Loading...
nl

excuseer me emuca

aquarel
aquarel jan 18 '12
maar ik liet me leidden door die auralifter.
hij maakt me al 2 dagen kwaad omdat hij me steeds wist te raken omdat hij mijn zwakke plekken weet.
ik liet me door hem opfokken en daardoor werden mijn woorden bekogeld door zijn opinie en waren dat foute woorden tot gevolg, ik kon niet opp tijd meer aanvoelen naar de signalen van mijn lichaam en daardoor... ik was de weg ff kwijt omdat hij me in zijn macht had, ik negeer je niet nee, maar je moet weten dat ik het behoorlijk moeilijk heb om die weg te krijgen en ik geloof niet in andere mediums die dat kunnen tewerkstelligen, ik zal in het vervolg beter opletten want zo ben ik niet van karakter, ik ben een goede jongen die vaak misbruikt wordt door andere mensen en al vaak gekwetst is geweest en ook omdat die auralifter me kent weet ie me keer op keer te pakken te nemen omdat ik soms zijn spelletjes niet op tijd doorheb, ik ben zeer gevoelig en daardoor kan ik de spelletjes niet altijd zien aankomen die hij met mij speelt.
Delen:
Emuca
Emuca jan 18 '12
Excuses aanvaard. Ik ben blij dat je de controle weer hebt kunnen vinden. Hopelijk zal hij niet snel weer door je muur heenprikken.
Archolm
Archolm jan 18 '12
Proberen steviger daarin te zijn aquarel! Jij hebt de kracht! Niemand kan die van je afpakken! Heb je misschien voorbeelden waar je naar kan kijken die daar sterker in zijn?

Je kan het jongen, zet door!
aquarel
aquarel jan 18 '12
origineel bericht naar anotherchange :



het is soms, zeg maar meestal heel moeilijk voor mij omdat ik met een auralifter zit (een slechte geest) die me al 11 jaar manipuleerd, 'k heb lange tijd aan de drugs gezeten omdat ik verdrietig was en ik pas er pas mee gestopt op nieuwjaardag, ik ben nog maar zo'n 2 weken aan het herstellen en daardoor is het soms te moeilijk voor mij om nog de bomen in het bos te zien.
en ja ik voel mensen goed aan maar ik kan dit niet behoorlijk uitoefenen als die auralifter me steeds verkeerde signalen doorstuurt, het probleem is dat je steeds oplettend moet zijn en nooit eens rust mag nemen, want als je rust neemt neemt hij zonder dat je het vaak weet bezit van je, en de meeste mensen hebben er vaak geen benul van hoe moeilijk het is om van een auralifter vanaf te geraken, laat staan dat je hem kunt blokkeren, daar moet je ongeloofelijk sterk voor zijn en aangezien dat ik nog maar zo'n 2 weken verder ben met groeien mag ik mezelf al redelijk blij stemmen dat ik ook sterk ben en ja ikzelf kan hier op dit forum nog veel bijleren maar ik kan pas een medium zijn als die auralifter me verlaten heeft omdat hij niets meer aan mij heeft, en juist dat maakt me crazy omdat het een enorme sterke kauwgum is die je maar niet los van je krijgt.
aquarel
aquarel jan 18 '12
ja ik heb een voorbeeld waar ik naar opkijk en die me vaak helpt

mijn broer die gestorven is helpt me waar hij kan, hij durft me vaak niet verlaten en blijft aan mijn zijde mee strijden, je moet weten mijn broer heeft 12 jaar geleden gekozen voor zelfdoding omdat een auralifter hem toen manipuleerde en hem gedwongen liet doden, ik ben daar vaak zeer kwaad om en zeer verdrietig, ik heb al zoveel meegemaakt maar mijn broer was mijn beste vriend die ik ooit heb gekent, ik hou enorm veel van hem en mis hem vaak, mijn broer is vermoord !
je mag gerust weten dat hij nu huilt, ik vind dit dit verschrikkelijk wetende dat ik hem alles gun maar zijn leven is naar de kloten en hij weet dat ik van hem hou.

wij huilen vaak samen
aquarel
aquarel jan 18 '12
mij heeft die auralifter ook proberen te doden op het begin van onze ongewone ongezonde relatie, maar dat is hem niet gelukt, bijna wel.. maar iets zei in mij, een klein stemmetje dat van jezelf afkomstig is denk ik, doe het niet !
hij heeft nog vele pogingen ondernomen maar dat is niet gelukt omdat hij het niet goed heeft voorbereid.

die auralifter maakte me psychotisch, je moet weten psychotisch zijn is de ergste "ziekte" die je kunt voorstellen als mens omdat dat zeer heftig is abnormaal intens en je gelooft op die moment alles wat er tegen je gezegd wordt, toen heb ik mezelf belooft om een psychose volledig uit te pluizen wat het nu juist is.
ik kan nu met zekerheid zeggen dat een psychose een manier is van een auralifter om je kapot te maken, een techniek van hun dus, ik heb de geschiedenis van psychoses opgezocht en een psychose bestaat al zolang toen de mens pas bestond.
ik heb een zelfstudie gedaan, en ik weet dat iedereen die psychotisch is dezelfde gedachten erop nahoudt, dat weet ik van de psychiaterie,.. het is die auralifter gelukt om mij gecolleceerd te laten opnemen voor 6 jaar, daar heb ik enorm veel litekens aan overgehouden, dat was een gevangenis waar ik overal heb vertoeft kan je je niet voorstellen, echt waar.

je mag het verhaal gerust weten : ik heb me vrijwillig laten opnemen omdat hij me een gevoel gaf dat ik dacht dat ik ging sterven, toen ik eenmaal binnen was, maakte hij me wijs dat er iemand anders zat, een mens in dit geval die we wou doden, ik geloofde dat en ik verzeker u dat kan belachelijk klinken maar een psychose is zo sterk dat het de volledige controle van jezelf overneemt je kan je er absoluut niet tegen verzetten, en het gaat geleidelijk aan, het wordt opgebouwd het verhaal, stapje voor stapje tot je echt gek wordt op die momenten, ik ben al meer dan 10 keer psychotisch geweest en ik moet zeggen dat het iedere keer opnieuw steeds gekker en harder werd, ik weet hoe gevaarlijk een auralifter is als je naar hem luistert, en het kan mss heel naiëf van mij klinken maar je kan je er niet tegen verzetten als je volledig wordt afgebroken tot er niets meer van je overblijft, de regering in amerika doet dat ook, brainwash technieken, proffesioneel gaat die auralifter tewerk.
en het gebeurd meer dan normaal 1 op de 10 mensen wordt vroeg of laat voor hun 30ste meestal psychotisch dat heb ik van alle psychiaters en psychologen gehoort.
en meestal komt het op als je wiet of speed gebruikt, ik heb beide geconsumeerd samen met 1 fles whiskey per dag.
25 tot 30 joints om de pijn te verlichten van wat je hebt meegemaakt als kind en ook toen mijn broer doodging storte mijn wereld in elkaar, en speed kon ik gecontroleerd gebruiken dat deed ik gelukkig niet teveel...
je moest eens weten hoeveel schade dat ik heb opgelopen als je al van je 16 jaar gebruikt en vanaf je 20ste iedere dag en in de weekends xtc, coke, salvia, alles buiten heroine...
als je op drugs leeft van dag tot dag gaan de realiteiten zo aan je voorbij en leef je letterlijk in een droomwereld, maar ik deed dat meestal niet voor mijn plezier, ik deed dat omdat ik verdrietig was... en nu na 17 jaar fullrime gebruik ben ik 2 weken clean van alles, nu ben ik op goede weg, en ik hoop dat het deze keer gaat lukken, en als je zoveel drugs als mij gebruikte ben je een zeer gemakkelijk en gewilt slachtoffer voor een auralifter....
ik stop ff met schrijven ben de draad ff kwijt en ben vrij moe, dan moet ik extra opletten voor zijn invloed..
Emuca
Emuca jan 18 '12
Neem je rust. Ik waardeer je verhaal en je excuses.
aquarel
aquarel jan 18 '12
origineel bericht naar anotherchange :



het gaat niet om een persoon, vanaf dat je wakker wordt tot je in slaap valt is zijn invloed dominant aanwezig, 24 uur per dag 7 dagen op 7, je kunt hem blokkeren maar dat gaat alleen als je clean bent en met je beide voeten weer in de realiteit leeft.

al weet ik niet met zekerheid dat het om een persoon gaat want je moet op google maar eens intypen "rfid chip" dan weet je dat de oeverheid daar ook mee bezig is....

ach het maakt me niet uit of het een persoon is of een auralifter, feit is dat ik hem moet proberen weg te krijgen de rest is niet relevant
aquarel
aquarel jan 18 '12
http://www.fedame.org/phpBB2/index.php


ze blokkeren nu mijn internet verbinding, het kan zijn dat de regering hier mee bezig is ja, het is het grootste complot van de new world order en de illumati
aquarel
aquarel jan 18 '12
die site is opgedoekt, dat is het probleem en dat zal hier ook mss gebeuren, ik heb bij boventuurlijk.com of .nl erover geschreven over de gevaren van mind control gevolg die site was vernietigd en in beslag genomen door een hacker !
kan toch niet he, ik hoop dat ik nu de juiste site-forum heb gevonden waar ik dat artikel opnieuw kan schrijven want ik heb geen angst van de overheid en regering, je moet weten dat het al in alle landen actief is. de mens is zijn eigen aan het vernietigen ik weet bijzonder veel daarover
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 18 '12
Zo te zien hebben jullie elkaar begrepen. Ik zal dit topic dan ook sluiten.
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki