Loading...
nl

Droom over lichtjes

Eruan
Eruan jan 22 '12
Ik droomde dat ik met mijn familie in een park liep. Opeens kwam er een soort van zwarte wolk aan, die opging in vlammen. Het was zowel een wolk, als een nevel, als een soort van vulkaan achtige vlammen. Ik weet niet wie er allemaal bij waren, in ieder geval was mijn moeder er ook, en waren er meerdere mensen die ik niet kende. De meeste mensen waren erg bang, en begonnen hard te lopen.
Ik veranderde ineens in een blauw lichtpuntje, turqoise/hemelsblauw. Zodra ik veranderde in het lichtpuntje werd ik aangevallen door de wolk die bleek te bestaan uit zwart licht. Ik probeerde me met zilver/wit licht te beschermen door mezelf in het witte licht te visualiseren, en dat werkte in vlagen.

Als blauw lichtpuntje kon ik aan mijn moeder plakken om haar en mijn familie te beschermen tegen de wolk en samen met mn vader zusje en broertje naar veilig gebied te lopen. Een zin die ik hoorde was: Samen lopen is veiliger, want samen staan we sterker.

Na deze zin ging het beeld op zwart en was de droom af.

Heeft iemand enig idee of er enige boodschap zit in deze droom en wat de mogelijke betekenis kan zijn?

Ik vond het een beangstigende droom maar aan de andere kant was het ook positief omdat het me lukte mijn familie te beschermen, maar ik weet niet precies hoe het is afgelopen, dat maakte het angstig. Daarnaast snap ik ook niet waarom ik een blauw lichtpuntje werd en zo enorm werd aangevallen door de zwarte lichtpuntjes. Het witte licht wat ik visualiseerde was nauwelijks sterk genoeg en was een beetje flikkerend als een moeilijke lamp. In mijn droom heb ik er niet aan gedacht de engelen te vragen me te helpen. Ik weet niet waarom omdat dat normaal vaak mijn gebruikelijke manier is.
Delen:
admin
admin jan 22 '12
Dit klinkt voor mij als een zielenreis !
Met name het stuk over die lichtjes, en het punt waarop je een blauw lichtpuntje werd.
Eruan
Eruan jan 22 '12
Bedankt voor je antwoord!

Kan een zielenreis ook in je slaap ontstaan dan eigenlijk?
En is het een proces wat zichzelf in gang kan zetten? Waar ga je heen in een zielenreis, mocht het dat zijn in mijn droom?
admin
admin jan 22 '12
Ja ik denk dat dat wel kan,
en waar je dan heen gaat ?
Ik noem dat de "zielenwereld", of er andere benamingen voor zijn,
geen idee eigenlijk. Als reizen door de dimensies wordt het ook vaak beschreven.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki