Loading...
nl

Dag allemaal!

Vesta
Vesta jan 20 '12
Ik ben Vesta, tenminste...zo noem ik mezelf hier. Op zoek naar antwoorden kwam ik deze site tegen. Eerst wat rond gekeken en wat ik zag sprak me aan. Vorig jaar is mijn manlief overleden, veel te jong nog en ik heb het gevoel dat hij "seintjes" stuurt. Daar ben ik echt van overtuigd. Vooral voorvalletjes die met de natuur te maken hebben (hij stond dicht bij de natuur) en die voorheen nooit aan de orde waren. Zoals een libel, die tot 3 x toe op mijn hand kwam zitten. Een kolibrievlinder, vlak vóór me. Ik had er nog nooit een gezien. Kan allemaal toeval zijn, maar ik wil me erin verdiepen en me ervoor openstellen.

Nou ,ja, dat was het zo'n beetje. Als je iets weten wil: vraag gerust!
Delen:
Enigma
Enigma jan 20 '12
Hoi Vesta :),

Welkom.

Een mooie ervaring met die kolibrie vlinder.
3 is ook een magisch getal.
Toeval bestaat voor mij niet wink.

Veel plezier hier.

Enigma
Hikari
Hikari jan 20 '12
Hallo Vesta,

Welkom smile
Wat een mooie ervaringen heb je gehad.
Ik heb hier op dit forum al veel dingen kunnen leren en ik denk dat dat ook bij jou het geval zal zijn smile

Hikari
Eruan
Eruan jan 20 '12
Van harte welkom op het mooie merudi! Ik hoop dat je je hier thuis zal voelen. smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 20 '12
Welkom!
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 21 '12
Mooi dat je dit weet te koppelen aan jou manlief...
Toeval, nee...
Tenminste... ik weet dat alles een doel heeft!
Het zijn de kleine dingen die het doen...
Ik voel sterk, dat je er goed aan doet, om in de natuur
te zijn...
Hier kun je een heleboel mooie herinneringen op halen...
als je sterk aan hem denkt, komt hij kijken, wat er aan de hand is...
(is mijn persoonlijke ervaring)
de ene keer voel je dit,
de andere keer kun je het zien,
tja en soms krijg je een symbool toe geworpen wink

Libelle: Communicatie via dromen, alertheid, illusies doorbreken.

Kolibrie: Geluk, schoonheid, snelheid, waakzaamheid, lichtheid, boodschapper.
Vlinder: Transformatie, magie, schoonheid, balans, gratie, liefde.
(ik weet niet of het een dubbele betekenis heeft, maar zeer waarschijnlijk wel, zodoende ook de kolibrie er bij wink)

Misschien wel leuk om te weten ^^
(heb deze site net pas gevonden, dus dat sluit mooi aan)

Bron: http://www.totemdieren.nl/totemdieren/totemdieren-overzicht.htm

Van harte welkom op merudi, Vesta!
groetjes moonflowertje wink
aquarel
aquarel jan 21 '12
vesta jij gaat ook weten
het komt wel, en ja je staat er voor open
jouw leven gaat een gelukkige wending krijgen
manlief houdt zielsveel van jou en is samengesmolten met jou tot 1 geheel.
jij gaat nog weten wat onvoorwaardelijke liefde is.
Vesta
Vesta jan 21 '12
Even kijken of ik alles goed doe, het is nog even wennen. Bij "snel antwoorden" kun je geen icoontjes plaatsten? Gaat "antwoorden" hetzelfde maar wel met icoontjes, of antwoord je dan alleen de laatste reactie?

Dank jullie wel voor jullie warme welkom!

@ Aquarel, is je naam ook je hobby? Van mij wel!

@ MoonFlowertje, dank je wel voor je uitleg. Ik zal de link straks even bekijken. Nee, ik geloof ook niet in toeval. Dat alles een doel heeft. Ik merk zelfs dat hij dingen voor me "regelt".

Vorig jaar gingen we met het hele gezin, zoon met partner en dochter met manlief en twee dochterjes een weekendje weg. We vertrokken met twee auto's, dochter met gezin voorop, zoon, vriendin en ik er achter aan. Afgesproken om zoveel mogelijk bij elkaar te blijven om zo gezamelijk aan te komen. Maar schoonzoon had een ander navigatiesysteem en reed nogal "pittig". Dus wij besloten om op ons rustiger tempo te rijden en gewoon onze TomTom te volgen. Al snel zagen wij hun auto niet meer. Vlak voor de plaats van bestemming, toen we de laatste afslag namen, zagen we opeens de auto van schoonzoon voorbij komen van de andere kant als wij vandaan kwamen en konden we zó achter aan sluiten. En zo kwamen we toch samen aan. En dan heb ik het niet over een route van 10 km! Dat is toch geen toeval geweest, of wel?

Fijne dag allemaal!

wolfke
wolfke jan 21 '12
Hallo Vesta, welkom op het forum. Ik ben benieuwd wat je hobby dan precies is smile.
Vesta
Vesta jan 21 '12
Origineel bericht van: wolfke
Hallo Vesta, welkom op het forum. Ik ben benieuwd wat je hobby dan precies is smile.


Aquarelleren! winklaugh
wolfke
wolfke jan 21 '12
Lol, ik dacht dat je bedoelde dat je naam ook je hobby was tongue. Ik dacht dus, hmmm wat zou 'vesta' dan betekenen. 't Ja dat zaagsels maakt rare kronkels in mijn hoofd wink.
Vesta
Vesta jan 21 '12
Mijn naam, Vesta dus, betekent "godin van het haardvuur". Zij is ook de beschermvrouwe van de bakkers. Mijn manlief was bakker en later productontwikkelaar van de lekkerste snacks van een hele bekende bakkersketen. cool
aquarel
aquarel jan 21 '12
idd vesta


aquarel : staat voor creativiteit afkomstig van de bron
maar de bron wordt creatief
aquarel
aquarel jan 21 '12
er zijn mensen die mij bedreigen ik voel ze, en ze kunnen niets doen omdat de bron het licht is
Archolm
Archolm jan 22 '12
Welkom Vesta!
Beschermengel
Beschermengel jan 22 '12


Welkom Vesta smile
Sundance
Sundance jan 22 '12
Welkom Vesta grin
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 22 '12
Welkom Vesta! Grtjs, l'arbe de vie

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki