Loading...
nl

Sinds lange tijd weer gedroomd!

tinkernel
tinkernel jan 23 '12
Ik heb geprobeerd een bepaalde logica te zien in het 'gesprek' tussen Petra en Another Chance. Wat ik niet begrijp en diegene die het wel begrijpt mag het mij vertellen, is waarom een droomuitleg moet verzanden in een discussie die nergens op gebaseerd is.

Een droomuitleg is een antwoord op een droom van een dromer die er zelf geen raad mee weet. Dat wil niet zeggen dat diegene die de droom uitlegt het bij het rechte eind heeft. De droom is en blijft altijd persoonlijk en de dromer kan alleen datgene herkennen wat bij hem/haar past. Maar daarin zit vaak het venijn, soms is het moeilijk om bepaalde aspecten die in de droom voorkomen én geduid zijn te herkennen.

Ik ga er, in mijn uitleg, altijd vanuit dat de dromer van de droom kan en mag leren maar dat het aan de dromer zelf is of hij/zij dat 'werkelijk' wil!

Droom zoet!
Petra
Petra jan 23 '12
Origineel bericht van: AnotherChance
Dat sommige mensen van mij gedacht hebben dat ik niet voor dit soort dingen open zou staan wil ik best geloven nu, want dat was ook wel zo besef ik nu.

Maar dat het hoeft ook niet altijd over chakra's en engelmensen te gaan voor iemand die daar niet voor open stond om gevoel te ervaren Petra.

En begrijp me niet verkeerd, ik zie nu ook in, er zijn geen slechte zielen. Alleen slechte karakters en dwalingen van mensen die het misschien nog niet zo begrijpen.

Laat me daarom dit nu eerst uitvinden en misschien dat je me later kunt helpen dat vast te houden. En ik zag bepaalde dingen wel, en ik zag dat er veel meer liefde en gevoel voor mij was dan ik eerst besefte. Ik heb dat ook voor jullie. En niemand kan het alleen Petra en ook jou heb ik bij me. Als ik iets mag hopen of heel leuk zou vinden is dat we mekaar iets kunnen vergeven en met zijn alle een mooiere wereld van maken. En dat jou kern slecht is zeg ik ook niet maar hoe je soms brengt... maar ook ik kan niet anders dan eerlijk toe geven ook ik ben soms heel hard. Zou zo maar iets in het bloed kunnen zitten.

En ook van buigen ga je niet dood besef ik nu.

Ik ben blij dat ik hier gekomen ben x


Ik neem je helemaal niets kwalijk AC, dus ik wil best vergeven maar er is niets te vergeven, jij hebt niets fout gedaan, een gesprek hoeft toch niet altijd over overeenkomsten te gaan? Je mag toch met elkaar van visie verschillen?

Een forum is wat beperkt omdat je allerlei andere belangrijke non-verbale signalen mist.

De hardheid die je aan mij merkt kan ik wel begrijpen, ik ga niet mee in bepaalde patronen. In eerste instantie kan dat wat ongevoelig overkomen, maar ik kan je verzekeren dat dit niet zo is, ik neem de tijd mensen te leren kennen, voordat ik bepaalde dingen deel, zeker op een publiekelijk forum. Daarnaast ben ik liever recht door zee en to the point in bepaalde dingen. Ik houd nu eenmaal van duidelijkheid en houd niet zo van roze dekentjes omdat die de werkelijke boodschap vaak teveel verhullen.

Ik loop al een tijdje mee in spiri-land en heb al zoveel mensen gezien en dingen meegemaakt die spiritueel bezig waren, druk met een praktijk, maar ondertussen geen oog hadden voor hun eenzame buurvrouw, de ruzie met hun eigen familie niet wilden bijleggen of zich vreselijk gedroegen in eigen omgeving. Ook heb ik al ontzettend veel projecties gezien, dat is gewoon niet zo mijn weg. Ik ben daar liever duidelijk in. Spiritualiteit zit voor mij meer in wie je bent als mens, en alle dagelijkse dingen die je doet.

gedrag van mensen laat lang niet altijd zien wie zij werkelijk zijn, mooie woorden zijn gemakkelijk gesproken, maar worden die ook omgezet in daadkracht? Is dat niet waar je zelf ook wel eens tegenaan liep in mensen? Onechtheid?

Denk niet dat ik niet van mensen houd, ik draai er alleen niet om heen.

Dus geen zorgen ik neem je niets kwalijk, je bent goed zoals je bent. Ik ook trouwens..

grin
Petra
Petra jan 23 '12
Origineel bericht van: tinkernel
Ik heb geprobeerd een bepaalde logica te zien in het 'gesprek' tussen Petra en Another Chance. Wat ik niet begrijp en diegene die het wel begrijpt mag het mij vertellen, is waarom een droomuitleg moet verzanden in een discussie die nergens op gebaseerd is.

Een droomuitleg is een antwoord op een droom van een dromer die er zelf geen raad mee weet. Dat wil niet zeggen dat diegene die de droom uitlegt het bij het rechte eind heeft. De droom is en blijft altijd persoonlijk en de dromer kan alleen datgene herkennen wat bij hem/haar past. Maar daarin zit vaak het venijn, soms is het moeilijk om bepaalde aspecten die in de droom voorkomen én geduid zijn te herkennen.

Ik ga er, in mijn uitleg, altijd vanuit dat de dromer van de droom kan en mag leren maar dat het aan de dromer zelf is of hij/zij dat 'werkelijk' wil!

Droom zoet!


Helemaal mee eens, degene die de droom uitlegt geeft slechts een visie, een reflectie op een beschreven droom. En daar kun je/wil iets mee of niet. Dat is verder aan de ontvanger.

Naar mijn idee is er geen discussie ontstaan die nergens op gebaseerd is, maar ontstond er een 'vraag' of 'misverstand' of 'veronderstelling' ( wink) op de uitleg die ik gaf. In dit geval 'identiteit' en het 'vrouwelijke' deel.

Een droom gaat soms over een innerlijk thema, als zo'n thema wordt aangeraakt komen er soms ook meer dingen naar boven, of is er onduidelijkheid over vraag en antwoord en daar reageer je dan over en weer op. Ik zie er geen probleem in als dat gebeurd. Het leven loopt ook niet altijd langs geordende paadjes.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki