Loading...
nl

Facebook reacties onderaan een topic

JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 13 '12
Om wat meer toegankelijkheid naar Merudi te krijgen heb ik facebook wat meer geïntegreerd op het forum. Dat betekend dus dat het vanaf nu, ook mogelijk is om op een topic via facebook te reageren. Hiermee kunnen niet merudi-geregistreerden toch een reactieplaatsen, hoewel het niet tussen de onderwerpen komt te staan.

Dit zal voor een aantal misschien de drempel verlagen en zorgt ervoor dat je ook makkelijk iets van Merudi op je eigen facebook kunt plaatsen.

Ik ben benieuwd of het bevalt en of het gebruikt gaat worden. In ieder geval is dit even om te kijken hoe het bevalt en of dit op de nieuwe merudi site, ook meer gebruikt gaat worden.
Delen:
Ariel
Ariel jan 13 '12
Misschien ben ik kippig ,maar waar staat Merudi op facebook?
Als ik Merudi intik kom ik op vanalles ,maar niet deze site op facebook zeg maar
Archolm
Archolm jan 13 '12
Hoe zit het kwa privacy? Ik heb liever niet dat dit op mijn facebook komt, moet ik telkens het op facebook plaatsen uitschakelen? Worden alle posts in een topic dan naar iemand's fb pagina gestuurd?
Ariel
Ariel jan 13 '12
Ik heb nog niks zien verschijnen op facebook van wat ik vandaag geschreven heb.
Als je het op de gebruikelijke plek antwoord tenminste.
Ik heb het er ook niet zo op nee.
Vooral wat betreft degenen die niks met spiritualiteit hebben en vrienden zijn daar.
Ariel
Ariel jan 13 '12
even gecheckt en inderdaad niks op facebook
Beschermengel
Beschermengel jan 14 '12


Ik denk niet dat ik er gebruik van zal maken, niet iedereen snapt wat hier geschreven word op mijn facebook. smile
Ariel
Ariel jan 14 '12
laughlaughdat was dus ook mijn gedachten.
Marije22
Marije22 jan 14 '12
Ik ben het met jullie eens! Denk dat het aspect van 'anoniem' bij Merudi juist ervoor zorgt dat iedereen heel open kan zijn.. Maar das natuurlijk mijn mening laugh
Ariel
Ariel jan 14 '12
Gelukkig hebben we de keuze of het op facebook komt of niet.
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc jan 14 '12
Jammer vind ik van plaatsen via Facebook dat je echte naam hier dan verschijnt.
Niet dat ik iets te verbergen heb maar, zoals de meesten hier, gebruik ik een nickname terwijl op facebook wel mijn echte naam staat.
wolfke
wolfke jan 14 '12
Werkt bij jullie de Shout Box nog? Bij mij is deze in zaterdagse staking wink.
wolfke
wolfke jan 14 '12
Werkt bij jullie de Shout Box nog? Bij mij is deze in zaterdagse staking wink.
admin
admin jan 14 '12
ja, hij doet het hier gewoon nog :-)
Ariel
Ariel jan 14 '12
Dan moet je inloggen via merudi.nl oo .net doet de shoutbox het niet.

Op facebook gebruik ik inderdaad ook mijn eigen naam.
Zolang je niks op facebook plaatst zie je je facebook naam oon niet hier.

Andere vraag hoe is het gelinkt?
Via je email adres of zo?
Ik heb namelijk ook een 2e account oo facebook vanwege sommige games die ik wil spelen,maar geen behoefte heb dat al die meldingen op mijn gewone account komen.
Vandaar.
Als ik dus mijn emailadres hier verander krijg je dus het andere account?
Anders kan ik de link niet bedenken.
Ariel
Ariel jan 14 '12
Ah uitgevogeld.
Als je je facebook link in je profiel hebt staan komt dit dus onderaan je pagina.
Dus gewoon je facebooklink veranderen.
Ariel
Ariel jan 14 '12
Heej nee ik merk nu dat werkt ook allemaal al niet ik dacht van wel.
Hoe zit het dan?
Ariel
Ariel jan 14 '12
Ok met het account waarmee je ingelogd staat staat gekoppeld met hier.
Dan vraag ik me nog af hoe die link werkt eigenlijk wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 15 '12
Ok ik zal het even uitleggen smile. Het is niet echt zo dat Merudi nu in facebook zit. Dus de topics die je plaats op Merudi en waarop je reageerd komen dus NIET op facebook. Wat is er dan wel? Onderaan ieder topic zit onder het reactieveld een facebook koppeling. Via deze koppeling kun je dus met je facebook account, een facebook reactie plaatsen. Die ziet dus iedereen onderaan het topic en zijn de facebook reacties. Die worden daarnaast ook weer op je eigen faceboek geplaatst, zodat je heel snel een linkje krijgt in je eigen profiel naar het topic.

Dat betekend dus wel, als je op Merudi ANONIEM wilt reageren, je dus niet via facebook een reactie moet plaatsen. Deze komen zowiezo onderaan het topic, en passen dus niet in het onderwerp zelf.

Wat het doet is mensen die geen lid zijn van Merudi, maar wel via facebook, toch de mogelijkheid krijgen om op de pagina te reageren. En dat is dus een extra mogelijkheid om meer integratie te krijgen met spiritualiteit en social media wink.

Snappen jullie het nog?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki