Loading...
nl

Wie kan mijn foto lezen?

Ilona83
Ilona83 jan 18 '12

Hee allemaal,

Mijn vraag is eigenijk wat er allemaal verkeerd gaat.
Er is de laatste tijd zoveel elende over me heen gekomen terwijl ik net bezig was om mijn leven weer op de rails te zetten.
En alles schijnbaar toch weer mis gaat.
Het lijkt wel alsof ik ''vast'' zit.

Is er een levensles die ik niet zie?
Of is er meer aan de hand?

Groetjes Ilona83


Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 19 '12
Soms moet je eerst dingen afbreken voordat je er iets nieuws op kunt opbouwen. Is dat soms wat er nu in je leven gebeurd? Brokkelen alle dingen af die eigenlijk, als je diep in jezelf voelt, eigenlijk niet zo goed voor je zijn?

Als ik naar je foto kijk, dan mis ik een stukje veiligheid en aarding in je. Probeer eens wat lichaamswerk of aarde oefeningen te doen, zodat je wat meer in je kracht kunt komen.
Ilona83
Ilona83 jan 19 '12
tja...maar na een tijdje moet er toch wel genoeg afgebroken zijn.
de fundament is nooit stabiel geweest in mijn leven..en de laatste 2 jaar is deze helemaal onderuit gehaald.

ik haal mijn vertrouwen uit mijn hond..omdat ik het inderdaad niet zelf kan.
aardoefeningen lukt me momenteel niet..maar ik ga wel regelmatig wandelen in het bos om daar totaal tot rust te komen en dat voel ik ook.

het blijft aan me knagen dat er iets anders aan de hand is in mijn leven waardoor het altijd mis gaat.
wolfke
wolfke jan 21 '12
Ondanks alles is het goed om positiever te gaan denken, denk eens wat doe ik graag ter ontspanning of wat zou ik graag gaan doen. Tekenen, schrijven, wandelen, met de hond bezig zijn, een warm bad, wat dan ook. Het gaat erom zachtjes aan je grenzen te verleggen, vriendschappen op te bouwen, uit je schulp te kruipen. Je mag gerust eens je emoties de vrije loop laten. Het zou goed zijn een poging te doen te beseffen dat je angst voor niets nodig is. Als je denkt hulp nodig te hebben, aarzel dan niet voor je welzijn deze te zoeken of te vragen. Zelfvertrouwen krijg je niet op een dag, maar je kan er wel aan werken. Zie jezelf ook graag. Vertrouw dus op jezelf, doe je eigen ding en probeer alle negatieve gedachten te verbannen. Doe eens een beetje gek met je hond, bekijk eens iets grappigs, neem een nieuwe hobby, durf eens iets, laat de angst je niet verlammen. Laat die mooie glimlach maar eens zien. Leuke avatar trouwens. Kop op meid, je hebt zelf de teugels in handen. Je kan het heus wel!
winkX
Serenity
Serenity feb 8 '12
Ik zie een sterke vrouw die dat zo nu en dan vergeet en ook de bevestiging van andere nodig denkt te hebben en daarin soms ook wel teleurgesteld in word, tegen alle verwachtingen in.
Je handelingen zijn niet stom en jij mag er wezen!
Iedereen draagt een verdriet met zich mee, je hebt dat verdriet ervaren maarrrrr je bent het verdriet niet.
En stiekem weet je dat ook wel vooral in de momenten waarbij je veel ontspanning en lol beleefd.
Geloof wat meer in jezelf, je komt er wel.... maar met vallen en opstaan, anders leer je er niets van. ^^ Dit os mijn indruk die ik krijg bij het zien van jouw foto.
MoonFlowertje
MoonFlowertje feb 8 '12
Hoi Ilona...

Ik heb wel naar jou foto gekeken, maar krijg een ontzettend moe gevoel daardoor... ben je zo moe?
Moe omdat alles, maar dan ook echt alles tegen zit.
Ook omdat je van te voren al bedenkt: dit gaat fout!
Toch doe je het, met een beetje tegenzin...
en uiteindelijk gaat het ook daadwerkelijk fout!
Je bent dan zo boos op jezelf,... dat je iedereen in je omgeving
bang maakt shocked

Toch zijn dit juist de dingen die jou sterker maken, op het moment dat je inziet hoe sterk jou energie is...
Momenteel gaan dingen langzaam op zijn plaats vallen...
dit gaat helaas nooit zonder slag of stoot...
Je krijgt een hoop dingen tegelijk te verwerken, en het is wel de bedoeling dat je overeind blijft staan...
Vertrouwen in jezelf (zoals Serenity al schrijft) is zo'n les,
De wetenschap dat je nooit alleen bent, maar met jou wijze gids... die je er doorheen zal slepen, no matter what wink
zullen je toch op de been moeten houden!
Je zit met zoveel vragen...
waarvan je ook je gids om hulp kan vragen!
Er komen betere tijden aan...
deze periode is eigenlijk alleen maar om jou sterker te maken...
Dingen in te zien, over het hoe en waarom jij?
Je bent wie je bent... iedereen heeft een eigen uniek, karakter... ook jij! wink
Soms zal je een stapje terug moeten doen, om weer verder te kunnen
Andere dingen moet je groter bekijken of van een afstandje wink
echt hoor!
Je hebt al ontdekt dat je een gids hebt... dat is het begin, van verbetering...
en al is het soms een beetje onwerkelijk allemaal, en lijkt het alsof je het zelf denkt...
Maar vanuit je bewustzijn weet je dat het klopt!
Soms lijkt het alsof je overeind gekrabbeld bent... maar toch val je weer...
Het feit dat je eventjes weer overeind stond wil alleen maar zeggen, je kunt het!
Schade en schande maken de mens wijs
Als je straks je ankertje hebt uitgegooit...
zul je dat ook beseffen...
Dan kijk je terug op deze tijd, en kun je zeggen: oke het was een kl#te periode, maar het heeft me wel gemaakt tot wie ik nu ben wink

het enige wat je zal "moeten" leren is; Niet zo boos worden... op alles en idereen... Het helpt niet, en de hulp die je kan krijgen, gaat jou alleen maar uit de weg...
(zo sterk is het gevoel wat je uitstraalt als je kwaad bent)

ik hoop dat je er wat mee kunt ??
Het is iig hetgene wat ik doorkrijg bij het kijken naar jou foto, en ik ben gewoon eerlijk, daar in tongue
Maar beter als er om heen draaien toch?

Je weet dat ik het goed bedoel... Ik voel me toch wel een beetje verbonden met je, omdat ik dezelfde soort energie heb...
ik heb ook een hoop woede in mezelf zitten... omdat ik anderen nooit verdriet wil doen, dus mijn mond hou...
Sinds ik tot inzicht ben gekomen, dat ik daarmee alleen maar mezelf verdriet doe , ben ik gewoon eerlijker tegen anderen geworden, en daarmee ook tegen mezelf!...
Daarmee is mijn emmer nog niet geleegd, hoor!
Mijn emmer zit vol met opgekropte woede shocked
daardoor heb ik Chronische hyperventilatie smirk
Maar het gaat langzaam beter moet ik zeggen wink

groetjes moonflowertje wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki