stom vraagje : medium zijn, ben je of ben je niet ?
het aanleren ervan, is mss voor iedereen anders, maar kan het zijn dat je het niet kan worden, als je het niet bent, of vergis ik me ?
ps. gelukkig voor mij, ben ik het wel maar ik stel die vraag omdat er veel fakers zijn bij koopjeskrant.
tinminste dat merk ik aan hun opstelling van woorden.
Ik denk dat je het vanzelf word als je steeds meer open stelt voor de liefde voor jezelf en je medemens.
Dan ga je open staan voor anderen.
Ik merk aan kinderen vooral kleuters en jonger dat het allemaal mini mediums zijn ,maar als ze niet gesteund worden in hun medium zijn zullen ze het afleren.
Nu worden ook veel nieuwetijdskindjes geboren en die zullen veel duidelijker mini mediums zijn en daardoor worden veel ouders verplicht anders te denken.
Dat is ook de opzet van nieuwetijdskindjes.
Ik was ook een mini medium ,maar door de opvoeding ernstig aan het twijfelen gebracht.
Nu hebben we een nieuwetijdskind en die bevestigd enorm veel waardoor ik nu weer zekerder ben in mijn waarnemingen.
De fakers zijn degenen die graag willen en het vast wel kunnen ,maar omdat ze het om de verkeerde redenen doen niet geholpen worden door het universum.
Dat idee heb ik.
Als je iemand wil helpen om het helpen en niet uit eigenbelang.
En jee mag er wel je werk van maken en er geld aan verdienen ,want het universum ziet geld niet per defenitie als vuil.
Het moet wel bij het beginsel blijven :om anderen te helpen.