
moonflowertje

nee ik heb geen onsteking gehad!
er is voor de rest niks aan de hand in mn lighaam
alles is goed dat hebben ze vastgesteld door de kijkoperatie!

ik zou zoieso denk ik wel een stapje terug moeten nemen en tot rust moeten komen en moeten denken van het komt wanneer het komt laat het los!

Nee weet dat jullie niet overal antwoord op kunnen geven ik ben al heel blij dat jullie me op deze weg willen helpen en steunen

Bedankt

Groetjes Gesina
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos jan 24 '12
Weet je wat heel goed bij mij hielp om los te laten?
IEdere keer dat ik aan het denken was, ongeacht onderwerp, aan mijzelf vragen: is het waar ik nu mee bezig ben? Zo nee, weg ermee.
Met 2 maanden werd het stil in mijn hoofd en had ik heeeeel veel rust.
MEt vragen zoals: zou ik nu zwanger zijn, zou je dan kunnen zeggen: is het nu meetbaar? Nee, dan loslaten tot de dag dat het wel te testen is.

Moeilijk, maar wel te doen hoor!
Gesina
Gesina jan 25 '12
ja dat is wel een hele goeie smilega het eens proberen
bedankt voor de tip laugh
gil
gil jan 25 '12
Zeker proberen los te laten , Gesina ... Ik weet maar al te goed hoe je je voelt.
Ik raakte lang lang geleden ook niet zwanger. Ik zat er voortdurend mee in mijn hoofd. Het wilde maar niet lukken. Op een bepaald moment had ik voor mezelf beslist dat het voor mij eigenlijk niet meer moest (ik was toen al een heel stuk in de 30 ...) ... en als ik dan ongesteld werd dan had ik eerder een reactie van 'ok we zien wel' maar niks meer. En groot was mijn verbazing dat ik een paar maand later dus zwanger was. Eens de eerste baby er was , was ook de druk om zwanger te worden helemaal weg (ik had er eentje en was er dolgelukkig mee en een tweede was voor mij een luxe-wens waar ik helemaal niet wou aan denken). En een klein jaar later was ik opnieuw zwanger ... Ik hoop voor jou dat het ook ooit mag lukken ... je bent nog jong ... Maar een lichaam dat wat onder stress of spanning staat schermt zich volgens mij wat af als je begrijpt wat ik bedoel. Het 'loslaten' is natuurlijk ook niet iets dat van de ene dag op de andere lukt ...
Gesina
Gesina jan 25 '12
ja daarom ik ga gewoon proberen los te laten gewoon een nieuwe baan zoeken mij daar op concentreren en we zien wel smile

dank je wel voor je reactie smile
Petra
Petra jan 27 '12
Hoe was het bij de gyneacoloog?
Ilona83
Ilona83 jan 30 '12
Het was even snel....maar ik merk wel een sterke kinderwens.
Maak je niet druk...het komt wel een keer.
Geniet, leef gezond, lach en geniet van je kersverse man.

Ik zie trouwens je kat op de achtergrond.....die maakt zich zorgen over jou (waarom kan ik niet plaatsen...mischien teveel met je kinderwens bezig op het moment dat je dacht dat je mischien zwanger kon zijn????) maar ze waakt over je.

Let op je gezondheid....groente en fruit elke dag eten..maar geniet ook lekker van een gebakje of iets anders lekkers als je wilt.
Al is het een zak chips....maakt niet uit.

Geniet van het leven en het komt vanzelf wel in orde.
(Ik zag een baby linksonder in je foto.....wat het betekend weet ik niet want ik ben nog sterk beginnende...maar ik heb het gevoel dat kinderen vanzelf wel komen als je gewoon lekker geniet van het leven en er niet teveel bi stilstaat.)
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki