Hey iedereen,
Ik zit de laatste tijd een beetje met mezelf in de knoei en wou mijn verhaal kwijt. Misschien heeft iemand advies voor mij. Hoop dat dat goed is
1,5 jaar geleden is bij mij vastgesteld dat ik autisme heb. Dat kwam best wel als een klap, vond het moeilijk om aan mensen te vertellen want je zit toch met vooroordelen. Nou ben ik aan het eind van vorig schooljaar erg moe geworden, ik werd van alles moe en ben dat nog steeds, alles kost me veel energie. Vorig jaar ben ik ook heel erg bezig geweest voor een vriendin, met haar gaat het niet altijd goed (lichamelijke problemen). Eind van de zomer vakantie, werd ik ook nog verdrietig, voelde me eenzaam en alles en moest vaak huilen. Toen werd vastgesteld dat ik een depressie had. Heb het hier heel lastig mee gehad en doe nu mijn laatste schooljaar in twee jaar. Nu heb ik nog steeds last van mijn depressie (het is al wat beter), maar nog niet geweldig. Mijn vriendinnen begrijpen met niet, omdat ik ook anders ben en laten me in de steek. Ik heb een hele goeie vriendin maar die woont op 3 kwartier rijden afstand en die is heel slecht in terugmailen.
Zelf ben ik soms wel bezig met het spirituele, alleen ik ben erg in de war met sommige dingen. Ik ben ook soms naar een man geweest die met gidsen contact had en dingen kon voelen. Zelf heb ik altijd het gevoel dat ik nergens goed in ben, dat had hij ook door en hij zij dat ik goed ben in het spirituele. Alleen ik weet niet hoe ik dat kan uitbreiden. Ik ben snel bang, dat zit in me en ik wou dat ik dat kwijt kon raken. Ik voel heel veel dingen er komen zo veel dingen binnen kwa geluiden en geuren en allemaal drukte in mijn hoofd dat ik er gewoon moe van word. Soms weet ik niet of ik gewoon heel goed op dingen kan letten van te voren of dat ik dingen echt aanvoel. Ik voel dat mijn gidsen er zijn, maar ik ben ook soms bang voor ze en daar voel ik me erg schuldig over. Ben soms ook gewoon bang om me open te stellen en te voelen. Doordat mensen me in de steek laten, ben ik bang om mijzelf te zijn.
Sorry ik wou dit al heel lang kwijt aan mensen en ik hoop dat ik hiermee niemand tot last ben.