Loading...
nl

Wie wil er voor mij kaarten leggen?

Steffe
Steffe jan 11 '12
Hoihoi !!

Ben hier net nieuw maar ben zelf ook vaak met de kaarten bezig ..

Nu staan er in de nabije toekomst mij nog een aantal belangrijke dingen te wachten en ik ben benieuwd of het allemaal zo moet gebeuren en of dit wel de goede tijd ervoor is .. Kan iemand mij hierin helpen?
Thanks !!
Delen:
Sbabe
Sbabe jan 11 '12
Hoi Steffe

Heb voor jou 3 godinnenkaarten gelegd. Ik weet niet of je er wat mee kunt of dat je er herkenning in ziet. Ik ben zelf druk aan het oefenen met kaarten dus vandaar. Kan er naast zitten maar dan hoor ik dat wel

De 1e kaart die ik trok is Dana (hogepriesteres). Je hebt Goddelijke kennis, waarmee je anderen kunt helpen door jou spirituele onderricht. Mijn vraag naar jou is. Ben jij pas begonnen of zit je er over na te denken om iets te gaan doen op het vlak van het spirituele. Zit je te denken om workshops of ergens lessen in te gaan geven. Misschien wel het schrijven van boeken. Deze Godin wil je zeggen dat je daarin mee door moet gaan.

De 2e kaart die ik legde is Pele (Goddelijke hartstocht) Wees eerlijk tegenover jezelf wat is het diepste verlangen van je hart. Zit je op dit moment nog in twijfel of je iets wel of niet moet gaan doen. Een nieuwe baan of hobby etc. Deze godin wil je laten weten dat je moet luisteren naar je hart en volg het. Twijfelen is niet nodig. Maak een nieuwe start

Kaart 3 Kyan Yin (mededogen) Laat de oordelen los over jezelf en over anderen, en richt je aandacht op de liefde en het licht dat in ieder mens aanwezig is. Ben jij hard voor jezelf of anderen of ben je perfectionist. Laat dit alles los en ga alles van de positieve kant zien voor zowel jezelf en/of anderen.

Ik hoor graag van je

Het is een oefening voor mij dus laat horen of het klopt of wat dan ook.

Groetjes Sbabe
aquarel
aquarel jan 11 '12
geloof niet in kaarten !

maar ken er geen snars van, dus geef ik jou het voordeel van de twijfel



nawoord : sommigen televisie zenders vragen tijdens de reclame om je geboortedatum in te vullen vooraleer ze jou bewerken zeg maar, als je dat doet zal je altijd geloof hechten aan zulke zaken want dat heeft met jouw karakter te maken, en ja dat is waar, je zal daar niet op teleurgesteld worden, heb er ook al een kleine zelfstudie aan gedaan, vervolg : laat je niet leidden !
aquarel
aquarel jan 11 '12
defenitie van een medium : een medium is iemand die mensen beter kan aanvoelen wat ze denken, hoe ze zich voelen en daarmee kan hij jouw verschillende zaken wijsmaken omdat hij in jouw gevoel zit, je laat hem op die kwetsbare momenten ook binnen in jou, dat maakt het alleen maar gemakkelijker voor hem...
en geloof me, wij staan heus niet in contact met dierbare overledenen hoor.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 11 '12
Beste Aquarel, zou je in dit topic de vraag van Steffe willen respecteren? Het komt nu op mij over alsof je vooral je eigen waarheid wilt projecteren in een topic die voor Steffe belangrijk is en waarin ze duidelijk de vraag stelt of iemand voor haar kaarten wilt leggen. Jouw reactie komt op mij niet over als een antwoord op haar vraag, dus vandaar mijn vraag aan jou of je het topic en de intentie van dit topic wilt respecteren.
aquarel
aquarel jan 11 '12
ok sorry nims
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 11 '12
Dank je.
aquarel
aquarel jan 11 '12
steffe, het lukt nog niet om jou op afstand aan te voelen, daar moet ik eerst nog voor oefenen..
dus wat gaat er met jouw toekomst gebeuren, dat weet ik niet.
misschien kan iemand anders kaarten voor jou leggen, die misschien juist zijn, ken er zelf niets van.
Steffe
Steffe jan 11 '12
De 1e kaart die ik trok is Dana (hogepriesteres). Je hebt Goddelijke kennis, waarmee je anderen kunt helpen door jou spirituele onderricht. Mijn vraag naar jou is. Ben jij pas begonnen of zit je er over na te denken om iets te gaan doen op het vlak van het spirituele. Zit je te denken om workshops of ergens lessen in te gaan geven. Misschien wel het schrijven van boeken. Deze Godin wil je zeggen dat je daarin mee door moet gaan.

Ik ben net begonnen, maar had al van een ander medium ook te horen gekregen dat ik hier zeker in verder moet gaan, dat dit echt in mijn natuur ligt. Daarmee dat ik ook hier terecht ben gekomen denk ik smile


De 2e kaart die ik legde is Pele (Goddelijke hartstocht) Wees eerlijk tegenover jezelf wat is het diepste verlangen van je hart. Zit je op dit moment nog in twijfel of je iets wel of niet moet gaan doen. Een nieuwe baan of hobby etc. Deze godin wil je laten weten dat je moet luisteren naar je hart en volg het. Twijfelen is niet nodig. Maak een nieuwe start

Het zit dus zo inderdaad dat ik nu iets meer dan een jaar samen ben met mijn vriend en we wel graag willen gaan samenwonen, maar dat ik nog niet goed weet of het de juiste beslissing is .. Als ik mijn verstand volg zegt het, wacht nog even, volg ik mijn hart, zeg ik jaaaaa !!

Kaart 3 Kyan Yin (mededogen) Laat de oordelen los over jezelf en over anderen, en richt je aandacht op de liefde en het licht dat in ieder mens aanwezig is. Ben jij hard voor jezelf of anderen of ben je perfectionist. Laat dit alles los en ga alles van de positieve kant zien voor zowel jezelf en/of anderen.

Dat is iets waar ik inderdaad heel hard aan moet werken, om het goede te zien in iedereen!
Vriendje is namelijk getrouwd geweest en we zien zijn ex zo goed als wekelijks door bepaalde sociale verplichtingen .. (zij ging vreemd, blablabla ..) maar ik kreeg wel alle verwijten naar mijn hoofd (terwijl ik niet de oorzaak ben, ik kwam pas maanden nadien in de kijker) zij deed in het begin heel naar tegen mij, als in roddelen en mij zwart maken .. Nu nog houdt ze ons continu in 't oog en voegde ze me zelf toe op Fb .. En dat is echt iets dat ik moet loslaten !! want het geeft spanningen tussen mij en vriendje .. ze probeert normaal te doen, begon vrijdag zelfs uit het niets tegen mij te praten .. Vind het gek, maar kan me dus perfect plaatsen in wat je zegt !!


Heel erg bedankt !!
Steffe
Steffe jan 11 '12
Origineel bericht van: aquarel
steffe, het lukt nog niet om jou op afstand aan te voelen, daar moet ik eerst nog voor oefenen..
dus wat gaat er met jouw toekomst gebeuren, dat weet ik niet.
misschien kan iemand anders kaarten voor jou leggen, die misschien juist zijn, ken er zelf niets van.


toch bedankt dat je het wou proberen! wink
Sbabe
Sbabe jan 11 '12
Graag gedaan Steffe. Ik hoop voor je dat je snel (voor jezelf) de juiste beslissing kunt gaan nemen.
aquarel
aquarel jan 11 '12
eigenlijk spreek ik mezelf tegen, dat van dat kaartleggen en mediums...
mediums kunnen wel met entiteiten communiceren, maar de reden waarom ik dat niet erbij vertelde was omdat ik angst had dat je je zou laten leidden door andermans woorden, waarvoor mijn excuses.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki