Loading...
nl

de 5de dimensie

Marije22
Marije22 jan 12 '12
Jouw antwoord hoopte ik dus stiekem op, Amor winkEn de juiste mensen hoop ik hier te vinden, haha
amor
amor jan 12 '12
Ik ook LOL smile
Emuca
Emuca jan 12 '12
Ik zelf heb mezelf op max. een bericht per dag gezet op mijn blog.. maar dat zijn nooit allemaal spiriwiri hersenspinsels.. anders blijf je bezig.

Ik had eerst een dromendagboek, maar die is verdwenen, dus ik heb nu alleen mijn blog. Het is een manier om mezelf te uiten en om dingen te delen.. En dat voelt goed. Hierdoor ga je ook minder zweven, omdat je de aardse dingen ook tegenkomt.
Ariel
Ariel jan 12 '12
Ik heb een ouderwets dagboek met slotje om mijn ervaringen op te schrijven.
Dan zie je hoe ik veranderd ben in die tijd.
Marije22
Marije22 jan 12 '12
Ik heb vanmiddag een notitieboekje gekocht, de dagboekjes die ik in de winkel vond waren allemaal van My Little Pony tonguedenk dat het een heel goed idee is! Als je dingen opschrijft kun je ze ook beter achter je laten. Lijkt me ook heel mooi om je eigen groei in detail te kunnen teruglezen!
Misschien is een blog nog een te grote stap, eerst maar eens het dagboek proberen. Volgens mij maak ik ook niet genoeg mee voor een dagelijkse blog, haha
Ariel
Ariel jan 12 '12
Ja het is heel moeilijk om aan dagboeken te komen nog.
WIj verkopen ze en we kunnen haast geen volwassen dagboek vinden om te verkopen.
erg jammer.
Serenity
Serenity jan 12 '12

Ik gebruik mijn agenda, zo kan ik ook niet vergeten wat ik die dag heb gedaan of gegeten of met wie ik iets ondernomen of besproken had, erg leuk vond ik dat om te doen.
Vandaag heb ik bij de Hema een mooi linnen met zilver bedrukte agenda gekocht.... ook toevallig!!
Emuca
Emuca jan 12 '12
Ik heb een heeeeeeel mooi boekje wat je als dagboek kan gebruiken.. van leer met mooi papier... te mooi om te beschrijven.
Ariel
Ariel jan 12 '12
Klinkt goed.
Voor degenen die ook mooie opschrijfboekjes zoeken.
Een favoriet merk van mij is paperblanks http://www.paperblanks.com/us/en

Even weer on-topic: ik wordt wel heel blij van het 5de demensie verhaal. laugh
Marije22
Marije22 jan 12 '12
Hahaha ik zou net zeggen, we wijken af tongue

Maar opschrijfboekjes zijn ook belangrijk! Je moet er tenslotte dagelijks naar kijken..

Hoe dan ook moet je er eentje hebben die wel stralend mooi is, maar niet te mooi omdat het anders zonde zou zijn om erin te schrijven. Mijn agenda gebruik ik maar niet.. heb al vaak meegemaakt dat juist als ik iets geheim wil houden, iemand het per ongeluk vindt of leest. Om ongemakkelijke momenten te voorkomen krijgt mijn notitieboekje (overigens ook van de Hema! Toeval bestaat niet ;)) een mooi plekje achterin de kast waar alleen ik het kan vinden!
aquarel
aquarel jan 13 '12
ben jarig op 17 feb, het watermannen tijdperk breekt aan en nog ff geduld, iets minder dan een jaartje..

here i come
aquarel
aquarel jan 15 '12
De vierde dimensie gaat over het Niets. Alleen vanuit het Niets kunnen wij
geinspireerd worden door de vijfde dimensie. Het boek gaat verder over het
accepteren van jezelf en je tekortkomingen. Door mens te zijn, heb je jezelf
verbonden met de eerste, de tweede en de derde dimensie. Dit wordt uitgebreid
uitgelegd in dit boek. Als je dit begrijpt, kun je contact krijgen via de vierde
dimensie – het Niets – met de hogere dimensies. Door alles vanuit een ruimer
perspectief te zien, ga je minder oordelen en ben je beter in staat om van
jezelf te houden zoals je bent. Al deze dimensies zijn ook terug te vinden als
lagen in en buiten de Aarde. Zij hebben ook invloed op alle leven op Aarde.

ps. de bron volgt nog, maar weet ff niet meer waar het vandaan komt, omdat ik deze tekst heb gecopiëerd en op mijn bureau blad heb gezet.

bron : oth channeling
aquarel
aquarel jan 15 '12
Intuïtie, telepathie, het zesde zintuig.
Eens je een aards lichaam hebt verlaten, gelden er plotseling heel andere wetten van communicatie dan we totnogtoe gewoon waren. Praten heeft nu geen enkel nut meer, want praten is de meest bedrieglijke vorm van communiceren die er bestaat. Kijk maar eens goed om je heen met hoeveel leugens en halve waarheden je zo dagelijks overspoeld wordt! Praten is nu ook niet nuttig meer, want je zou je in het hiernamaals moeilijk nog kunnen uitdrukken tegen iemand die bijvoorbeeld enkel en alleen de Russische taal geleerd heeft tijdens zijn leven. Daarom valt de taal volledig weg na de dood, en verschijnen vanaf nu intuïtie en telepathie op het voorplan.
Wanneer je op aarde praat, dan geef je nooit jezelf helemaal bloot. Je kunt bijvoorbeeld verzwijgen wat je echte gevoelens zijn, of gewoon volledig liegen en de waarheid voor jezelf houden. Er is zo goed als niemand hier op aarde die dit niet doet. Ga het bij jezelf maar eens na en durf eens heel eerlijk te zijn tegenover jezelf: wanneer je met iemand aan het praten bent, en je moet een aantal dingen over je eigen leven vertellen, dan zal je nooit de volledige waarheid zeggen. Je vertelt steeds alleen maar wat er in de gegeven omstandigheden het beste lijkt voor jou, en de rest verzwijg je gewoon, of je verdraait de waarheid een beetje, zodat je niet negatief overkomt bij de ander.
Het is zelfs zo dat we in onze communicatie met elkaar allemaal constant aan het liegen zijn. Wanneer je met iemand omgaat, let er dan eens op hoeveel dingen je tegen elkaar verzwijgt omwille van de lieve vrede, of omdat het niet opportuun is om je diepste gedachten er zomaar uit te flappen.
We zijn dan ondertussen ook allemaal experts in het verzwijgen en het liegen geworden! Wat we echter niet doorhebben, is dat deze verzwegen gedachten in feite onze echte mening zijn, en dus een onderliggende gedachte vormen voor wat we wel zeggen. We zeggen het een, terwijl we het ander denken! Wel, in het hiernamaals kan dit niet meer! Daar bestaat er alleen nog het aanvoelen van mekaars diepste gevoelens (intuïtie) en het doorseinen van alle gedachten (telepathie) die met deze gevoelens te maken hebben. Je zou bijvoorbeeld nooit meer kunnen denken wanneer iemand aan het spreken is: “wat kan die vent toch zagen!” Want diegene die aan het vertellen is, zou onmiddellijk die gedachte opvangen en zich realiseren dat zijn verhaal jou niet interesseert. Al je ingehouden en verzwegen gedachten worden dus mee doorgeseind, en dit alles zonder dat er een woord hoeft te worden gesproken. Denken is reeds voldoende om het al gezegd te hebben, en al wat jij denkt wordt door de anderen dan ook onmiddellijk opgevangen.
Nu snap je direct ook waarom de zonde niet alleen bestaat uit onze daden, maar bovenal nog uit onze allerdiepste gedachten en verlangens! Ook de gedachte is immers een “zonde”, want als jij bijvoorbeeld iemand in gedachten zou verwensen, dan zou je dat in het hiernamaals nooit verborgen kunnen houden, en iedereen zou direct weten welke ongure ideeën jij er op nahoudt.
En meteen weet je nu ook waarom je na een lange evolutie perfect moet worden in woord, daad en gedachten, wil je ooit terug het goddelijke bereiken! Het is niet genoeg om tijdens je leven meer goede daden dan slechte gedaan te hebben om in de hoogste sferen van de hemel te komen, want stel je eens voor wat voor gemopper en gevloek, en welke onvrede God dan allemaal niet zou moeten horen van jou. Neen, niet alleen je daden, maar ook je gedachten moeten volledig rein en op één lijn zijn vooraleer je opnieuw God kan worden en toegang kan krijgen tot de hoogste hemelen.
Daarvoor heeft de kosmos gelukkig een natuurlijke barrière ingesteld, want de snelheid van trilling van je gedachtenlichaam laat jou maar stap voor stap toe om naar een hogere dimensie over te gaan. En die trilling van je gedachtenlichaam kan je alleen maar verhogen door meer gedachten van liefde en begrip te ontwikkelen. Stel je anders eens voor hoe het er zou aan toe gaan mochten wij met onze wereldse gedachten in de goddelijke dimensie worden toegelaten. Kan je het gevloek en getier al horen indien ook de niet perfecte gedachtenlichamen daar zouden kunnen komen? Zou jij als God willen opgescheept zitten met al die negatieve gevoelens en onvervulde verlangens die je nu door intuïtie en telepathie constant aanvoelt van de anderen?
Wees dus maar op je hoede welke gedachten jij er tijdens je leven op nahoudt! Ja, nu kan jij ze nog verbergen voor de rest van de aardbewoners, maar de gidsen of vrije gedachtenlichamen hebben op dit moment via intuïtie en telepathie toegang tot jouw allerkleinste gedachte of verlangen. Dat kan je onmogelijk voor hen verborgen houden! Gelukkig voor ons bevinden deze gidsen zich in een toestand dat ze veel meer begrip kunnen opbrengen voor onze situatie, want zij hebben er nu eenmaal ook een beter zicht op waarom wij nu precies al die gedachten juist hebben, en ze begrijpen dan ook vanuit hun situatie dat wij nog een ganse weg van evolutie te gaan hebben. Zodra wijzelf dit leven zullen verlaten hebben, zullen we dat zelf onmiddellijk inzien.
Intuïtie en telepathie zijn dus de meest complete manieren van communicatie, omdat je onmogelijk ook maar het kleinste detail of gevoel van jezelf geheim kunt houden voor de anderen. Het is een universele taal die gebaseerd is op het doorseinen van gevoelens, en die alle soorten, rangen en standen weet te overstijgen. Het is een communicatie die rechtstreeks van bewustzijn naar bewustzijn gaat, zonder de hinder, of de omweg van een materielichaam. Of je nu in het Engels, het Frans of het Duits denkt, alles wat je zegt wordt meteen door iedereen begrepen, omdat je niet de woorden doorzendt, maar wel de gevoelens die ermee gepaard gaan. En gevoelens zeggen nu eenmaal zoveel meer dan honderdduizend woorden te samen!
Nu is het zo dat vele mensen hier op aarde al de indruk hebben dat ook zij deze eigenschappen in min of meerdere mate bezitten. Vooral vrouwen schijnen hierin beter ontwikkeld te zijn, maar het is ook zo dat deze mogelijkheid in ieder van ons schuilt, en dus niet enkel is voorbehouden voor een aantal geprivilegieerden. Er is zeker iemand in je omgeving te vinden die er al mee te maken heeft gehad.
Zo weet ikzelf bijvoorbeeld ieder jaar wanneer mijn belastingbrief in de bus zit. Wanneer ik ‘s avonds, na het werk, naar huis rij, begin ik op enkele kilometers van huis een onrustig gevoel te krijgen. Ik weet dan instinctmatig dat ik geen goed nieuws heb gekregen. En inderdaad, eens thuisgekomen haal ik dan de beruchte belastingbrief uit mijn brievenbus. De eerste keer wist ik natuurlijk niet dat het om mijn belastingbrief ging, maar nu faalt het echter niet meer, en voel ik al dat hij er is ook al ben ik nog niet thuis.
Ook was ik zo ooit op een feest aanwezig van het bedrijf waar ik indertijd tewerkgesteld was. Er zouden op dat feest enkele prijzen verloot worden door naamtrekking onder de aanwezige werknemers, en dat waren er op dat moment toch ongeveer zo een honderd vijftig. Opeens zei de man achter de microfoon dat de volgende prijs een koffiezetapparaat zou zijn. Nog terwijl hij dit aan het zeggen was stond ik recht van mijn stoel, want ik wist gewoon dat deze prijs voor mij zou zijn. Maar de naam moest nog getrokken worden! Ik dacht bij mezelf: “hé, wat doe ik nu” en ging weer zitten. Toch hield ik de leuning van mijn stoel nog vast, want ik wist gewoon dat ik weer zou moeten rechtstaan. Toen werd de naam getrokken, en inderdaad, ik mocht het apparaat gaan halen dat tot op heden mij iedere ochtend meehelpt om de laatste slaap uit mijn lichaam te spoelen.
Dit zijn twee voorvallen die ikzelf heb meegemaakt. Ze tonen aan dat er inderdaad nog een andere communicatievorm moet bestaan dan het gesproken of geschreven woord dat wij kennen. Ook waarzeggers vangen op deze manier hun informatie op. Zij het dan dat ze dat nu niet altijd zo correct kunnen interpreteren, omdat er nog steeds de barrière van het lichaam tussenzit.
Wanneer u uw oor eens in de wereld te luisteren legt, zult u ongetwijfeld nog vele andere dergelijke voorvallen te horen krijgen. Intuïtie en telepathie bestaan dus zeker en vast, want het is gewoon de vorm van communiceren in het hiernamaals en op alle niveaus van onze hemelen. Normaal gezien is het voor iedereen mogelijk om met deze begrippen kennis te maken. Er bestaan vele goede boeken over, die je met kleine oefeningen stap voor stap op weg helpen om het ook zelf op kleine schaal toe te passen. De enige voorwaarde om al deze oefeningen te laten lukken is dat de beide spelers zich voor elkaar openstellen en geen geheimen willen achterhouden voor elkaar. Dit is natuurlijk heel belangrijk, want als je aangeeft dat je het niet wilt, dan zal het ook zo gebeuren. Daarom gaat het dan ook beter als je het doet met mensen die je vertrouwt of die je al goed hebt leren kennen. Je hebt dan immers al een zekere band met hen gevormd, die je zal toelaten om beter in mekaars gedachtenwereld door te dringen.
Bij al deze oefeningen is deze regel toch wel de allerbelangrijkste: je allereerste gedachte is altijd het goede antwoord! Je mag nooit zelf beginnen na te denken, want dan werken jouw eigen gedachten het doorseinen van gedachten tegen, omdat jij dan zelf zegt wat het moet zijn, en niet luistert naar wat de ander je wil doorgeven. Laat de gedachten van je medespeler gewoon bij je naar binnen stromen, zonder dat je er zelf een belemmering voor instelt. Stel je gewoon open en zeg het allereerste wat je te binnen schiet, want dat is nu precies wat ook de andere in gedachten heeft.
In ons aardse leven gaan intuïtie en telepathie nog veel verder dan zuiver het overbrengen van gedachten alleen. In dit leven hebben gedachten immers vergaande gevolgen, ook voor ons lichaam. En een van die gevolgen van je open te stellen voor andermans gedachten kan “ziekte” zijn. Ook ziektes worden immers gewoon door intuïtie en telepathie aan elkaar doorgegeven! Mensen die heel erg openstaan voor de gevoelens van anderen kunnen soms de pijn voelen die anderen meemaken.
Heb je misschien ook al gemerkt dat je soms eensklaps, zonder aanwijsbare reden, hoofdpijn begint te krijgen, of enig ander ongemak? Waarschijnlijk is dit dan niet jouw hoofdpijn, maar is hij afkomstig van iemand anders, en vang jij hem nu op. Op dat moment is het nodig om je onmiddellijk af te sluiten. Nu moet je uitdrukkelijk zeggen: “ik wil deze pijn niet! Hij is niet van mij, en ik wil hem dan ook niet dragen!” ogenblikkelijk zal de pijn bij jou weer weggaan. Indien hij toch bij je blijft, dan is het wel de jouwe, en dan is er met jou wat aan de hand in je eigen gedachtenwereld. Het is echter steeds van belang om in zo een geval snel te reageren wanneer je het voelt aankomen: reeds bij de eerste tekenen dien jij je onmiddellijk af te sluiten, want anders heeft de pijn zich in jou genesteld en ben jij zijn volgende slachtoffer geworden.
Meer dan de helft van alle ziektes zijn niet die van ons, maar zijn signalen die we opvangen van anderen die hun last kwijt willen! Mensen geven via woorden en gedachten ziektes gewoon aan elkaar door! Ikzelf hecht niet zoveel belang aan al die erfelijke ziektes. Bestaan doen ze zeker en vast wel, maar het overgrote deel van al die ziektes wordt gewoon binnen de familie aan mekaar doorgegeven door intuïtie en telepathie en door de werking van de gedachtenkracht. Dit gebeurt dan gewoon door in mekaars aanwezigheid te vertoeven, en mekaar steeds bezig te zien, of te horen praten, waardoor je het denkproces van de ander gaat overnemen.
Kijk maar eens in vele families. Het begint steeds met een persoon die ziek wordt of pijn lijdt, en de andere leden van de familie voelen dan dagelijks met deze pijn mee. En op de duur gaan ze zo voor zichzelf ook dezelfde, of een gelijkaardige ziekte creëren. Misschien zullen de dokters nadien zwaaien met een DNA onderzoek of iets dergelijks. Ze zullen dan misschien zeggen: “het is erfelijk. het zit in jullie genen.” Maar ik weet heel zeker dat gedachten een heel grote kracht hebben, en zij zijn dus zeker in staat om van de ene dag op de andere de structuur van je DNA te veranderen. Daar ben ik vast van overtuigd! Vooraleer je dus naar een dokter gaat, denk dan eerst eens na of je niet zelf een ziekte hebt overgenomen die niet de jouwe is. Kan je helemaal niets vinden of weet je niet wat ermee te doen, laat je dan zeker medisch onderzoeken, want eens je een bepaald gedachtenpatroon hebt overgenomen, is het heel moeilijk om daar snel terug van af te komen.
Een mooi voorbeeld van hoe mensen zich aan mekaar aanpassen vinden we bij vrouwen die langere tijd met elkaar intensief samenwerken. Na verloop van tijd gaan ze samen op dezelfde dagen menstrueren, en we zien dus dat hun lichamen zich op elkaar afstemmen. Wel, net hetzelfde gebeurt er met ziektes in een familie. Het idee raakt verankerd in je gedachten, en deze gedachten maken dan de ziekte voor jou tot een waarheid in dit leven.
Dit is een van de nadelige gevolgen van je open te stellen voor anderen, en het aan te durven om mekaar aan te voelen. Het is dus zeker nodig dat mensen hierover inzicht verkrijgen, en zich ook leren af te sluiten voor de negatieve gewoontes van hun medemens. Anders nemen ze al de narigheid van de anderen gewoon over.
aquarel
aquarel jan 15 '12
Eerste dimensie:
Het rijk van de pure mineralen als houders van bewustzijn, die echter geen eigen bewustzijn hebben en zich niet van acizelf bewust zijn.

Tweede dimensie:
De lagere astrale dimensies waarin het bewustzijn zich ziet als alles wat er bestaat, onbewust van de geest , zonder ziel, en helemaal op
zichzelf gericht; tevens het rijk van bepaalde soorten elementalen die geen eigen bewustzijn hebben tenzij het door een of andere overheersende kracht wordt gestuurd;
bevat ook onderwereld-aspecten van wat in het boeddhisme de bardo's genoemd wordt, ook wel bekend als het rijk van de Hel; het rijk van de planten soorten.

Derde dimensie:
De fysieke wereld en corresponderende astrale dimensies verankerd in de realiteit gebasseerd op lineaire tijd en ruimte.Alles in deze dimensie bestaat uit maximaal 9000 trillingen per seconde.Dit is de dimensie waarin het menselijk bewustzijn verblijft.

Vierde dimensie:
Wezens behouden bewustzijn als gevoelens en gedachten gebasseerd op gevoelens.Deze dimensie kent zowel duistere als lichte polariteiten.
De lichtrijken bestaan uit de ''steden van het licht'' en degenen die een trillingniveau bereikt hebben van 9000 tot 12.000 trillingen per seconde.Hier is het bewustzijn van het eerste stadium van het Christusbewustzijn, gevolgd door ascensie.Veel gidsen, engelen en Verheven Meesters stimuleren de drie-dimensionale mensen die open staan en bereid zijn tot spirituele groei en evolutie.Mensen worden ook beinvloed door de duistere astrale tegenhanger die in deze dimensie bestaat.

De duisteren zijn in staat om de lagere trillingsfrequenties van negatieve gedachten, ondeugden, onderdrukte emoties, en niet genezen of verdrongen schaduwkanten van de mensen te evenaren en zijn in staat om hen naar het duistere gedeelte te trekken, en vervolgens te overheersen en zich te voeden aan hun pijn, angst en andere dichte energieën.Als mensen eigenschappen van zijn, denken, voelen en handelen met een hogere frequentie ontwikkelen, en tevens de karmische neigingen van hun eigen schaduwzijde transcenderen, worden ze naar de vierdimensionale lichtimpulsen aangetrokken en rukken ze zich los van de duistere overheersende en parasitaire
wezens.De duistere polariteit van deze dimensie is tevens de plek waar nachtmerries en astraal misbruik plaatsvinden.

Vijfde dimensie:
Ook deze dimensie heeft duistere en lichte polariteiten.Wezens behouden hun gecombineerde etherische vorm van de derde en vierde dimensie, maar met verfijningen en de vrijheid om deze vorm naar keuze te veranderen.De lichtaspecten van deze dimensie omvatten de meeste van de persoonlijke gidsen voor de mensen dienstbaarheidsengelen, veel van de Verheven Meesters en leden van de Grote Witte Broederschap, inwijdinsscholen van tussenniveau, de karmische raad, Schitterende Deva's en beschermengelen.

Vanaf deze dimensie kun je niet meer spreken in termen van trillingen per seconde omdat ze zich buiten de beperkingen van tijd en ruimte bevindt, ofschoon er wel naar keuze een verbinding met tijd en ruimte gemaakt kan worden.Dit is ook de dimensie van het geactualiseerde Christus- en Boeddha-bewustzijn onmiddelijk na de voltooiing van de incarnatie, ascensie, en overgang door de Steden van het Licht in de vierde dimensie.Dromen waarin je kunt vliegen, en ook dromen van genezing, hogere ervaringen en leringen vinden in deze dimensie plaats.

Dit is de dimensionale, causale sfeer waarin mensen tijdens de droomtijd in de lagere dimensionale werelden manifesteren en creëren.Met andere woorden, het is de plaats hun leven al dromend naar de realiteit van tijd en ruimte brengen, vervolgens wakker worden en de dromen in het leven verwerkelijken.Hier vinden hoger bewustzijn, helderen dromen en witte magie plaats.De duistere polariteit bestaat uit machtige duistere heren van zwarte magie en overheersing.Er bestaan daar duistere engelen, meesters, tovenaars en heersers over de lagere astrale dimensies en onderwerelden in dit rijk.Als personen grote psychische krachten ontwikkelen, en beheersing van de geest zonder de integriteit van het hart en het spirituele te ontwikkelen, is dit de plaats waardoor zij overheerst worden en waar ze tijdens de slaap en nadat ze hun menselijk leven verlaten hebben naartoe gaan.

Zesde dimensie:
Dit is de dimensie van de Hoge Raad, de aartsengelen die de verbinding met de aarde vormen, de Raad van Ouderen, en het begin van het collectief bewustzijn.Vanaf dit niveau zijn de dimensies uitsluitend van het Licht.Het collectief bewustzijn in deze dimensie is dat van zielen die opgedeeld zijn.Met andere woorden, als jouw ziel, nadat ze zich op Aarde in 1 lichaam bevond, besloot zich in twee of meer delen op te splitsen, of dat besluit nu gebasseerd was op pijn of op verlangen naar diversiteit van ervaringen, zouden op het zes-dimensional niveau alle delen weer hetzelfde Hogere Zelf delen tot ze weer in 1 lichaam herenigd zouden zijn.

Vanuit deze dimensie communiceert het Hogere Zelf met ons op het niveau van de ziel en geest.Vanuit deze dimensie wordt ons hogere doel gedicteerd.Wezens in deze dimensie kunnen het verkiezen menselijke vormen te projecteren als dat ergens goed voor is, maar eigenlijk bestaan ze in pure geometrische vormen die kenmerkend voor deze dimensie zijn.In de schepping is dit het stadium waarin gedachten, kleur en geluid een geometrische vorm aannemen en een numerologische waarde.

Als wezens op dit niveau met elkaar wensen te communiceren, vermengen ze eenvoudig hun energievelden en -bewustzijn.Door deze vermenging ontstaat er een uniek rooster en beide wezens ervaren de essentiële aard van de andere hoofdzakelijk door vergelijking en wat de andere te bieden heeft. Er is een gevoel dat je de ander kent zonder dat je werkelijk het gevoel hebt dat je de andere geworden bent.Het Melchizedek -bewustzijn bestaat op dit dimensionale niveau.

Zevende dimensie:
Het rijk van goddelijk geluid en harmonie. Alle wezens op dit niveau existeren als uitdrukking van de essentie door de harmonie van geluid, zowel individueel als collectief.De vorm kan niet langer rechtstreeks geprojecteerd worden zonder dimensionaal in frequentie te verminderen.Patronen worden door het geluid gevormd maar zijn vage stroming en van kleur en beweging.Gevarieerde spiraalpatronen zijn de enige omschrijfbare vormen die er zijn.Als wezens op dit niveau met elkaar wensen te communiceren, combineren ze gewoon hun geluiden, vermengen ze kleuren, en creeren ze nieuwe patronen.Door deze ervaring wordt van beiden het bewustzijn van energie voorzien en begrijpen ze elkaar volkomen.

Er bestaat ook een diepgaander begrip, dat voorkomt uit het principe: 'Het geheel is groter dan de totale som van de delen.'Het is het volgende niveau van collectief bewustzijn, maar dit keer zowel met andere zielen als met de verschillende delen van jezelf.De wezens op dit niveau hebben letterlijk de sleutel om alle eravringen en bewustzijn te vertalen in puur geluid, dat frequenties meebrengt en stromingspatronen schept.Deze geluidsfrequenties zijn de enige gemeenschappelijke taal vanuit de zevende dimensie naar beneden.Dit is het niveau van puur Melchizedek-bewustzijn, zoals de vijfde dimensie die van het Christus-bewustzijn is.Leden met dezelfde ziele-oorsprong hebben de mogelijkheid zichzelf in deze dimensie als eemzelfde wezen te ervaren terwijl ze toch de mogelijkheid behouden tot individualisering.

Achtste dimensie:
Pure kleur- en stromingspatronen zijn het kenmerk van deze sfeer.De wezens in deze dimensie existeren als zelfbewust bewustzijn dat kleur, licht en beweging uitstraalt.Als ze met elkaar communiceren is dat meer een synergetische ervaring waarbij geen van beide wezens nog het verschil tussen elkaar kan aanwijzen.

Hier vindt ware liefde voor vereniging en gemeenschap plaats.Doordat er hier in deze dimensie geen geluid is als individuele uitdrukkingswijze, is het ook het rijk van de leegte, waarvan het ware doel is zijn eenheid en uniek zijn als pure essentie en bewustzijn te ervaren.als er geen angst is, kan het een plaats

Negende dimensie:
De oorsprong van Laoesh Shekinah, de Heilige Zuil van het Vuur, of Zuil van het Licht.Dit is de laatste dimensie waarin een lichtwezen de mogelijkheid heeft om een bewustzijn te ervaren dat afgescheiden is van de totale bovenziel waar het vandaan komt en naar keuze het collectief bewustzijn van die bovenziel kan ervaren.De enige vorm die hier bestaat is die van de zuil, of paralelle draden van heel verfijnd licht.Alles ziet eruit als puur kristallijn wit licht, dat als een prisma werkt, en kleuren naar de achtste dimensie uitstraalt.Het is de dimensie van het Metraton-bewustzijn.

Toen ik eens iets van deze dimensie mocht ervaren, was het enige wat ik nog buiten mijzelf kon waarnemen etherische kristallen.Ik had een verzameling kwartskristallen op de tafel liggen in de kamer waar mijn lichaam tijdens de eravring was.Ik werd me er plotseling van bewust ik de kristallennog steeds als los van mezelf kon waarnemen, hoewel het meubilair en de mensen in die kamer vo lledig in mijn bewustzijn opgenomen waren.Ik kreeg te horen dat het menselijk bewustzijn in de dimensies niet verder kan gaan zonder dat het lichaam verdampt.

Tiende dimensie:
Alles wat ik van deze dimensie te weten ben gekomen is dat alle leden van oorspronkelijke bovenziel-families zichzelf ervaren als volledig opgaand in 1 bewustzijn zonder zich langer bewust te zijn van hun eigen individualiteit.Verder dan hier is mij nooit iets getoond of verteld behalve dat de dertiende dimensie de plaats van voltooiing en Eenheid is waarin het zelf geabsorbeerd wordt in Al Wat Is en geen weet van afscheiding heeft.
aquarel
aquarel jan 19 '12
kan het zijn dat die auralifters niet bestaan en jouw persoonlijke gidsen zijn die jou testen ?
aquarel
aquarel jan 19 '12
was aan het flippen door slaapgebrek

ps nims dat tekstje van thijs, heb ik die auralifter aan het het woord gelaten.
aquarel
aquarel jan 20 '12
nee het is correct, slechte geesten bestaan niet.
aquarel
aquarel jan 20 '12
vervolg :
maar ik moet er wel bijzeggen als je niet voldoende op de natuur vertrouwd en geen kuiden mengelingen zoals een shamaan consumeerd dat je soms wel eens kan kiezen voor zelfdoding als je contact maakt met glaasje draaien omdat het voor veel mensen nog niet duidelijk is dat ze je opleiden als je de juiste intensies hebt maar je mag ze nooit storen voor je zoetigheden.

als je denkt en leeft in de 3de dimensie dan is het heel gevaarlijk

maar als je al was zoals mij bv. dan moet je laten zien dat je natuurlijk bent en genoeg kennis hebt van de natuur en hun vele medicale werkingen omdat als je een nuchter persoon bent begint te flippen als je contact maakt met een andere dimensie als je nog nooit hebt geexperimenteerd met kruiden en niet weet welk kruid bij welk gevoel hoort, je voelt dat natuurlijk aan dat is niet moeilijk om te leren maar wel moeilijk om het aan te kunnen, eigenlijk is het een middel om te reizen naar andere dimensies en daar nieuwe informatie op te halen en te delen met deze wereld omdat wij nood hebben aan de juiste informatie omdat we wel goed zijn maar niet weten wat we aan richten met onze natuur.
daarom dat ik zo streng ben, ben veganist geworden en gestopt met roken.
aquarel
aquarel jan 20 '12
nu rook ik natuurlijke theekruiden omdat mijn gidsen me gezegd hebben dat ik dat heel mijn leven moet blijven doen omdat dat me tot rust stemt en vooral mijn gedachten.

ik doe het ook deels omdat ik zo ben, ben altijd al een natuurkind geweest en goed gekeken naar de natuur, mijn moeder begrijpt me bv. niet als ik niet het gras afrij maar zo laat groeien omdat je de natuur moet laten zoals ze is omdat het leeft, denk er sterk aan om fruitariërer te worden, omdat ik goed naar de wespen heb gekeken bij een rotte pruimenboom, als je wilt bijleren dan moet je goed kijken naar de natuur en daar al je informatie uit halen en daarmee bedoel ik de wilde natuur.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420