Loading...
nl

Steen lezen?

Archolm
Archolm jan 20 '12
Hallo, ik ben net bij een spirituele winkel geweest en heb daar een steen gekocht alleen... die mevrouw die daar stond was ergg moeilijk te verstaan en wat ze zei was niet zoveel...

Nu stond ik voor een grote bak met stenen, allerlei kleuren maar nou sprak mij een steentje erg aan alleen die namen...

Is een blauw met wit erdoor heen en lijkt wel of er zilveren stukjes in zitten. Ook lijkt er een laagje op te zitten en hij is erg broos zij ze.

En klinkt raar, want had het al gelezen dat een steen "je moet aanspreken" maar dat had ik ook echt een beetje, ik zag hem liggen en die zilveren stukjes spraken me erg aan. Ze had ook hangertjes ervan maar vind fijner als ik hem gewoon in de zak kan laten glijden en dat steentje was enige eigenlijk wat ik wat vond.

Kan ik hier een foto van uploaden want afgezien van dat voor de bloeddruk helpt (nooit erg) kon ze me eigenlijk alleen vertellen dat het helpt de ying en de yang met elkaar in contact te brengen? Precies weet ik het niet want werd een beetje nerveus van die mevrouw.

edit:
http://i1066.photobucket.com/albums/u419/anotherchance2/IMG_20120120_143300.jpg
Delen:
Eruan
Eruan jan 20 '12
Je mag altijd een foto ervan uploaden, dan kunnen we even zoeken naar een bijbehorende naam. smileIk heb hier nog wel een stenengids liggen om even te kijken of ik hem vinden kan.

Ik heb ook wel gehoord dat je aan de steen kan vragen of je de naam mag weten, weet niet in hoeverre het werkt, maar het kan zijn dat het antwoord je ineens te binnen schiet. smile

Als je een klik hebt met de steen zal hij waarschijnlijk in ieder geval goed voor je zijn. smile

Edit: Ik heb even in de gids gekeken en ik vind zelf dat Kyaniet er het meeste op lijkt. Deze steen heeft een hardheid van 4 tot 7 wat betekend dat het een behoorlijk kwetsbare steen kan zijn, en dat komt dus overeen met wat de verkoopster zei over de steen.
Eigenschappen van de steen volgens het gidsje zijn:
Kyaniet fungeert als katalysator voor andere processen, legt snel verband tussen verschillende dingen, en versnelt de communicatie. De helende krachten volgens de gids zijn: brengt het wezen in balans, kalmeert en verlost geblokkeerde emoties, brengt rust en stilte, en helpt bij meditatie en geeft toegang tot alle bewustzijnsniveaus.
Kernwoorden: Verbindend, vlotte doorstroming, verlossend.

Bron: de Kristallengids geschreven door Simon en Sue Lilly.
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 20 '12
^^ Volgens mij is het inderdaad kyaniet tongue
http://www.edelstenenenmineralen.nl/kyaniet.html

groetjes moonflowertje
Archolm
Archolm jan 20 '12
Haha dus eigenlijk de eigenschappen die ik al heb worden door deze steen verhoogd. Aiai... dat word nog wat. Ik weet verder ook niet zo hoor... Ik heb hem gekocht en dacht nou zie wel...

Ook heb ik een schoteltje met zout bij mijn bed neergezet. Dit was me al eens gezegd, ik had in mijn werk weleens dat ik zout nodig had en ik heb daar weleens met iemand over gepraat, die zei me ook dat zout aard.

En vreemde is als je met je hand door een bergje zout gaat voelt ook fijn aan (moet je niet iemand zijn die aan zijn nagel riemen knabbelt) heeft een bijna therapeutische werking. Maar dat heb ik ook altijd met heel fijn zand.

En heb meteen paar pakjes met wierook gehaald hahaha dus is net een boeddhistische tempel hier op het moment.

In ieder geval bedankt voor het opzoeken!
Serenity
Serenity jan 20 '12
En zo'n zout kristal lamp, zou dat ook wat zijn?
Archolm
Archolm jan 20 '12
Origineel bericht van: Serenity
En zo'n zout kristal lamp, zou dat ook wat zijn?


Het grappig is, jij zegt dat nou zo en volgens mij... heb ik er al een staan en wist ik niet goed wat het in hield.

En als dat zo is vind ik daar best wel een boodschap in want die heb ik hele tijd geleden van me kleine nichtje gehad... en die wou zij "met geweld" voor me mee nemen zei me moeder. En ik deed daar best wel lacherig over... niet naar haar hoor, moet ik die nou neerzetten dacht ik. Heb maar paar keer aangezet maar ga nu meteen aanzetten.

Op USB laugh... nou word het allemaal wel een beetje veel om eerlijk te zijn.
Emuca
Emuca jan 20 '12
Mijn eerste gedachte was kyaniet.. ik heb hem zelf ook thuis, maar hij ziet er wel iets anders uit.. maar ja.. gevoel he?
aquarel
aquarel jan 21 '12
als stenen toch hun waarde hebben laat je dan niet leiden bij je keuze door andere invloeden maar vertrouw op je intuitie
Archolm
Archolm jan 21 '12
lees inzicht en die laatste regel die ik er neerzet aquarel, das mijn antwoord daarop.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki