Hey hey allemaal
Zoals sommige al weten ben ik begonnen een tijdje geleden met Lenormand kaarten te leggen of toch te oefenen, Mijn opa is ook heel diep bezig al vele jaren met spiritualiteit zoals Reiki , kaartleggen , aura's kunnen zien , foto's lezen , pendelen en nog veel meer dat ik nog niet kan :-).
Gisteren hebben we samen nog wat kaarten gelegd en kreeg ik van hem Het elfen orakel en zei me het word tijd dat je gewoon begint te oefenen...
Ik keek al met een groene/bange blik en hij zei ja je moet gewoon beginnen niet bang zijn en gewoon proberen.
Vraag aan mensen die weten dat je oefent of je het mag proberen op hun...
Dus... Ja hier ben ik dan , ik met een klein hartje ben dus opzoek naar vrijwilligers maar die wel weten dat ik waarschijnlijk fouten zal zeggen en dus nog lang geen pro ben in kaartleggen.
Indien mensen mij nog tips willen geven mag dat zekers , maar ook mensen die hun willen opgeven waar ik dan een kaartje mag voor leggen en dan in prive of hier hangt af wat zij het liefst hebben zeggen wat ik gelezen heb in de kaarten.
Ik hoop dat ik niet te veel , of grove fouten maak maar er zijn al enkele mensen hier en zoals mijn opa die gezegd hebben dat ik mij niet meer mag verstoppen achter mijn angst en dat ik daar door niet durf te oefenen gewoon doen zeiden ze...
Misschien leer ik het dan nog veel beter dankzij jullie
Je mag dan bvb ook een vraag erbij stellen zodat ik misschien makkelijker iets kan zien , maar zelfs gewoon algemeen wil ik het vooral oefenen
Ook wil ik wel een kaart van het elfen orakel nemen maar deze heb ik pas van gisteren dus let op ik kan mis zitten :-)
Ik kijk er naar uit dit is mijn eerste stap in kaartleggen voor andere :-)
Alvast bedankt
Troplinake / Mieke