Hoi allemaal.
Ik ben nog nieuw hier...en zoekend naar een oplossing voor mijn problemen.
Het grootste probleem is dat ik niet durf om in het leven te staan.
altijd probeer te vluchten...zowel mentaal als lichamelijk.
diverse burnouts al gehad
en als kind zijnde eigenlijk nooit een goede zekering met mijn ouders gehad.
(moeder was zelf niet mentaal in orde en vader probeerde alles zo goed als mogelijk te doen)
nu is mijn vader een paar maanden geleden zelf overleden..dus is de complete fundering van mijn leven naar zijn grootje.
door puur toeval ben ik er achter gekomen dat ik honden zeer goed snap...en heb zelf een een lieve lobbes van een hond waar ik niet zonder meer kan.
mijn hond is alles voor me...en zij was er voor mij in moeilijke tijden
maar het is me ook eenmaal gelukt om een foto te lezen waardoor ik wist hoe de eigenaresse er uit zag
en ik wist door de hond van een beste vriendin van me dat mijn vriendin hardstikke depresief was.
ik heb het op afstand aan de hond gevraagd.
heel raar....maar ik was blij dat het me lukte.
deze talent wil ik ook verder ontwikkelen om in de toekomst honden met problemen te helpen.
maar ik durf niet.
Maar nu is het grootste probleem in mijn hele leven is dat ik nooit heb durven ''daar'' te zijn waar het nodig is.
mentaal afwezig en zelfs een tijd het gevoel te hebben gehad buiten mijn lichaam te leven ...... het beruchte mentaal niet aanwezig.
(ik stond dan achter mijn eigen lichaam met in het ergste situatie er zeker 2 meter er tussen.)
nu zit ik weer 'terug''.....maar ik zit niet ''vast'' in mijn lichaam.
nu heb ik al diverse aardeningsoefeningen geprobeerd om weer terug te komen..maar niks helpt.
ik ben nu op zoek naar een paardenmiddel om weer terug in het leven te komen.
oefeningen, tuinieren, wandelingen in het bos, mediteren....niks helpt.
weet iemand mischien een paardenmiddel om goed te aarden??