Loading...
nl

Wie kan deze foto's van mij lezen?

Troplinake
Troplinake jan 12 '12
Hallo allemaal

Ik voeg hier 2 foto's voor diegene die willen lezen mag altijd
De eerste is een van nu en de tweede is uit een periode dat ik nog wat info kan inwinnen eventueel graag weet ik graag wat jullie zien in deze foto.
Indien de 2de niet leesbaar is geen probleem hoor :-) ik ben eigenlijk gewoon nieuwschierig of op die foto nog iets te zien is :-)

Alvast bedankt
Delen:
Emuca
Emuca jan 12 '12
"Jij bent de enige die jezelf tegenhoudt" dat hoor ik.. meer nog niet. smile
Troplinake
Troplinake jan 12 '12
Thx Emuca,

bij de eerste of de tweede foto?

smile
Petra
Petra jan 12 '12
Als ik naar jouw foto's kijk ben ik geraakt door jouw puurheid, jij staat heel dicht bij jezelf, bent een heel wijs iemand en hebt te gave om ieder zijn eigen leermomenten te laten hebben, te begrijpen ieder mens doet alles naar beste kunnen op het juiste moment. Terwijl je behoorlijk wat in je leven hebt moeten overwinnen, accepteren, tje...ook zo vaak in de steek gelaten bent, door mensen die je duidelijk onderschat hebben.

Maar ergens weet je ook dit is mijn leven, zo heb ik het en zo doe ik het. In wat ik allemaal voel, ben ik onder de indruk van wie jij bent, een moeilijk te omschrijven gevoel wat me echt raakt en misschien niet het antwoord dat je zoekt, maar toch neem ik mijn petje voor jou af, mooi mens!

Toen ik de ziekenhuis foto's zag vroeg ik me natuurlijk af, wat doet ze daar? Hoe oud was je daar eigenlijk? Ik werd geleid naar een beperkte capaciteit van het hart (en dat heeft effect op vitale organen zoals de nieren), klopt dat? Ben je ook snel moe? En volgens mij heb jij al vaak in het ziekenhuis gelegen, kun je die kamers bijna dromen?
Troplinake
Troplinake jan 12 '12
Thx Petra , zeer mooi en lief wat je zegt trouwens smilein privé bericht zal ik antwoorden, zodat ik andere hun idee van foto lezen niet beïnvloed of zo als er nog mensen willen lezen smile

heel erg bedankt het klopte wel wat je zei smile
Petra
Petra jan 12 '12
Dank je wel en is helemaal goed, ik zie je berichtje tegemoet smile
Emuca
Emuca jan 12 '12
Op de eerste foto was het. smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki