Van de omschrijvingen die ik op internet las, denk ik ook het beste aan te sluiten bij de geïncarneerde engel. Wat nu, inderdaad, als je die informatie hebt? Dat is er niet bij verteld
Daarom denk ik dat het de bedoeling is nu te gaan ontwikkelen en dichter bij mezelf te komen, zodat ik uiteindelijk anderen mag gaan helpen. Dat idee trekt me namelijk enorm..en het past gewoon bij me, dat zie ik als een roeping.
Ik heb zelf niet momenten van druk in mijn hoofd, bij mij houdt het best lang aan en gaat het toch wel vaak richting hoofdpijn. Terwijl ik normaal niet iemand van hoofdpijntjes ben.. Maar goed er kunnen ook andere redenen voor zijn, er speelt van alles in mijn leven op dit moment.
Erg leuk trouwens, dat als ik 's avonds voordat ik ga slapen vraag of ik mag dromen, dan droom ik ook altijd
Misschien anders ook wel, maar dan onthoud ik de droom gemakkelijker. Tot nu toe heb ik er alleen nog niet echt lessen uit kunnen halen (wat natuurlijk ook aan mij kan liggen).
Ik weet het nooit zeker als ik iets hoor in mijn hoofd, of ik het ben. Ik voer vaak wel dialogen, en daar heb je vaak meer dan 1 persoon voor nodig
maar dan voelt het net alsof ik de antwoorden op de vragen zelf bedenk, omdat ik geen (duidelijk) onderscheid hoor. Toch merk ik dat ik juist als ik niet probeer na te denken, woorden doorkrijg die soms ook heel helder voor de geest worden gebracht (dan zie ik een beeld voor me met de letters getypt). 's Ochtends als ik net wakker ben, ben ik zo het vaakst aan het communiceren. Toen heb ik eens de naam Ramona opgepikt.. maar ik denk niet dat dat de naam is van een (van de) gids(en). Die nacht had ik namelijk het gevoel dat er een geest aanwezig was, en ik vroeg aan mijn gids of ik meer mocht weten. Maar goed ik weet het niet, of het allemaal klopt of dat ik zelf mijn fantasie de vrije loop laat.. heel frustrerend..