Loading...
nl

Boodschappen, van gene zijde middels nummers

Marije22
Marije22 jan 23 '12
Ok je weet dus dat hij je hoofdgids is smileDan hebben we het niet over dezelfde Robbin/Robin tongue

Wanneer is het voor jou begonnen dan? En hoe ben je die 2 jaar bezig? Met leren communiceren met je gidsen/engelen?
Solaria
Solaria jan 23 '12
Hoe en wat is best een lang verhaal. Komt er op neer dat het eigenlijk altijd al aanwezig geweest en met vlagen was ik er bewust mee bezig.

Het begon met willen ontdekken waar sommige fysiek klachten vandaan kwamen, heb namelijk nogal wat meegemaakt in mijn 29 jaar. Toen heb ik een paar herbelevingsessies gedaan, dat was in 2009. Kort daarna kwam ik in aanraking met een boek, en vanaf dat moment kwam steeds sneller achterelkaar dingen op mn pad, die mij op het spirituele pad hielden. Na het boek kwam een aura reading, orakelkaarten, pendel etc daarna kwamen er allerlei vervelende dingen in het leven zodat ik gedwongen thuis zat en nog meer met mezelf werd geconfronteerd enzo, en dat ik ook merkte dat ik steeds meer discussies en gesprekken met mezelf had en er achter kwam dat ik eigenlijk niet op mn plek zat en dat alles en iedereen voor ging op mij en soms ook tenkoste van mezelf.

Vaak als ik zoiets had nu ff wat anders kwam er weer wat op mn pad wat me toch naar het spirituele trok. En alles wat niet echt met mn ziele pad te maken heeft gaat nogal stroef en moeizaam. Zodra het op mn pad ligt en met mn spirituele ontwikkeling te maken heeft gaat dat veel sneller. Heb ook wel te tijd om het me eigen te maken hoor en t te verwerken en heb ook wel leuke dingen tussen door, want het gewone leven gaat gewoon door. Maar werd t me steeds bewuster van zaken en eigenlijk bijna alles in mijn leven is aan het veranderen. Zit nu nog in zo’n tussenfase. Dus druk bezig met leren en oefenen. Zodat ik straks klaar ben voor al het lichtwerk wat op mn pad gaat komen. Dit ff in het kort. haha smile
Marije22
Marije22 jan 24 '12
Wow Solaria, ik herken echt veel van mezelf in jouw verhaal shockedafgezien van het gedeelte waar je zegt nogal wat meegemaakt te hebben.. mijn leven lijkt wel vrijwel van een leien dakje te zijn gegaan als ik het met anderen vergelijk...al liepen relaties bij mij altijd in de soep.

Bij mij is dat bewustzijn er ook met vlagen altijd geweest, maar ik heb het eerder nooit zo serieus genomen.. pas sinds ik een aardse engel heb ontmoet die me vertelde dat ik net zoals hij was (afgelopen november), weet ik het 'vast te houden' en maakt het deel uit van mijn dagelijks leven. Ook door het lezen van een boek vorig jaar was ik er van overtuigd dat engelen, en zoveel meer dat wij niet zien, bestaan. Toen kwamen er steeds veertjes op mijn pad, die duidelijk aan mij gericht waren (eentje bleef gewoon een tijdlang in de lucht hangen en viel daarna op de grond voor me neer), en steeds op belangrijke momenten (bij afrijden kreeg ik de eerste).

Na het einde van mijn relatie zit ik ook gedwongen thuis (bij mijn ouders) en zijn de gesprekken in mijn hoofd in volle gang. Ik heb ook de drang om alles te proberen, orakelkaarten, pendel, auras, boeken. En ik wil een Reiki cursus volgen omdat ik geloof dat het me dichterbij mezelf zal brengen. Ik denk ook dat ik in een tussenfase zit, dat voelt zo.. alsof ik nog niet half heb gezien wat er staat aan te komen.. in mijn leven gaat ook alles veranderen, woonplaats, werk. En gaat ondertussen het gewone leven door terwijl mijn innerlijk ineens de grootste rol speelt. Ik betrapt me er steeds vaker op dat ik niet luister naar degene die praat omdat ik zo ver in gedachten verzonken ben..

Volgens mij heb ik nog een hele lange weg te gaan als ik jou zo hoor...
Solaria
Solaria jan 24 '12
Iedereen heeft zijn eigen weg. En ik merk op dit forum en op andere forums dat men steeds jonger bewust wordt en dat het wakker schudden steeds op een jongeren leeftijd gebeurt(in mijn perceptie dan). Het vissen tijdperk is voorbij. dus je hoeft niet meer alles mee te maken om iets te overmeesteren. Dus wellicht is je jouwn pad minder zwaar. Kan het ook niet bevatten dat mijn ziel hiervoor heeft gekozen. Maar heb al wel veel mensen kunnen helpen.

Wat relaties betreft, daar heb ook nog weinig suc6 mee gehad haha. Maar ik heb tot nu al een goed voorgevoel over 2012, heb t idee, dat er met mij veel gaat gebeuren in positieve zin dan haha
Marije22
Marije22 jan 24 '12
Ik hoop voor je dat je goed zit met je gevoel smiledat optimisme ervaar ik ook! 2012 wordt vast een goed jaar laugh
Solaria
Solaria jan 27 '12
ik ga ervan wel vanuit en tot op heden nog altijd goed 2012 smile

btw een reiki cursus is zo slecht nog niet, ik wil het dit jaar ook gaan doen. het schijnt te helpen bij het kanaliseren van je energie. en de initiatie, kan het een en ander versterken. zodat je t beter door krijgt.

mijn to do lijstje wordt ook steeds langer, maar ik heb wel zoiets. als ik het regelmatig onder mn aandacht wordt gebracht. Dan kan ik er vanuit gaan dat ik het goed voor mij is om het te gaan doen en dat de financiën die daar mee gepaart gaan dan ook rond komt.

smile
Marije22
Marije22 jan 28 '12
Ja, dat denk ik nu ook steeds.. als iets moet gebeuren dan zal het waarschijnlijk mogelijk gemaakt worden voor je laughik laat alles gewoon rustig op me afkomen... In het volle vertrouwen dat alles toch gewoon op zijn pootjes terechtkomt.

Misschien kom ik je nog wel tegen bij reiki cursus 1 winkik wil dat gaan doen als ik eenmaal in Utrecht woon. Heb er veel positieve verhalen over gehoord, zoals versterking zelfvertrouwen, verdieping van zelfkennis en bewustzijn. Een belangrijke stap van spirituele ontwikkeling. Ook is er natuurlijk het mooie aspect van leren helen! Ik kijk er erg naar uit smile
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki