Loading...
nl

Ik hier.

Daecca
Daecca jan 19 '12
De naam is Daecca, 25 jaar uit Noord Brabant.

Ik kwam dit forum tegen toen ik een beetje aan het browsen was in de android market.

Aangezien ik dat zag als een teken voor de volgende stap heb ik mezelf geregistreerd.
Vragen? Wees niet bang, en stel ze gerust.
Lange dagen en fijne nachten
Long days and pleasant nights

Daecca
Delen:
Emuca
Emuca jan 19 '12
Hihi wat gaaf, via de app... Werkt dus zeker!

Welkom hier Daecca, moge je hier veel leren.

Liefs
wolfke
wolfke jan 19 '12
Welkom Daecca. Een vraagje, ja wat betekent 'ka is a wheel'? Het is namelijk sterker dan mezelf om steeds alles te willen begrijpen. wink
Daecca
Daecca jan 19 '12
Het is iets uit de donkere toren van Stephen King, Ka betekend zoveel als het lot. en de rest is dan redelijk "self-explanatory".

Long days and pleasant nights.

btw. De App zegt dat er geen Daecca bestaat op het forum. (Nu nog op mn laptop. tongue
Enigma
Enigma jan 19 '12
Hoi Daecca :),

Welkom.

Enigma
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 19 '12
Welkom Daecca, op merudi...

groetjes moonflowertje wink
Hikari
Hikari jan 19 '12
Hey Deacca

Welkom op het forum smile
Wat leuk dat je the dark tower hebt gelezen van Stephen King, wil die misschien ook lezen is het aan te raden?

Groetjes Hikari
Solaria
Solaria jan 19 '12
Hoi Daecca,

Hartelijk welkom.

Warme groeten,


Solaria smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 19 '12
Welkom op Merudi! Leuk dat je via de app bereikt bent smile. Als je vragen hebt, stel ze dan ook gerust!
Daecca
Daecca jan 20 '12
Origineel bericht van: Hikari
Hey Deacca

Welkom op het forum smile
Wat leuk dat je the dark tower hebt gelezen van Stephen King, wil die misschien ook lezen is het aan te raden?

Groetjes Hikari


Zeker is dat een aanrader.

Het is een Episch verhaal dat loopt van western tot fantasy en van horror naar romantisch. En dat terwijl het verhaal toch een hele mooie draai heeft.

Gewoon bij deel 1 beginnen. Ergens in 2012 komt deel 4.5 (The wind through the keyhole) uit. Wat eigenlijk een uitleg is van wat er tussen deel 4 en 5 is. een volledig verhaal danwel.

Maargoed. Er zijn vanaf dit jaar dus 8 delen. en als je al meer van King gelezen hebt zul je heel veel terug zien.

De Donkere Toren word gelinkt aan ongeveer 70% van King zijn boeken. en er komen ook karakters in voor van andere verhalen. wink

Maargoed, ik als die hard fan ga nu stoppen, voor ik teveel verklap.

Iedereen bedankt voor de warme groeten en welkommetjes.
Char
Char jan 20 '12
Hey Daecca Welkom!!
Liefs,
Char
Beschermengel
Beschermengel jan 20 '12



Van Harte Welkom Daecca smile
Hikari
Hikari jan 20 '12
Hoi Daecca

Nu ben ik toch wel erg benieuwd smile
Ik ga zeker beginnen te lezen met deel 1.
Wel slecht van mij maar ik heb nog geen enkel boek van Stephen King gelezen, heel slecht frownMaar wel veel over gehoord, snap ook eigenlijk niet waarom ik nooit een boek van hem heb gelezen hmmm. Heb wel sommige films van hem gezien, tenminste films die op zijn boeken zijn gebaseerd en die vond ik echt wel goed.
En het juist leuk dat je zoveel erover wilt vertellen dan moet het dus wel goed zijn tongueLeuk om een Die Hard fan van Stephen King te ontmoeten smileHoop dat je het naar je zin hebt op het forum.
Eruan
Eruan jan 20 '12
Van harte welkom hier smileIk hoop dat je het naar je zin zal hebben!
Daecca
Daecca jan 22 '12
Bedankt voor de welkom. Binnekort t verhaal achter mijn gids en mij. Twee engelzielen die terug blijven komen. Tenminste. Zo ongeveer.
Archolm
Archolm jan 22 '12
Welkom op Merudi Daecca smile
Archolm
Archolm jan 22 '12
Kan een van de moderators even kijken want er is hier één post van mij geknipt zonder toestemming. Terwijl ik extra die quote had genomen zodat later niet geedit kon worden.

Ik openend die deur niet, dat werd gedaan vind fijn als we er dan ook door heen kunnen gaan.
Beschermengel
Beschermengel jan 22 '12


Bedoel je hier bij ...IK HIER?...ik kan het me haast niet voorstellen het gebeurt alleen als er bedreigt word dat is n.l. niet toegestaan.
Archolm
Archolm jan 22 '12
Okay Beschermengel, ik was er niet op vanochtend... ik mis nu ook weer iets...
Beschermengel
Beschermengel jan 22 '12


Je kunt beter een ander onderwerp aanmaken, dit hier is van Daecca en gaat alleen over haar voorstellen...het loopt anders zo doorelkaar.
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki