Loading...
nl

de 5de dimensie

aquarel
aquarel jan 21 '12
ik ben teruggekomen om mijzelf te aarden en zit niet meer in de 5de dimensie.
aquarel
aquarel jan 21 '12
ok, ik ben er nog wel, maar ik ga niet meer dromen en me laten verzinken in kruiden mengelingen, ik ga leven.

de reden waarom ik dat zei was omdat we allemaal wel willen "weten" maar het is veel belangrijker om jezelf te "leren" aarden en mijn broer weet wat goed voor me is daarom dat ik mezelf beter leer kennen.

neeje, ik zit in de 6de dimensie omdat niemand me nog kan pijn doen en mezelf hebt "leren" aanvaarden wie ik ben, ik heb geen nieuwe informatie meer nodig om mezelf tevreden te stellen omdat ik "weet" wie ik ben en weet heb van een jonge en oude generatie die verankerd zijn in jun gevoelens en steeds maar meer willen daarom dat ik weet heb hoe het nu in elkaar zit maar pas op lieve mensen ik kan nog praten zoals ik werkelijk ben maar mijn ideëen daar hecht ik geloof aan omdat ik weet hoe een betere wereld eruit zou zien, ik zeg niet dat ik het ultiema antwoord weet maar ik weet wel dat de regering ons manipuleerd en samensteld heeft als een product waarvan ze gebruik kunnen maken zodat hun machten blijven zodat wij slaven van deze illusie die we onze maatschappij en samenleving noemen zijn.

als je suiker, vetten al alle slechte dingen nu eens laat en jezelf zuiverd, zal je beseffen dat je zo moet leren leven omdat dat het leven is waarin je vrije keuzes kan maken daarom dat ik op deze manier blijf praten, de bedoeling is niet dat ik een proffesor wordt zoals einstein het kon verwoorden de uitkomst is dat iedereen mij begrijpt, laten meer hierover eerst prubliceren want ze hacken mijn computer
aquarel
aquarel jan 21 '12
ik praat en schrijf zeer snel daarom dat ik vaak spellingsfouten maak begin eindelijk mijn kracht te beseffen, de bedoeling is om de mensen bewust te maken, en de netatievelingen die mijn nieuwe vriend willen worden de nieuwelingen die zich inschrijven zijn zeer gevaarlijk omdat ik ze aanvoel, als ik in geel op straat kom wordt ik tegengehouden en geblokeerd, neeje, ze bedreigen me ik denk en leef niet meer zoals de 3de dimensie generatie en ja ze beginnen eindelijk te snappen dat ze me niet kunnen doden of tegenhouden want het zijn kinder spelletjes voor mij geworden, ik voel ze perfect aan en weet wie de slechterikjes zijn, daarom dat ik zo snel typ om mijzelf te beschermen en alles wat ik weet te publiceren
aquarel
aquarel jan 21 '12
jullie gaan mijn kracht eindelijk beseffen en ik zou graag admin worden van achter de regenboog en bij informatie en kennis.
aquarel
aquarel jan 21 '12
ah, ik zou ook rustig kunnen typen maar ik begrijp het 5de dimensie verhaal eindelijk op tijd.
iedereen kan dit aanleren maar het kost verdomme veel tijd vooraleer je terug nuchter wordt en geen vlees of vis eet en nee daar zit geen kracht in jullie worden ziek door de verkeerde voedingstoffen die jullie binnenkrijgen dat weet de overheid en die wil jullie liever dom houden omdat ze macht willen en denken dat ze kennis hebben maar ik zit echt waar lieve mensen in de 6de dimensie en het gaat binnenkort nog gekker worden maar dat is bestemd voor achter de regenboog.
en ik blijf communiceren op deze manier van woorden zodat iedereen de kans krijgt om dit aan te leren en zich hierin te ontwikkelen.
ik ga jullie nog aanleren hoe het moet, want dit is gemakkelijker dan je zelf denkt
aquarel
aquarel jan 21 '12
we zijn bedot door de vele illusies die we met ons meedragen als je de illusies op tijd aanvoelt dan ga je nog slimmer dan mijzelf worden en ook niet meer zwijgen omdat wij mensen vrij willen zijn en niet willen leven in een ecornomie die gebaseerd is op fossiele brandstoffen, geld en werken tot je kapot valt.
aquarel
aquarel jan 21 '12
wij denken te moeten sporten omdat het zogezegd gezond is wij denken dat we veel moeten eten om krachtig te worden wij denken teveel na, wij hebben schuldgevoelens, wij leven en geloven in onze eigen gecreëerde illusie die we onze wereld noemen en nee deze informatie ken ik niet uit boeken of andere dimensies ik weet waarover ik het heb omdat ik heel mijn leven de mensen heb bestudeerd en weet heb van vele illusies waar we onszelf mee bezighouden en ja kristallen, goud, edelstenen zijn veel geld waard laat dat toch eens in de grond zitten want anders maken we onze wereld kapot en wil jij jezelf en andere generaties kapot maken als de aarde 6 graden warmer wordt en 98 procent van alle leven uitsterft, en ja de wetenschap denkt dat we onze geest kunnen transformeren naar een nieuw lichaam zodat ze nooit moeten boeten voor hun karma als je dood bent maar dat bestaat niet en zal nooit bestaan en ja ik kan als ik wil mijn geest verplaatsen wat de wetenschap niet kan dat ga ik binnenkort aanleren omdat ik area 51 wil zien en neeje ik ben niet geintereseerd in ufos ik ga me niet bezighouden met spelletjes ik wil weten waardat ze staan en wat hun geheime informatie is, om bloot te geven aan de gewone mensen ik ga binnenkort interdimensionale reizen maken en praten bij achter de regenboog want als ik jullie hiermee lastig val dan worden jullie zot in de 3de dimensie realiteit dat mag ik mezelf en jullie niet aandoen, maar wees gerust de geheimen die de wetenschap voor ons verborgen houdt ga ik prubliceren wereldwijd
aquarel
aquarel jan 21 '12
ze zijn bezig om de nieuwe bewoonbare planeten die ze ondekt hebben hun geest te laten reizen en daar een nieuw leven op te bouwen en ons te laten stikken om ons kapot te laten gaan.

de gewone werkmens moet boeten voor de machthebbers die het voor het zeggen hebben maar dat zal nooit gebeuren omdat ze nooit kunnen reizen omdat hun intensies niet goed zijn, karma bestaat !
klootzakken
Archolm
Archolm jan 22 '12
Nee. Het licht zal een openbaring zijn. Een naakte ziel is ook bloot.
amor
amor jan 22 '12
Dankje voor het delen van al deze letters. Mooie teksten. Hier kan ik weer veel van leren. Ik hoop dat je nog vaker teksten plaatsen over de vijfde dimensie. Veel herken ik wel en weet ik al wel, maar een deel is echt nieuw voor me wat je schrijft. Nou bevind ik mij ook niet in de 6e dimensie, ik heb geen idee waar ik me bevind tongue. Ik moet het nog ff allemaal laten inwerken, dus kan nog even niet te diep reageren. Wat ik me afvraag, je komt echt heel erg zelfverzekerd over met de teksten die je schrijft, dat vind ik mooi, want je bent in ieder geval lijkt het zelf overtuigd van wat je schrijft. Maar wat ik dus me afvraag is: Voel je je niet door de aardse wereld tegengehouden om je verder te verdiepen en ontwikkelen hierin? Ik weet niet welke geheimen je bedoeld van de wetenschap, maar ik weet wel dat op 2 plekken in de wereld geheimen liggen die de normale burger niet mag weten, omdat ze ons niet bang willen maken. (dom willen houden) Maar als we ons openstellen voor het allerdiepste van de zielenwereld blijft niets geheim, alleen ik vraag me nog af of de gene op aarde die niet openstaan er iets aan hebben die geheimen te weten. Ik hoop dat je nog meer wil delen hierover, ik vind het erg fijn en interessant om te lezen. Groetjes, Amor
Archolm
Archolm jan 22 '12
Geheimen zijn er om te doorbreken amor. Alleen uit as kan een, helaas, Phoenix ontstaan. En uit as kan nooit meer iets opgebouwd worden.

En die geheimen ach... weten we die niet allemaal al dan? En zo niet, ga je gang en leg verwardheid en eenzaamheid uit als vies en verdorven.

En nee. Die geheimen die ook ik nog altijd koester, blijven geheim. Ik ben niet langer een olifant die slaat naar elke vlieg.

Ook die vliegen verdienen liefde en inzicht.

En misschien is het een keer goed om te zeggen: Hoeveel zien mensen? Als iemand met op gestoken handen naar Merudi toekomt - zonder te beseffen wat het is... word ie dan ook weg gestuurd?
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 22 '12
Aquarel...
Weet je? ... voor mijn gevoel hebben we dit 1000den jaren geleden ook al meegemaakt!
Ik praat er eigenlijk nooit over met mensen omdat ze het altijd weer beter weten!

De Aarde is niet de eerste planeet waarop de mensheid heeft geleefd... Hoe langer ik hier over blijf filosoferen, hoe meer dingen ineens op zijn plaats vallen...
Er zijn vandaag de dag nog altijd dingen die een groot raadsel vormen... denk aan de Pyramides ( de Maya's en de Egyptenaren)
Ik heb om eerlijk te zeggen veel meer met de egyptenaren dan met de maya's... ik weet niet waarom, het is een soort oer-gevoel!
Misschien waren we eerder op een andere planeet al iets verder dan waar de mensheid op de aarde nu is...
op het gebied van het universum... en reizen naar andere planeten...
We hebben de andere planeet zo verkloot misschien, dat we het elders zijn gaan zoeken...
Niemand kan eigenlijk vertellen hoe de mens op de aarde terecht is gekomen, toch?
Waarschijnlijk is het heel simpel... zoals alles eigenlijk tongue
Als we terug willen gaan naar de oorsprong van de mensheid...
Moeten we het groter bekijken...
Stel we komen van een andere planeet... dan zullen we daar het antwoord kunnen vinden...
Maargoed zoals ik al zei^^ het is maar een filosofie van mij

Vroeger zagen de mensen er ook heel anders uit!
Langzaamaan heeft het lichaam van de mens zich aangepast aan de aarde shocked
Als je naar de Aarde kijkt, naar het dierenrijk...
Alle dieren hebben een "getekende" vacht...
En een instinct
Mensen zijn geen dieren, het zijn beesten!
Alles past in elkaar op de aarde...
De dieren, de natuur, onder water en boven water...
Mensen zijn "creators" zoals ik het altijd zeg...
Geen enkel dier in de natuur is in staat, de aarde te vernietigen, zoals de mensen doen...
Daarom word ik altijd zo verschrikkelijk kwaad, om dieren-leed
We zijn hier te gast op de aarde...
We zouden eens wat meer moeten kijken naar de dieren, hoe perfect alles zou zijn als er geen mensen waren...
We slepen van alles mee naar huis!
de trekken de hele natuur uit zijn harmonie...
En het ergste is... Het is niet eens strafbaar!
Naja... in heel veel landen is het doodnormaal dat je een slang koopt in de dierenwinkel...
Slangen horen niet in nederland, vind ik dan, hè?
Net als tropische vogels/ vissen in een hokje...
En dan ook nog durven te zeggen: ja maar het is een groot hok?!
Als je bedenkt dat ze buiten een heel oerwoud hadden om in te bewegen, vliegen, voedsel zoeken, paren... of hoe noem je dat bij vogels?
in ieder geval worden de dieren overal naar toe gehaald...
De mens claimt de hele aardbol... desnoods met geweld!
Dit kan nooit de bedoeling zijn, toch?
Daarom is de bron, of god, allah, boedha, de onzichtbare schepper van de aarde, de mensheid, het dierenrijk en de natuur
Ik weet niet precies hoe dit allemaal in elkaar steekt ^^
en ik weet dat het nog lang niet alles is^^
Het moet allemaal in overeenstemming gaan komen om er een harmonie in te kunnen vinden!
Zeer waarschijnlijk is dit de 5de dimensie... waarin ieder mens zich bewust gaat worden van waar we mee bezig zijn met zijn allen...
De mensen zullen iets meer vanuit hun bewustzijn gaan leven...
Heel kort nadat de 5de dimensie ingaat op de aarde, zal ook de 6de dimensie in zicht zijn...
Vele mensen dragen deze energie al bij zich,... al dan niet bewust...(Denk hierbij aan "nieuwetijds- en indigo mensen...)
Wel bewust, alleen word je vandaag de dag nog bestempeld als "anders" of soms zelfs "gek"
(Whehe... soms hè... soms wou ik dat ik gek was shocked)
Waar in de vijfde dimensie onvoorwaardelijke Liefde, in al zijn aspecten, niets meer zal zijn als;
De inzicht hebben, dat we allemaal vrij zijn! Waardoor je dus zelf ook de vrijheid zal ervaren...
Loslaten, niet krampachtig vasthouden aan de bepaalde wetten en regels, ook niet aan andere personen, of aan dieren!
^^ zoals je al eerder had aangegeven, Aquarel wink
Doormiddel van contact met "het hogere zelfbewustzijn, begeleid door je gids, die verbonden is met alles in de kosmos
Welke verbonden is aan de energie van de on-uit-put-bare al-bron... of hoe je het ook wil noemen (God? )
We zullen dichter daar naar toe komen... we zullen dichter bij huis zijn , om het zo maar te zeggen!
Niemand is een ander iets schuldig...
We zijn met zijn allen 1
De mens zal bewuster hier mee aan de slag gaan...
zodat iedereen inziet dat we met lege handen zijn gekomen, en met lege handen weer terug zullen keren
(want de aarde is van niemand, zelfs niet het stukje grond waarvoor betaald is... Het is in bruikleen...)
Het enige wat je behoud is het bewustzijn...
(dit zal weer samen smelten met het geheel, als we allemaal zo ver zijn)
Ook zullen we evenwicht gaan vinden tussen het licht en duistere, beseffen we wel dat we in het donker leven eigenlijk?
We projecteren het met onze ogen naar licht... maar leven toch echt in het donker :@
we gaan de negatieve en positieve energiën in ballans brengen...
We zullen ons meer in beelden gaan uitdrukken...
(gebarentaal, lichaamstaal)
Maar ook in schilderen, schrijven, boetseren, enz. gaan uiten...
We willen allemaal de wijsheid doorgeven aan anderen...
Dit doen er al een heleboel... en het zullen er steeds meer worden...
Elk mens zal de negatieve en de positieve energie moeten dragen, en niet alleen positief...
of alleen maar negatief...
Het is leven en laten leven...vrijheid, blijheid
Iedereen zal zich bewust worden van het feit dat goed en kwaad iets is wat de mens heeft bedacht
en in het hierNUmaals helemaal niets goed of kwaad is...
Het is... > nu eenmaal zo< ...
Het bewustzijn heeft geen vooroordelen... het is een en al besef van wat er gaande is...
Zonder emoties, want dit is iets van het menselijk lichaam... niet van de geest...
(voor)oordelen te uiten naar anderen zit er gewoon niet in, want dit is dus eigenlijk naar jezelf en iedereen smile
Toch zullen er zeker wel mensen zijn, die hun wortels diep in de aarde hebben zitten, en niet heel snel zullen inzien...
We zullen dit op een andere manier gaan benaderen, ook weer zonder oordeel...
Ja we worden vindingrijker en ruimdenkener naar mate we dichter naar elkaar groeien...
We zullen elkaar moeten helpen om allemaal bewust te leven met het uiteindelijke doel voor ogen...
Het doel is namelijk pas bereikbaar als we elke energie-drager ( mens, geest, ik weet niet hoe het genoemd word eigenlijk)
op dat punt hebben, waar we uiteindelijk, daadwerkelijk zullen samensmelten...
tot 1 geheel, waarna we verder zullen groeien in de kosmos ...
Tot zover kan ik er met mijn gevoel en verstand komen...
Dus ik heb nog een hoop te leren, en in te zien...
Ik sta er wel voor open...
En weet dat we er allemaal gaan komen...
Ooit... wink
Ik zal zeker blijven doen wat ik nu al doe...
( Het plaatje (de waarheid) compleet krijgen)

Ik heb een site gevonden laughwaar het wordt uitgelegt allemaal, ben in staat mijn hele tekst te wissen en daarvoor in de plaats
de tekst van die site te "plakken" ....
Maar ik zit al zeker 1,5 uur te typen... dus dat is ook zonde van mijn energie shocked

groetjes Moonflowertje tongue

De site die ik heb gevonden is:
Staat los van de tekst die ik getypt heb, hoor wink
maar zeker de moeite waard om ff te lezen smile
http://users.telenet.be/freesoaring_eagle/CFharmonicsNL.htm

Hier de "homepagina"
http://users.telenet.be/freesoaring_eagle/indexned.htm

Deze tekst is niet alleen voor jou persoonlijk hoor, aquarel...
Ik ben naar jou begonnen met typen, en heb me door mijn gids verder laten leiden, zegmaar wink

groetjes wink
aquarel
aquarel jan 22 '12
ik ga nu de waarheid schrijven die ik weet omdat ik met de bron rechtstreeks comuniceer.

ik kom van een andere planeet, veel mensen komen van andere planeten en samen vormen we een geheel en samen 1 universele kracht om deze planeet mooier te maken en terug zin te geven

zoals anderen weten kunnen ze zich tegenwoordig in het multi inuversum zich alles permiteren wat ze ook maar willen en mensen zijn uit op macht over dieren, dan heb je andere mensen die groepen mensen in hun macht hebben dan weer anderen die een hele planeet in hun macht hebben en dan weer anderen die alle planeten in hun macht hebben, enz...

multi inuversum !

daar zijn de mensen aan verslaafd aan machten die ze hebben over andere levensvormen ik kon die macht ook krijgen omdat karma helaas niet bestaat, maar je moet wel weten, wat zou je de mens graag geven en je moet niet alles als een illusie bekijken omdat mensen weten dat dit er aan de hand is moeten ze mensen niet ketenen.

het gaat erom om mensen de vrijheid te geven waar ze zich door laten leidden, en de mensen die zich laten leiden zijn niet vrij in gedachten, handelen doen en denken omdat andere mensen machten over hun hebben en daarom kicken

daarom dat er veel valse kicks bestaan in deze wereld, denk maar aan snel stappen bv, of hard kauwen, of je moet dieren eten omdat je anders zogezegd dood gaat en ziek wordt

de mensen hebben er een zooitje van gemaakt en denken niet meer na omdat ze macht boven macht willen hebben en dat is juist spijtig

doe alles op jouw eigen tempo, beweeg zoals je je natuurlijk aanvoelt en dan zal je vrij zijn, in gedachten, gevoelens en helder weten

wij weten maar dat is niet zo belangrijk feit is dat je de juiste kleine belangrijke levensvormen ziet in deze wereld en daar van kan genieten

de kleine maar mooie momenten die we samen delen om onvoorwaardelijke liefde met elkaar te delen

dat is volgens mij het leven
Archolm
Archolm jan 22 '12
En wat ik nou eigenlijk probeer te zeggen, kijk nu eens naar me. Ik kan laten zien dat ik veel hoger sta, in het leven, zeker niet boven mensen, dan wat ik tot nog toe heb laten zien.
En ik weet niet hoe lang het duurt voor ik in die 5de dimensie kan of zal komen - maar ik wist gewoon niet dat het leven zoveel mooier kan zijn als je er gewoon voor kiest om liefde voor iedereen te hebben. Ik wist het niet.
En jullie riepen allemaal luister dan!! En ik maar schudden met de kop... ik wou het niet zien, ik moest mijn eigen plekje daarin vinden.

En nu ben ik klaar om te leren, om te horen. En wat ik zei? Ja sommige hebben er heel lang voor nodig.

Kijk en die bron van jou is zo hypocriet als de neten in mijn ogen. Dat geloof jij niet, maar jij zag die smile niet die die bron had. Ik neem aan dat ie wel zo slim is bewijs er van... op te nemen misschien? En dacht ie dat ik dat niet wist? Ik bewoog naar je fucking telefoon toe!!

Ik sta niet zwak in mijn schoenen, ik laat me niet opfokken.

Jij voert het woord voor dat soort mensen? Is je recht.

aquarel misschien als ik eerder met jou had gepraat jij wel had kunnen zien dat ik heel anders ben - maar er is nog nooit iemand geweest die zei - doe nou maar mee - echt iedereen doet het! En ik vind als je dan zegt - ik heb liefde voor jou, of ik wil iets met jou samen doen, in je bedrijfstak, dat er een vorm van respect moet zijn.
Oude emmers eerst leeg voor je water erin kan doen. Dat jou bron dacht dat ik dat niet wist dat er troebel water in zat - ja das zijn probleem he... kijk en is hij dan eerlijk, dat hij dat water zelf troebel heeft gemaakt oke... Maar dat was ie ook nog niet!

En oh oh wat hebben die tricks een uitwerking op jullie gehad he, oh oh wat hebben jullie eronder geleden.

Er zijn meer mensen hypocriet dan ze jou willen laten geloven aquarel. Maar jij zit zo vast in het idee dat niemand kan veranderen... je lijkt mij wel.
Je hebt geen idee hoe moeilijk deze weg soms voor mij was aquarel. Geen idee. Dit staat compleet tegenover hoe ik ben opgevoed. En ik heb zelf deze weg gevonden.

Maar nogmaals, dat we gezamenlijk hier in konden staan, ja das wel even schrikken. En misschien wel moeilijk voor iemand als ik. Maar krijg je dan van wie ook een duidelijk antwoord? Nee. Ik heb het Petra weleens gevraagd! Is er soms een club waar iedereen aan mee doet ofzo? Nee, hoezo vraag je dat? Moet ik dan aan zulke mensen toegeven dat er bij mij iets zit aqua?
Vind ik niet.
Ik heb ook me angsten! Ik heb ook mensen waar ik om geef! Maar ik spreek wel de vraag uit, dus ik zoek wel naar iets...

En dat is mijn andere vraag voor wie hem antwoorden wil,
Is er in die 5de of 4d of 6d dimensie plaats voor iemand die een beetje structuur wil... toch bepaalde... dingen niet?
Zou er ook een engeltje zijn die met een kleine vorm van structuur zouden kunnen leven?! En niet, ja dan ga ik weer denken. Want dan gaat voor mij wel erg ver in sommige gevallen...

En ik kan er ook om lachen. Een hoop zullen het niet van me denken maar ik kan nou zoveel dingen beter een plaats geven. Weg met die lelijke woorden en donkere gedachtes. Nu kunnen er bruggen gebouwd worden waar ik ze eerst alleen wou afbreken.

aquarel
aquarel jan 22 '12
ik ga jou voortaan negeren omdat als je goed naar de natuur kijkt dan weet je ook dat er geen goed of kwaad bestaat alleen evenwicht en als dat evenwicht verstoord wordt dan wordt het ziek of gaat het dood, jij hebt jezelf gespecialiseerd in deze materie maar je staat nog steeds in de 3de dimensie ik ben 1
aquarel
aquarel jan 22 '12
geheel

laat me nu eens eindelijk met rust en laat me eens slapen ben al vele uren wakker, en heb teveel energie maar nee jij bent eenzaam omdat je zonder slaap leeft en zoekt een bondgenoot die jou troostende woorden schenkt
Archolm
Archolm jan 22 '12
Origineel bericht van: aquarel
omdat je zonder slaap leeft en zoekt een bondgenoot die jou troostende woorden schenkt

Zoeken we dat niet allemaal dan?
aquarel
aquarel jan 22 '12
al wat ik zeg maakt niets uit omdat jullie uit zijn op perferse spelletjes en mij uit mijn tent willen lokken jaja, de reden waarom ik mij zo laat doen is omdat ik dit doe voor de mensen die dit verdienen en hier zitten vele mensen die dit verdienen alleen komen er nu anderen bij die zich uiten als nieuwe mediums maar die fakers zijn omdat jij me niet aan kunt heb je je vriendjes gewaarschuwd en denk je dat ik in 1 valletje van jou trap en op straat beschermen ze me en bedreigen ze me maar niemand valt me aan omdat ze niet durven ze beseffen dat ik dan alleen maar krachtiger wordt en ja ik ben een medium die helderziend is en dat ben jij niet want jij manipuleerd en ik zie dit is een ying en yang systeem, mensen zijn slimmer dan je denkt thijs
aquarel
aquarel jan 22 '12
maar dat wisten jullie waarschijnlijk al lieve mensen

alle nieuwe slechterikken die zich aanmelden krijgen een rode kaart van mij en mogen jullie niet mee praten voor jullie eigen veiligheid mensen.

wij zullen jou wel waarschuwen
admin
admin jan 22 '12
Aquarel, kun je je a.u.b bij het onderwerp houden ?
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420