Je hoeft niet specifiek te zijn.. maar aangezien op Merudi.nl wordt gesproken over een engelmens en menselijke engel, vroeg ik me af of je misschien op één van de twee doelt of op allebei. Of geloof je niet dat er een verschil tussen de twee is misschien? Ik ben alleen maar nieuwsgierig hoor
En wat mijn eerste vraag betreft:
//Quote Kalilka:
Dat komt omdat als je naar de aarde komt je in een soort bad van vergetelheid gestopt word.
Daardoor weten engelmensen vaak niet eens dat ze engelmens zijn.
Dit ook om hun taak niet te veel te beïnvloeden ,want intuïtief weten ze wel wat de taak is.//
Sommige engelmensen komen dus blijkbaar nooit te weten dat ze engelmens zijn.. omdat hun taak niet teveel moet worden beïnvloed.
Ik vroeg me af wat je hier nog meer van weet. Zou het de taak van een engelmens in de weg kunnen staan, wanneer zij zelf weten dat zij engelmens zijn?
Een voorbeeldje: ik krijg de boodschap dat ik engelmens ben. Dit heeft vervolgens zo'n invloed op mijn ego dat ik mij beter voel dan anderen. De taak van de engelmens om zich juist op anderen te richten kan hierdoor worden belemmerd.
Ik vraag me dit namelijk af, omdat ik zelf niet weet waarom mij verteld is dat ik een engel ben. Ik heb geen idee wat ik er mee moet.. ik vraag me af waarom ik deze boodschap wel heb gekregen, en sommige mensengelen dit hun hele leven lang niet zullen weten. Maar goed misschien word ik wat te filosofisch.. het houdt me gewoon veel bezig denk ik..
Als je geen zin hebt om te reageren, hoeft dat niet
Misschien moest ik gewoon even een opmerking maken..