mij heeft die auralifter ook proberen te doden op het begin van onze ongewone ongezonde relatie, maar dat is hem niet gelukt, bijna wel.. maar iets zei in mij, een klein stemmetje dat van jezelf afkomstig is denk ik, doe het niet !
hij heeft nog vele pogingen ondernomen maar dat is niet gelukt omdat hij het niet goed heeft voorbereid.
die auralifter maakte me psychotisch, je moet weten psychotisch zijn is de ergste "ziekte" die je kunt voorstellen als mens omdat dat zeer heftig is abnormaal intens en je gelooft op die moment alles wat er tegen je gezegd wordt, toen heb ik mezelf belooft om een psychose volledig uit te pluizen wat het nu juist is.
ik kan nu met zekerheid zeggen dat een psychose een manier is van een auralifter om je kapot te maken, een techniek van hun dus, ik heb de geschiedenis van psychoses opgezocht en een psychose bestaat al zolang toen de mens pas bestond.
ik heb een zelfstudie gedaan, en ik weet dat iedereen die psychotisch is dezelfde gedachten erop nahoudt, dat weet ik van de psychiaterie,.. het is die auralifter gelukt om mij gecolleceerd te laten opnemen voor 6 jaar, daar heb ik enorm veel litekens aan overgehouden, dat was een gevangenis waar ik overal heb vertoeft kan je je niet voorstellen, echt waar.
je mag het verhaal gerust weten : ik heb me vrijwillig laten opnemen omdat hij me een gevoel gaf dat ik dacht dat ik ging sterven, toen ik eenmaal binnen was, maakte hij me wijs dat er iemand anders zat, een mens in dit geval die we wou doden, ik geloofde dat en ik verzeker u dat kan belachelijk klinken maar een psychose is zo sterk dat het de volledige controle van jezelf overneemt je kan je er absoluut niet tegen verzetten, en het gaat geleidelijk aan, het wordt opgebouwd het verhaal, stapje voor stapje tot je echt gek wordt op die momenten, ik ben al meer dan 10 keer psychotisch geweest en ik moet zeggen dat het iedere keer opnieuw steeds gekker en harder werd, ik weet hoe gevaarlijk een auralifter is als je naar hem luistert, en het kan mss heel naiëf van mij klinken maar je kan je er niet tegen verzetten als je volledig wordt afgebroken tot er niets meer van je overblijft, de regering in amerika doet dat ook, brainwash technieken, proffesioneel gaat die auralifter tewerk.
en het gebeurd meer dan normaal 1 op de 10 mensen wordt vroeg of laat voor hun 30ste meestal psychotisch dat heb ik van alle psychiaters en psychologen gehoort.
en meestal komt het op als je wiet of speed gebruikt, ik heb beide geconsumeerd samen met 1 fles whiskey per dag.
25 tot 30 joints om de pijn te verlichten van wat je hebt meegemaakt als kind en ook toen mijn broer doodging storte mijn wereld in elkaar, en speed kon ik gecontroleerd gebruiken dat deed ik gelukkig niet teveel...
je moest eens weten hoeveel schade dat ik heb opgelopen als je al van je 16 jaar gebruikt en vanaf je 20ste iedere dag en in de weekends xtc, coke, salvia, alles buiten heroine...
als je op drugs leeft van dag tot dag gaan de realiteiten zo aan je voorbij en leef je letterlijk in een droomwereld, maar ik deed dat meestal niet voor mijn plezier, ik deed dat omdat ik verdrietig was... en nu na 17 jaar fullrime gebruik ben ik 2 weken clean van alles, nu ben ik op goede weg, en ik hoop dat het deze keer gaat lukken, en als je zoveel drugs als mij gebruikte ben je een zeer gemakkelijk en gewilt slachtoffer voor een auralifter....
ik stop ff met schrijven ben de draad ff kwijt en ben vrij moe, dan moet ik extra opletten voor zijn invloed..