Hallo lieve mensen, zoals gezegd wilde ik het verhaal van mijn Gids "Daecca" en mijzelf vertellen.
Nu gaat dat niet altijd evengoed lukken ben ik bang. Aangezien het nogal een verhaal is. En ik tijd niet als Lineair ervaar, zal het dus ook een nogal hak-op-tak verhaal worden. U zijt hierbij dus gewaarschuwd.
Iemand problemen met engels? Daecca is namelijk het meest trots op zijn laatste leven. Dat was in het Verenigd Koninkrijk. En waarschijnlijk zijn laatste incarnatie. Zoals dit waarschijnlijk mijn laatste zal zijn.
in ieder geval.
Laat ik beginnen bij dit leven, Waar we nu in staan. Waar we nu rond lopen, zweven, vallen en opstaan.
Mijn leven begon in de winter van 1986, op 2 december om 00:13 om precies te zijn. Ik ben geboren in de slaapkamer van het oude huis van mijn ouders. Toen ik uit het ziekenhuis kwam zijn wij verhuisd naar het huis waar mijn ouders nu nogsteeds wonen.
Mijn leven, mijn lichaam was in het begin een gebeurtenis van onzekerheid. Ik werd geboren met een suis in mijn hart en een afwijking aan de longen, Dit is met homeopathie allemaal verholpen. Gedurende de eerste jaren kwam ik steeds meer in mijn lichaam terecht en voelde ik mij steeds meer thuis in mijn eigen lichaam.
Skip to school.
Eenmaal op school aangekomen bleek het al dat ik anders was. Ik was een snelle lezer. Las alles, grote boeken op jonge leeftijd. Ik verslond ze. Was in groep 4 al bezig met "volwassen boeken" en de informatie die ik daaruit haalde heeft mij veel geholpen.
Op school was ik het "buitenbeentje" en voor de leraren was ik die jongen die zijn aandacht niet bij de les kon houden. Ik zag vogels buiten, dat vond ik interessanter, De natuur interesseerde mij. Geschiedenis interesseerde mij niet, wiskunde interesseerde mij niet. Wat mij interesseerde was tekenen, mensen vermaken, met een half oor luisteren hoe een ander iets oploste en soms instappen om zomaar iets te zeggen wat dan goed bleek te zijn. Ik was niet geinteresseerd in de rekensom zelf. Ik was altijd snel bij het antwoord. Ik zag het, ik wist het. Maar omdat school het uit het boekje wilde doen. Verloor ik mijn interesse en kreeg ik een reken achterstand.
Maargoed, Dat daargelaten is dat toch goed gekomen. Ik begon dingen te doen die ik leuk vond. Leerde mijn talen op de ouderwetse manier zonder het uit het boek te leren. Maar door TV te kijken en met mensen te praten.
Al met al spreek ik 3 talen. Waarvan 2 vloeiend en een goed. Nederlands en Engels vloeiend en duits goed. Engels vind ik overigens makkelijker als Nederlands, Het is de taal waar ik in denk, Waardoor er altijd een kleine vertraging is vanwege het vertalen.
Maargoed, mijn leven kent hobbels, en mijn lijf en ziel heeft zo zijn "bumps and bruises" ik heb veel meegemaakt. Heb ongeveer 20 mensen begraven/gecremeerd. Dat begon toen ik 15 was en een vriendin van me op 15 jarige leeftijd overleed.
Maargoed, Daar dwaal ik niet meer over, Destijds raakte ik in een zwart gat. (3 in 1 jaar en vervolgens het volgende jaar nog 2.)
Maar uiteindelijk heeft het mij wel wakkergeschud voor mijn spiritualiteit. Iets wat mijn moeder altijd gevreesd had.
Ik had een "imaginair" vriendje toen ik heel jong was. Zijn naam was Dak. Tenminste, zo noemde ik hem. Later noemde ik hem mijn gids en kwam de naam Dax naar voor. Niet veel later werd mij duidelijk gemaakt door een vriend van wie de gids Dax zijn werkelijke naam kon, dat het Daecca was.
Vanaf toen werd dat mijn online naam. Wat mij lekkerder in de oren klinkt dan mijn werkelijke naam.
Momenteel ben ik begonnen met een opleiding die vooral in de praktijk plaatsvind. Binnen de Horeca, waar ik mensen kan vermaken en een goede tijd kan bezorgen. En een luisterend oor kan bieden. Mijn plaats in dit leven heb ik gevonden en over een aantal jaar hoop ik mijn eigen kroeg te openen.
Wat ik ga doen in dit leven? Genieten, van ieder stukje en beetje van gevoel, van alles wat mij verteld word, van iedere glimlach die ik veroorzaak.
Maargoed. Dat is dus mijn eigen verhaal. De volgende post word het verhaal van mijn gids. Die kan niet iets meer vertellen over vorige levens, wat ook interessant zal zijn voor jullie denk ik.
Momenteel is dit al een lang verhaal. Maar als je dit zet tegenover wat er nog komen gaat, denk ik dat er een hele hoop getypt gaat worden.
Lange dagen en Aangename nachten,
D&H