Hallo, ik ben net bij een spirituele winkel geweest en heb daar een steen gekocht alleen... die mevrouw die daar stond was ergg moeilijk te verstaan en wat ze zei was niet zoveel...
Nu stond ik voor een grote bak met stenen, allerlei kleuren maar nou sprak mij een steentje erg aan alleen die namen...
Is een blauw met wit erdoor heen en lijkt wel of er zilveren stukjes in zitten. Ook lijkt er een laagje op te zitten en hij is erg broos zij ze.
En klinkt raar, want had het al gelezen dat een steen "je moet aanspreken" maar dat had ik ook echt een beetje, ik zag hem liggen en die zilveren stukjes spraken me erg aan. Ze had ook hangertjes ervan maar vind fijner als ik hem gewoon in de zak kan laten glijden en dat steentje was enige eigenlijk wat ik wat vond.
Kan ik hier een foto van uploaden want afgezien van dat voor de bloeddruk helpt (nooit erg) kon ze me eigenlijk alleen vertellen dat het helpt de ying en de yang met elkaar in contact te brengen? Precies weet ik het niet want werd een beetje nerveus van die mevrouw.
edit:
http://i1066.photobucket.com/albums/u419/anotherchance2/IMG_20120120_143300.jpg