Loading...
nl

Boodschappen, van gene zijde middels nummers

Solaria
Solaria jan 21 '12
Ik dacht laat er maar gelijk een topic van maken haha. Ik zie t steeds vaker, hoorde het steeds vaker om mee heen. En als ik terug ging denken. Heb ik best regelmatig een periode gehad dat ik bepaalde nummers vaak tegenkwam. Soms is het een steuntje in de rug, soms een antwoord op een vraag.

Hoe zit dat bij jullie?

Solaria smile
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 21 '12
Ik ben op gegroeit met het idee dat nummers en getallen iets zijn van de aarde...
Toch heb ik voor mezelf een andere uitleg gevonden:
Het klopt inderdaad dat getallen en cijfers iets is van de aarde...
Nou... komt dat ff goed uit! Dat is precies het punt waarin ik nu sta... de aarde!
Dmv getallen en cijfers komen er zeker wel boodschappen naar mij toe, in dromen, maar ook in het dagelijkse leven!
bijv. de getallen van een digitale klok...
2134 was ooit het telefoon nummer van thuis...
als ik toevallig om 21:34 uur op de klok kijk, dan bel ik ff naar mijn moeder! vaak zat ze net aan me te denken tongue
door mijn geboorte datum heb ik altijd geweten dat ik speciaal ben.... dat gevoel gehad dan... (21-03-77)
En dan ook nog precies om 06: 37uur tongue
7 over half 7...
niets is toevallig...
Dus ook cijfers en getallen niet...
In de numerologie is het de normaalste zaak van de wereld!
elk getal waar je aandacht naar toe getrokken wordt, heeft een boodschap...
dit is iets wat iedereen voor zichzelf zal moeten ontcijferen wink

http://www.numerologie-online.nl/geboorte.html

Pas had ik een droom waarin ik een ring met een (koper)groene steen om mijn vinger deed... in de steen zag ik 1939 staan...
Ik ben er nog niet uit wat dit betekend eerlijk gezegt tongue

groetjes moonflowertje wink
Solaria
Solaria jan 21 '12
ik zie ook wel eens nummers in dromen, maar dan heeft vaak weer een andere betekenis, tenzij ik daar buiten ook regelmatig tegen kom.

Zelf doe ik veel met engelen en als zij nummers gebruiken. dan zie je vaak een tijdje het zelfde nummer achter elkaar. volgens mij werkt dat dan weer net wat anders dan bij numerologie, maar dat weet ik niet zeker.

Moonflowertje wat komt er als eerst bij je naar boven als je aan getal 1939 denkt en heb je nog vaker gezien buiten je dromen om?
Marije22
Marije22 jan 21 '12
Ah, nu kunnen we on-topic blijven laugh

Ik vind het erg bijzonder.. vaak s nachts als ik wakker word en ik kijk even op de klok om te zien hoe laat het is, dan is het precies 22 over het uur. Mijn gevoel bij dit getal ervaar ik ook heel anders..als het van 22:21 overgaat in 22:22 ben ik alert en voel ik een bepaalde aantrekkingskracht. Dat is echt gelijk verdwenen als het 22:23 wordt. Dat is voor mij overtuigend genoeg dat er iets achter zit.

De laatste tijd sta ik er zo voor open dat ik ook vaak andere getallenpaartjes zie, zoals 33 en 11. Ook leuk, maar de 22 voelt voor mij als een cadeautje waar ik altijd extra blij mee ben. Alsof iemand van gene zijde even vriendelijk naar me knipoogt.

Als er iets bijzonders gebeurt, is dat vaak de 22e van de maand. Zo ook het indrukwekkende gesprek dat ik heb gehad met een engelmens. Dat me de ogen heeft geopend, want het heeft me duidelijk gemaakt dat ik niet gek was, toen ik dacht tekenen van gene zijde te krijgen.

Erg leuk om te horen dat jullie hetzelfde ervaren met getallen, die steeds weer terugkomen. Voor mij is het erg belangrijk, omdat ik (nog) niet op andere manieren kan communiceren met mijn gids(en) en/of de engelen. Het vertrouwen put ik daarom uit het moment dat ik vanuit mijn onderbewustzijn mijn hoofd omdraai naar de klok en het weer zo ver is smile
Solaria
Solaria jan 21 '12
Hej marije22,

Ik ben ook nog niet zo goed in het communiceren met mn gidsen enof engelen. maar ik maak gebruik van o.a. engelen orakelkaarten en had heel erg de drang om een boekje over angelnumbers aan te schaffen een boekje van Doreen Virtue. Sinds ik heb begrijp ik steeds meer. en in mn uitleg naar andere zeg/schrijf ik vaak toch het juiste

11 betekend dat je positief moet blijven, en je gedachte gefocust op je doel
33 betekend dat je een sterke connectie heb met een opgestegen meester. belangrijk is om daarmee te blijven praten.

dus ook al zie ik ze niet of hoor ik ze niet op die manier ik sta voldoende in verbinding om toch een en ander door te geven. Middels oefenen en vragen om hulp van hen. gaat steeds beter.

vaak als het om engelen en of opgestegen meesters gaat. wordt je inderdaad vaak wakker op bepaalde tijden. of je zie het vaak 3x achter elkaar zodat het opvalt. en zolang je het niet door hebt blijft het terug komen
haha
Marije22
Marije22 jan 21 '12
Hoe merk je dan dat die communicatie beter gaat? ik ben wel erg alert.. maar misschien ben ik nog niet toe aan meer contact zoals zien en horen. Soms vind ik het ook nog wel een beetje spannend namelijk.. lijkt net alsof ze je daarom, op een niet-enge manier, dmv getallen en veertjes proberen iets duidelijk te maken

Het boek van Doreen Virtue over getallen en communicatie met de engelen zou je dus wel aanraden? Ik kwam m op internet ook al tegen smile

Wat is een opgestegen meester? Een gids?

De engelen orakelkaarten ga ik ook kopen! Toch wel erg nieuwsgierig naar.. ik hoor er veel positiefs over smile
Solaria
Solaria jan 21 '12
Ik weet niet, merk t door dat ik sneller het geen er uit pik wat voor de ander belangrijk is of wat speelt.
Soms voel ik wel wat over me heen komen een bepaalde rust ofiets. weet niet hoe dat te omschrijven. afhankelijk waarom het gaat of wie of wat het is. voel ik iets op mn lichaam. bij sommigge is dat mn derde oog, bij andere tinteling op de schouder en soms alsof het is ingefluisterd of dat ik het gewoon weet. Vele kanalen en ds ook vele mogelijkheden. Het is niet zo dat ik mn gids of mn beschermengelen kan zien. maar voel wel hun aanwezigheid en als ik er om vraag voel ik het nog nadrukkelijker.

Wat ik je adviseer. Stel je zelf open, geeft ze toestemming om je te benaderen in wat voor vorm dan ook. Praat met ze. Ga niet zeggen dat je dingen wilt zien of horen. want gebeurt er niet zoveel. Het komt allemaal wanneer je er aan toe bent. volgen je hun leiding en adviezen op, dan zal t vanzelf sneller gaan. Het geen wat jij nodig hebt of wat bij je past komt op je pad ook qua boeken en kaartensets. forums wink. Je moet de kaarten kopen die het beste bij je passen, ik voel me erg aangetrokken tot engelen orakelkaarten dus die heb ik nu, maar heb ook tarot kaarten maar daar heb ik op dit moment veel minder mee.

Opgestegen Meesters zijn grote spirituele leraren en gidsen die ons vanuit de hogere dimensies bijstaan en helpen. Ooit hebben deze Meesters als mens op Aarde geleefd, net als wij. het zijn mensen die al hun lessen overmeesterd hebben. het zijn goden, maar ook mensen die een belangrijke rol hier op aarde hebben gespeeld zoals Jezus, Boeddha, maar ook diverse goden en godinnen. kan je hier wat mee marije22?
Marije22
Marije22 jan 21 '12
Kan hoofdpijn er ook mee in verband staan? tonguedaar word ik iedere ochtend mee wakker de laatste tijd! S middags trekt het vaak weg..

Tintelingen voel ik ook.. maar bij mij houdt het op bij het voelen van hun aanwezigheud. Boodschappen krijg ik volgens mij niet door. Wel hoor ik mezelf de laatste tijd veel duidelijker 'praten' in mijn hoofd, en vermoed ik soms dat een deel van wat ik hoor niet ban mij komt. Het frustrerende is dat ik het nooit zeker weet, en ik wil ook niet dat ze zich tegenover mij moeten hoeven bewijzen. Want ik weet wel dat ze er zijn. Ik wil alleen zo graag verder communiceren. Ik praat iedere dag in mezelf met ze. Ik sta ook open voor hun benadering. De rest kan ik alleen maar aan hen overlaten..

Denk ook dat de kaarten, en alles wat ik verder leer over spiritualiteit, me dichter bij hen brengt. Daar heb je helemaal gelijk in smilede engelen orakelkaarten trokken mij ook gelijk, dus ben erg nieuwsgierig.

Ik snap het Solaria, Opgestegen Meesters kunnen mensen dus ook bijstaan en begeleiden. Een mooie gedachte smileik had nog nooit eerder gehoord van goden en godinnen.. al zijn het maar benamingen denk ik toch dat er maar 1 God bestaat (of hoe je Hem ook wilt noemen). Desalniettemin denk ik dat de Opgestegen Meesters in wat voor vorm dan ook een waardevolle rol vervullen, zoals jij het omschrijft.
Bedankt voor je uitleg!
Solaria
Solaria jan 21 '12
hoofdpijn, koud hebben etc. hoort er allemaal bij. als ik het geen lees wat belangrijk is of de energie is enorm krijg ik ook hoofdpijn. Met lezen voel ik het vaak tintelen in mn hoofd de laatste tijd ook met een duidelijk verschil met linker of rechter hersenhelft of bij mn kruin chakra. is vaak ook een teken dat ze met je aan het werk zijn. Ook fysiek ervaar ik allemaal veranderingen. En gesprek met jezelf in jezelf hebben ook veel mensen en ja, ik twijfelde in het begin en soms nu nog ook vaak aan mezelf. maar ik weet nu bijna zeker dat ik dan met mn gids praat. wij zijn allemaal een afsplitsing van de bron. engelen, gidsen, opgestegen meesters e.d. staan de dichter bij de bron. en ze werken allemaal samen. ik merk wel hoe zachter/subtieler de stem weet ik dat iets is wat dichter bij de bron staat en je kan het ook horen op de manier hoe ze praten.
Marije22
Marije22 jan 21 '12
Wat fijn om te horen hoe je hierin gegroeid bent smilegeeft mij ook nieuw vertrouwen!

Had niet gedacht dat de hoofdpijn er ook echt mee te maken kon hebben! Ik weet wel dat de tintelingen er hoe dan ook mee te maken hebben.. die gaan dan in 'golven' over mijn lichaam, vaak over mijn rug naar mijn benen en armen, en langs de zijkanten van mijn hoofd. Dat voelt heel fijn, alsof ik even rechtstreeks contact heb. Laatste tijd heb ik het vaak, inderdaad ook als ik iets belangrijks lees, iets wat indruk maakt of opgepikt moet worden. Ik ben er al aan gewend eigenlijk smileterwijl het eigenlijk al heel bijzonder is.
Lijkt me erg leuk onze ervaringen in dit topic te blijven delen!
aquarel
aquarel jan 21 '12
ikzelf heb ook een nummer dat mij dierbaar is, en nee ik ga niet verklappen welk nummer en nee, het heeft niets met 20 of 12 te maken.
het gaat over mijn toekomst.
Marije22
Marije22 jan 22 '12
Ik denk dat iedereen wel een getal heeft dat vaak terugkomt.
Als je je er maar bewust van bent dat er een boodschap achter verscholen kan gaan smile

Moet ik dat boek toch ook maar eens gaan kopen!
bruja
bruja jan 22 '12
Hallo lieve mensen,

Interessante onderwepen: gidsen, energie, kou en tintelingen!
Hier worstel ik nog heel vaak mee.

De subtiele kou en tintelingen op mijn hoofd. Heel vaak links en soms in het midden. Vroeg me vaak af wat het kon zijn. Soms dacht ik dat ik het zelf onbewust deed en soms weer dat mijn gids of anderen het deden. Maar ik begrijp nu dat het laatste eigenlijk wel kan kloppen. Fijn dat het zo is.

Al een aantal maanden, misschien wel een half jaar voelde ik merendeels thuis kou om me heen, meestal aan de linker kant en energie trillingen. Net alsof mijn lichaam heel subtiel heen en weer werd gewiegd. De gedachtens die door me heen gingen verschilden aardig. 'Zeker weten' dat het mijn gids/gidsen waren. Andere keren kwam de angst opzetten omdat ik constant de kou voelde, dacht ik, dat hoort niet. Dit zijn andere zielen en wat moet ik ermee en ga zo maar door. Heel vervelend.
Had ook ergens gelezen dat als je contact heb met je gids dan voel je een warmte en dat voelde ik dus niet. Het voelt niet vervelend. Het gaat meer om de kou. Een paar weken geleden heb ik toch maar een medium laten komen en heb toch bevestiging gekregen dat het 2 gidsen zijn in mijn familielijn. Dus een opluchting maar mensen wat is het moeilijk om niet bang te worden en te blijven geloven dat het je gidsen zijn. De kou om je heen, trillingen. Niet het verschil voelen wie het is en ga zo maar door.

Dus als jullie tips voor me hebben is het van harte welkom.

Groetjes Annie
Solaria
Solaria jan 22 '12

Iedereen heeft volgens mij een aantal nummers waar die wat mee heeft, lang niet iedereen weet wat het betekend. ik heb zelf met 14 en 24 altijd al wat gehad, of wel dat ik altijd al omringt was door meerdere engelen en dat ik ze om hulp kon vragen. Als je een aarde engel bent en je weet wat voor aarde engel je bent dat je ook meer door omringt wordt door hen waarvan je bent geïncarneerd. Maar ja, dat weet ik pas sinds een paar weken, maar toch fijn dat ze me mn hele leven hebben laten weten dat ze bij me waren. Daarnaast kom ik vaak nummers tegen met drieën en vieren en in, wel handig dat ik het kan opzoeken wat het betekend. Ik gebruik het nu ook wat vaker in mn readings van mezelf en vrienden. Als ze natuurlijk een getal hebben smile. Maar het gaat vaak om de nummers die je recent regelmatig tegenkomt die een extra boodschap voor je zijn op het moment..

@ Annie
Zolang het niet negatieve gevoelens of iets bij je oproept of verandering in jezelf. Kan het geen kwaad. Het feit, dat je niet onprettig bij voelt, is dat je eigenlijk al wist dat toch goed zat. Het is een kwestie van tijd en open staan voor ze en ze uitnodigen om met je samen te werken of om hulp te vragen. Mediteren of activiteiten doen die een meditatieve werking op je hebben en visualiseren. En er zijn verschillende boeken/workshops te vinden hoe je het contact met je gids kan ontwikkelen. Wil ik zelf ook nog gaan doen.
Marije22
Marije22 jan 22 '12
Ik voel geen warmte of kou smileAlleen iets wat op kippenvel lijkt, denk dat het energiegolven zijn die ik voel.

Wat weet je pas sinds een paar weken, Solaria? Dat je een aardse engel bent? Heb je ook het boek Engelen op Aarde van Doreen Virtue? Daar schijnen de 'soorten' opgesomd te staan. Eind januari komt de nieuwste versie uit smile
Ik zou daar ook graag meer over willen weten..
Solaria
Solaria jan 22 '12
Origineel bericht van: Marije22
Ik voel geen warmte of kou smileAlleen iets wat op kippenvel lijkt, denk dat het energiegolven zijn die ik voel.

Wat weet je pas sinds een paar weken, Solaria? Dat je een aardse engel bent? Heb je ook het boek Engelen op Aarde van Doreen Virtue? Daar schijnen de 'soorten' opgesomd te staan. Eind januari komt de nieuwste versie uit smile
Ik zou daar ook graag meer over willen weten..


Wat de nummers 14 en 24 betekenen en dat ik een aarde engel ben, de variant van geïncarneerde engel. Dat heb ik te horen gekregen. al heb ik wel zoiets van okej, ik weet en wat nu? ik heb inderdaad dat boekje, al ben ik dan een geïncarneerde engel ik had met aantal van de andere aarde engelen ook veel overeenkomsten.

Ik voel een aanwezigheid, een druk in mn hoofd verschillende soorten tintelingen en ook warm en koud. Maar het voelt niet als onprettig, al heb ik het graag wat warmer, ben al van nature een kou kleun, maar dat is sinds het begin van mijn spirituele reis wel erger geworden wat de kou betreft. alleen bij een cursus of evenement waar veel energie aanwezig is van diverse trillingsniveau krijg ik het echt warm en enorme hoofdpijn.

en ik probeer nu ook echt te onthouden welke nummers ik tegen kom of welke tijden ik s'nachts wakker wordt en s'ochtends opzoeken. wat voor boodschap ik heb ontvangen.En wat fijn is dat ik ook gewoon kan vragen om een goede nachtrust.

hoe is dat bij jullie. weten jullie bijv. de naam van je gids of wanneer je met een gids praat of engel?
Marije22
Marije22 jan 23 '12
Van de omschrijvingen die ik op internet las, denk ik ook het beste aan te sluiten bij de geïncarneerde engel. Wat nu, inderdaad, als je die informatie hebt? Dat is er niet bij verteld tongueDaarom denk ik dat het de bedoeling is nu te gaan ontwikkelen en dichter bij mezelf te komen, zodat ik uiteindelijk anderen mag gaan helpen. Dat idee trekt me namelijk enorm..en het past gewoon bij me, dat zie ik als een roeping.

Ik heb zelf niet momenten van druk in mijn hoofd, bij mij houdt het best lang aan en gaat het toch wel vaak richting hoofdpijn. Terwijl ik normaal niet iemand van hoofdpijntjes ben.. Maar goed er kunnen ook andere redenen voor zijn, er speelt van alles in mijn leven op dit moment.

Erg leuk trouwens, dat als ik 's avonds voordat ik ga slapen vraag of ik mag dromen, dan droom ik ook altijd laughMisschien anders ook wel, maar dan onthoud ik de droom gemakkelijker. Tot nu toe heb ik er alleen nog niet echt lessen uit kunnen halen (wat natuurlijk ook aan mij kan liggen).

Ik weet het nooit zeker als ik iets hoor in mijn hoofd, of ik het ben. Ik voer vaak wel dialogen, en daar heb je vaak meer dan 1 persoon voor nodig tonguemaar dan voelt het net alsof ik de antwoorden op de vragen zelf bedenk, omdat ik geen (duidelijk) onderscheid hoor. Toch merk ik dat ik juist als ik niet probeer na te denken, woorden doorkrijg die soms ook heel helder voor de geest worden gebracht (dan zie ik een beeld voor me met de letters getypt). 's Ochtends als ik net wakker ben, ben ik zo het vaakst aan het communiceren. Toen heb ik eens de naam Ramona opgepikt.. maar ik denk niet dat dat de naam is van een (van de) gids(en). Die nacht had ik namelijk het gevoel dat er een geest aanwezig was, en ik vroeg aan mijn gids of ik meer mocht weten. Maar goed ik weet het niet, of het allemaal klopt of dat ik zelf mijn fantasie de vrije loop laat.. heel frustrerend..
Solaria
Solaria jan 23 '12
ik ga ook eens vragen of ik mag dromen en mn dromen mag onthouden. want daar gaat het bij mij vaak mis.

ik heb hele gesprekken in mn hoofd. en heb sinds kort de naam robin door gekregen en al een hele tijd alexia. en voor zover bekend zie ik geen geesten en heb ik geen lifters e.d. heb de laatste jaar wel leren afsluiten en beschermen van al mn lichamen. Weet ook bijna zeker dat een geest anders aanvoelt.

ik was al bezig met leren, en dat zal ik ook blijven doen. maar ik zie de toegevoegde waarde er nog niet van in.
Marije22
Marije22 jan 23 '12
Robin of robbin? Ik heb een spirituele band met een Robbin smilemisschien zoekt ie contact met jou tongue

Je ziet de toegevoegde waarde van wat leren niet in?
Solaria
Solaria jan 23 '12
Zijn naam is Robin, je hoofd gids is altijd je. haha anders is hij verdwaald haha smile

Van het feit dat ik een geïncarneerde engel ben, ik ben al bijna 2 jaar bezig en het gaat steeds sneller. maar waarom ik nu moet weten dat ik een geïncarneerde engel ben?
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki