Loading...
nl

melding van reacties

Papillon-Blanc
Papillon-Blanc jan 12 '12
Probeer het nog eens, mijn vorige bericht is niet geplaatst.

Ik vraag mij af of je ergens kunt instellen dat je een berichtje krijgt als iemand op je bericht gereageerd heeft. Nu kijk ik steeds bij mijn instellingen > forumberichten maar moet dan elk bericht apart openen om te kijken of er nog reacties zijn.

Misschien is die mogelijkheid er wel maar kijk ik er overheen.

Thanx voor reactie/hulp
Elrian
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 12 '12
Dat heb ik me ook wel eens afgevraagt, inderdaad...

Je zou zo'n bericht bij je favorieten kunnen zetten... dat is makkelijker terug vinden (zo doe ik het)

groetjes moonflowertje wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 12 '12
Klopt bij je favorieten plaatsen. Je kunt daar ook instellen dat je mailtjes krijgt van je favorieten. Weet je meteen of er gereageerd is. Is wel zo makkelijk en kun je zelf in de hand houden hoeveel mail je krijgt. Toevoegen aan je favorieten doe je bovenaan een onderwerp bij "Onderwerp opties" -> "Voeg onderwerp toe aan je favorietenlijst".

Onder mijn instellingen / mijn berichten kun je dan naar je favorietenlijst gaan. Klik dan op onderwerpen en de knop, bewerk favoriete onderwerpen. Je kunt dan een e-mail notificatie instellen.

De korte link is dit:
http://nlforum.merudi.nl/ubbthreads.php/ubb/edittopics.html

Groetjes Julien.

p.s. bij het volledige reactie scherm, zit meteen een vinkje "voeg onderwerp toe aan favorieten lijst". Je krijgt het onderwerp dan meteen in de lijst. Makkelijk toch smile.
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc jan 13 '12
Bedankt voor jullie reacties!
Dan zal ik dit voortaan zo doen!

Prettig weekend
Elrian

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki