Aquarel...
Weet je? ... voor mijn gevoel hebben we dit 1000den jaren geleden ook al meegemaakt!
Ik praat er eigenlijk nooit over met mensen omdat ze het altijd weer beter weten!
De Aarde is niet de eerste planeet waarop de mensheid heeft geleefd... Hoe langer ik hier over blijf filosoferen, hoe meer dingen ineens op zijn plaats vallen...
Er zijn vandaag de dag nog altijd dingen die een groot raadsel vormen... denk aan de Pyramides ( de Maya's en de Egyptenaren)
Ik heb om eerlijk te zeggen veel meer met de egyptenaren dan met de maya's... ik weet niet waarom, het is een soort oer-gevoel!
Misschien waren we eerder op een andere planeet al iets verder dan waar de mensheid op de aarde nu is...
op het gebied van het universum... en reizen naar andere planeten...
We hebben de andere planeet zo verkloot misschien, dat we het elders zijn gaan zoeken...
Niemand kan eigenlijk vertellen hoe de mens op de aarde terecht is gekomen, toch?
Waarschijnlijk is het heel simpel... zoals alles eigenlijk
Als we terug willen gaan naar de oorsprong van de mensheid...
Moeten we het groter bekijken...
Stel we komen van een andere planeet... dan zullen we daar het antwoord kunnen vinden...
Maargoed zoals ik al zei^^ het is maar een filosofie van mij
Vroeger zagen de mensen er ook heel anders uit!
Langzaamaan heeft het lichaam van de mens zich aangepast aan de aarde
Als je naar de Aarde kijkt, naar het dierenrijk...
Alle dieren hebben een "getekende" vacht...
En een instinct
Mensen zijn geen dieren, het zijn beesten!
Alles past in elkaar op de aarde...
De dieren, de natuur, onder water en boven water...
Mensen zijn "creators" zoals ik het altijd zeg...
Geen enkel dier in de natuur is in staat, de aarde te vernietigen, zoals de mensen doen...
Daarom word ik altijd zo verschrikkelijk kwaad, om dieren-leed
We zijn hier te gast op de aarde...
We zouden eens wat meer moeten kijken naar de dieren, hoe perfect alles zou zijn als er geen mensen waren...
We slepen van alles mee naar huis!
de trekken de hele natuur uit zijn harmonie...
En het ergste is... Het is niet eens strafbaar!
Naja... in heel veel landen is het doodnormaal dat je een slang koopt in de dierenwinkel...
Slangen horen niet in nederland, vind ik dan, hè?
Net als tropische vogels/ vissen in een hokje...
En dan ook nog durven te zeggen: ja maar het is een groot hok?!
Als je bedenkt dat ze buiten een heel oerwoud hadden om in te bewegen, vliegen, voedsel zoeken, paren... of hoe noem je dat bij vogels?
in ieder geval worden de dieren overal naar toe gehaald...
De mens claimt de hele aardbol... desnoods met geweld!
Dit kan nooit de bedoeling zijn, toch?
Daarom is de bron, of god, allah, boedha, de onzichtbare schepper van de aarde, de mensheid, het dierenrijk en de natuur
Ik weet niet precies hoe dit allemaal in elkaar steekt ^^
en ik weet dat het nog lang niet alles is^^
Het moet allemaal in overeenstemming gaan komen om er een harmonie in te kunnen vinden!
Zeer waarschijnlijk is dit de 5de dimensie... waarin ieder mens zich bewust gaat worden van waar we mee bezig zijn met zijn allen...
De mensen zullen iets meer vanuit hun bewustzijn gaan leven...
Heel kort nadat de 5de dimensie ingaat op de aarde, zal ook de 6de dimensie in zicht zijn...
Vele mensen dragen deze energie al bij zich,... al dan niet bewust...(Denk hierbij aan "nieuwetijds- en indigo mensen...)
Wel bewust, alleen word je vandaag de dag nog bestempeld als "anders" of soms zelfs "gek"
(Whehe... soms hè... soms wou ik dat ik gek was
)
Waar in de vijfde dimensie onvoorwaardelijke Liefde, in al zijn aspecten, niets meer zal zijn als;
De inzicht hebben, dat we allemaal vrij zijn! Waardoor je dus zelf ook de vrijheid zal ervaren...
Loslaten, niet krampachtig vasthouden aan de bepaalde wetten en regels, ook niet aan andere personen, of aan dieren!
^^ zoals je al eerder had aangegeven, Aquarel
Doormiddel van contact met "het hogere zelfbewustzijn, begeleid door je gids, die verbonden is met alles in de kosmos
Welke verbonden is aan de energie van de on-uit-put-bare al-bron... of hoe je het ook wil noemen (God? )
We zullen dichter daar naar toe komen... we zullen dichter bij huis zijn , om het zo maar te zeggen!
Niemand is een ander iets schuldig...
We zijn met zijn allen 1
De mens zal bewuster hier mee aan de slag gaan...
zodat iedereen inziet dat we met lege handen zijn gekomen, en met lege handen weer terug zullen keren
(want de aarde is van niemand, zelfs niet het stukje grond waarvoor betaald is... Het is in bruikleen...)
Het enige wat je behoud is het bewustzijn...
(dit zal weer samen smelten met het geheel, als we allemaal zo ver zijn)
Ook zullen we evenwicht gaan vinden tussen het licht en duistere, beseffen we wel dat we in het donker leven eigenlijk?
We projecteren het met onze ogen naar licht... maar leven toch echt in het donker :@
we gaan de negatieve en positieve energiën in ballans brengen...
We zullen ons meer in beelden gaan uitdrukken...
(gebarentaal, lichaamstaal)
Maar ook in schilderen, schrijven, boetseren, enz. gaan uiten...
We willen allemaal de wijsheid doorgeven aan anderen...
Dit doen er al een heleboel... en het zullen er steeds meer worden...
Elk mens zal de negatieve en de positieve energie moeten dragen, en niet alleen positief...
of alleen maar negatief...
Het is leven en laten leven...vrijheid, blijheid
Iedereen zal zich bewust worden van het feit dat goed en kwaad iets is wat de mens heeft bedacht
en in het hierNUmaals helemaal niets goed of kwaad is...
Het is... > nu eenmaal zo< ...
Het bewustzijn heeft geen vooroordelen... het is een en al besef van wat er gaande is...
Zonder emoties, want dit is iets van het menselijk lichaam... niet van de geest...
(voor)oordelen te uiten naar anderen zit er gewoon niet in, want dit is dus eigenlijk naar jezelf en iedereen
Toch zullen er zeker wel mensen zijn, die hun wortels diep in de aarde hebben zitten, en niet heel snel zullen inzien...
We zullen dit op een andere manier gaan benaderen, ook weer zonder oordeel...
Ja we worden vindingrijker en ruimdenkener naar mate we dichter naar elkaar groeien...
We zullen elkaar moeten helpen om allemaal bewust te leven met het uiteindelijke doel voor ogen...
Het doel is namelijk pas bereikbaar als we elke energie-drager ( mens, geest, ik weet niet hoe het genoemd word eigenlijk)
op dat punt hebben, waar we uiteindelijk, daadwerkelijk zullen samensmelten...
tot 1 geheel, waarna we verder zullen groeien in de kosmos ...
Tot zover kan ik er met mijn gevoel en verstand komen...
Dus ik heb nog een hoop te leren, en in te zien...
Ik sta er wel voor open...
En weet dat we er allemaal gaan komen...
Ooit...
Ik zal zeker blijven doen wat ik nu al doe...
( Het plaatje (de waarheid) compleet krijgen)
Ik heb een site gevonden
waar het wordt uitgelegt allemaal, ben in staat mijn hele tekst te wissen en daarvoor in de plaats
de tekst van die site te "plakken" ....
Maar ik zit al zeker 1,5 uur te typen... dus dat is ook zonde van mijn energie
groetjes Moonflowertje
De site die ik heb gevonden is:
Staat los van de tekst die ik getypt heb, hoor
maar zeker de moeite waard om ff te lezen
http://users.telenet.be/freesoaring_eagle/CFharmonicsNL.htm
Hier de "homepagina"
http://users.telenet.be/freesoaring_eagle/indexned.htm
Deze tekst is niet alleen voor jou persoonlijk hoor, aquarel...
Ik ben naar jou begonnen met typen, en heb me door mijn gids verder laten leiden, zegmaar
groetjes